Hoe dan, als iemand bovenop je zit en je constant in je gezicht aan t knijpen is of in je lip bijt?quote:
Haha, deel je raad.....quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef babipangang het volgende:
stuur ze maar naar mij, ik weet er wel raad mee
Een keer echt goed boos wordenquote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef Flakito het volgende:
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ze daar mee moet ophouden, maar dan lacht ze alleen maar en gaat ze er mee door. Terug knijpen of slaan heb ik wel eens geprobeerd, maar daar wordt ze alleen maar wilder van...
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?quote:
volgens mij heb ik niet zo een plannetje, maar ik ben ook goed in plagen hoor, dus ik zou lekker hetzelfde terug doen, of doe je dat al?quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Flakito het volgende:
[..]
Haha, deel je raad.....
BTW ze is maagd (en wil dat blijven tot t huwelijk) ......... dus volgens mij gaat je plannetje niet op...
joh, dat meisje is echt niet into een serieuze relatie waar een 30-er wel aan denktquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?
Dat dus, gewoon echt boos worden. Zeggen dat je het gewoon niet wil hebben en het nergens op vind slaan. Gaat ze dan toch door keertje terugmeppen ofzoquote:
Geloof me, een vrouw van 20 wilt pas trouwen als ze rond de 25/26 is.. Dus als je met haar door wilt gaan, zit je nog 5 jaar aan dat slaan en bijten vast..quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik soms ook wel...
nee dat is juist erg vreemd, zo'n gedrag maar geen sex willen. Verder is maagd wel leuk hoor, alhoewel je er soms wel veel geduld mee moet hebben, dat is dan weer minderquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?
Klopt! Er bestaat een evidente correlatie tussen je gedragen als een halfslachtige nakomeling van de Tasmaanse duivel en het maagdenvlies.quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt ze nog wilder, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef babipangang het volgende:
[..]
volgens mij heb ik niet zo een plannetje, maar ik ben ook goed in plagen hoor, dus ik zou lekker hetzelfde terug doen, of doe je dat al?
spreek je uit eigen ervaring of is er onderzoek naar gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt! Er bestaat een evidente correlatie tussen je gedragen als een halfslachtige nakomeling van de Tasmaanse duivel en het maagdenvlies..
Waarom ze dat doet of waarom ik bij dr blijf?quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef fs180 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid:
- Ze is net een klein kind.
- Kan zich niet gedragen.
- Je irriteert je aan je vriendin.
- Je vriendin slaat jou.
- Je mag er niet op.
Waarom in godsnaam?!
dan klopt er ergens iets niet, is het wel echt je vriendin? ziet ze jou niet als gewoon een gezellige gozer waar ze zich op uit kan leven? en geloof me, die vrouwen zijn er, en als je er niet bent dan liggen ze met hun benen wijdquote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Flakito het volgende:
[..]
, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...
Als jullie zo over elkaar denken is de relatie sowieso kansloos.quote:Op maandag 7 september 2009 11:43 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja of ze is dan meteen vertrokken, want als vrouw man slaat is schattig, maar man vrouw is huiselijk geweld.
het is vrij serieus hoor, ze wil over niet al te lange tijd trouwen...quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef babipangang het volgende:
[..]
dan klopt er ergens iets niet, is het wel echt je vriendin? ziet ze jou niet als gewoon een gezellige gozer waar ze zich op uit kan leven?
Alleen lullig dat je tot je huwelijksnacht moet wachten om de waar te testenquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .
Goedemorgenquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flakito het volgende:
ik praat liever dingen op een volwassen manier uit, maar dat ziet zij volgens mij als een zwakte.. pfffff
Ik begin te begrijpen waarom jij ze een decennium jonger zoekt.quote:Op maandag 7 september 2009 11:53 schreef Flakito het volgende:
[..]
spreek je uit eigen ervaring of is er onderzoek naar gedaan?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom jij ze een decennium jonger zoekt.
ik zou het geweldig vinden als ik zo'n vriendin heb als TS, uiteraard moet ik wel hetzelfde terug mogen doen danquote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Goldfoxx het volgende:
Gewoon terugdoen. Haar slaan, bijten, op haar zitten, etc etc. Net zo lang totdat ze er mee stopt. (of tot jij het ook leuk gaat vinden)
Misschien kan je TS wijs maken dat hij het uit moet maken, kan jij met zn vriendin aan de haal.quote:Op maandag 7 september 2009 12:10 schreef babipangang het volgende:
[..]
ik zou het geweldig vinden als ik zo'n vriendin heb als TS, uiteraard moet ik wel hetzelfde terug mogen doen dan
ik hoop zo dat dit een hoax topic isquote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt ze nog wilder, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |