Voor een reis van minder dan 24 uur.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:29 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Ze schrijft erg leuk in haar blog.
Inmiddels is ze onder feestelijke geleide van huis vertrokken naar Sydney, om daar de laatste voorbereidingen te treffen.
Goed geschreven.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:46 schreef ValseNoot het volgende:
Ephimenco in Trouw:
http://www.trouw.nl/opini(...)l_conservatief_.html
Ahh ... dat vind ik nou echt sneu!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor een reis van minder dan 24 uur.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_16__gecrasht__.html
Ik snap niet hoe ze op die bulkcarrier heeft kunnen knallen. Die moet een blimp van 2m2 op haar radar hebben gegeven.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:49 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ahh ... dat vind ik nou echt sneu!
Snap het ook niet, maar dit is idd wel een van de gevaren die steevast door ervaren solozeilers genoemd wordt.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze op die bulkcarrier heeft kunnen knallen. Die moet een blimp van 2m2 op haar radar hebben gegeven.
Juist.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:54 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Snap het ook niet, maar dit is idd wel een van de gevaren die steevast door ervaren solozeilers genoemd wordt.
Tuurlijk! Je vaart tenslotte niet zomaar over een zeeduivel heenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.
Maar dappere en ervaren Laura kan dit natuurlijk allemaal wel goed aan.
Jeetje, al gecrashed onderweg naar het startpunt!quote:Op woensdag 9 september 2009 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_16__gecrasht__.html
Leuk stukje van Ephimenco.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:46 schreef ValseNoot het volgende:
Ephimenco in Trouw:
http://www.trouw.nl/opini(...)l_conservatief_.html
Verbazingwekkend hoeveel mensen voorstander kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk stukje van Ephimenco.
Die reacties er onder, lijkt wel een afspiegeling van hier
De mast is gebroken, maar zelf is ze niet gewond geraakt.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:56 schreef Rejected het volgende:
Toen ik vanmorgen beetje half wakker naar het nieuws luisterde dacht ik dat ze was omgekomen.
Als je denkt dat je altijd voorrang hebt op een ander, en de regels maar voor jou aangepast moeten worden, dan gebeuren dat soort dingen.....quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze op die bulkcarrier heeft kunnen knallen. Die moet een blimp van 2m2 op haar radar hebben gegeven.
Tuurlijk niet. Want elk groot schip met een remweg van >5km stopt netjes voor haar of wijkt uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je denkt dat je altijd voorrang hebt op een ander, en de regels maar voor jou aangepast moeten worden, dan gebeuren dat soort dingen.....
Maar uiteraard zou Laura zoiets niet overkomen
Persoonlijk denk ik dat een hoop ouders vinden dat de kinderen al genoeg opgevoed worden op het kinderdagverblijf, daarbij voelen ze zich schuldig over het feit dat ze het kind 's morgens een uurtje zien (uit bed trekken, er een boterham inproppen, aankleden en naar het kdv brengen) en 's avonds 2 uur zien, 2 uur waarin ze druk zijn met koken, eten, in bad gaan en dan nog een slapengaan verhaaltje.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel mensen voorstander kunnen zijn.
Opvoeden is in Nederland inderdaad niet meer wat het geweest is en zou moeten zijn. Veel te soft en veel te onderhandelingsgericht. Als ouder ben je op de 1e plaats opvoeder, en op de 2e plaats "vriend" van je kind. Als ouder stel je de grenzen en tot een kind meerderjarig is (of verstandig genoeg wordt geacht, maar dat moet dan blijken uit gedrag) zijn er geen onderhandelingen.
Op Fok! ?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:58 schreef Leandra het volgende:
Haters?? Of je reageert even wat volwassener.
haat blaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |