UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Hij heeft hem van FOK! denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ik vond die grap wel goed
zijn uitzending is voorbij, nu mag Gerard
door jou toevallig?quote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij heeft hem van FOK! denk ikHier werd hij aan het begin van het toernooi namelijk al gemaakt.
Heheh neequote:
wij hadden vroeger een luchtbed waar alle 'kamers' van waren geknapt, dus eigenlijk was het hele luchtbed 1 geheelquote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, ik schrok me vannacht KAPOT!
Ik lag bijna te slapen en hoorde ineens KNAL!, alsof er iemand keihard tegen mn bed (lees: dubbel luchtbed) aanschopte. Ik bleef heel stil liggen, keek voorzichtig mn kamertje rond. Niks te zien. Hartslag verdubbelde en ik ademde nogal gejaagd... Ineens komt het middelste stuk van mn luchtbed omhoogIk doe het licht aan, kijk naar beneden en zie dat 2 van die ribbels zegmaar ineens 1 zijn geworden, één van de naden was gesprongen.
Wist niet dat dat zo'n onmeunige teringherrie zou gevenAangezien er zo niet te slapen viel moest ik het bovenste gedeelte leeg laten lopen, heb t geval omgedraaid en kon toen pas weer liggen. Het heeft nog zeker een uur geduurd voordat ik sliep
whahaaquote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, ik schrok me vannacht KAPOT!
Ik lag bijna te slapen en hoorde ineens KNAL!, alsof er iemand keihard tegen mn bed (lees: dubbel luchtbed) aanschopte. Ik bleef heel stil liggen, keek voorzichtig mn kamertje rond. Niks te zien. Hartslag verdubbelde en ik ademde nogal gejaagd... Ineens komt het middelste stuk van mn luchtbed omhoogIk doe het licht aan, kijk naar beneden en zie dat 2 van die ribbels zegmaar ineens 1 zijn geworden, één van de naden was gesprongen.
Wist niet dat dat zo'n onmeunige teringherrie zou gevenAangezien er zo niet te slapen viel moest ik het bovenste gedeelte leeg laten lopen, heb t geval omgedraaid en kon toen pas weer liggen. Het heeft nog zeker een uur geduurd voordat ik sliep
koopavond?quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu zit ik nog best brak te wezen in de bieb
Ik moet tot 20:00
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom is er om 05:00 nergens meer een snackbar los?
Neuh, we zijn 's maandags en vrijdags altijd open tot 20:00quote:
Dat doen ze maar in hun eigen tijdquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.
ze kunnen toch ook in ploegendienst gaan werkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.
dan moet je maar ergens anders gaan wonenquote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef Samzz het volgende:
Klagende buren? Frietlucht is echt niet lekker dag in dag uit.
Ja, of de snackbar op een gunstige plek neerzetten!quote:Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je maar ergens anders gaan wonen
yes, stap gerust een keer op me afquote:Op maandag 7 september 2009 09:27 schreef Robinhoo het volgende:
lamzak zit jij op saxion? ik dacht dat ik jou laatst zag
en vandaag zat ik naast iemand in de bus die het over jou hadquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
yes, stap gerust een keer op me af
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, of de snackbar op een gunstige plek neerzetten!
Ik denk dat ik maar zoiets ga beginnen, een eettent die 24 uur per dag los is!!
Gisteren ook alquote:Op maandag 7 september 2009 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eigenlijk moet ik even slapen voor ik straks ga werken. Ben kapot
dan ga je samen met Oldenzaal zoiets beginnen, moet gewoon werkenquote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.
Goeienavond iedereen trouwens!
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!quote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.
maar daar heeft knacker al wat informatie over gezocht, dus jullie zijn al een eindje op wegquote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!
Alleen geld is het probleem!!
Serieus? horecabestemming? Geld is geen factor. Ik ga alleen niet de hele dag frituren.quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!
Alleen geld is het probleem!!
Interesse om de chefkok te worden?quote:Op maandag 7 september 2009 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar daar heeft knacker al wat informatie over gezocht, dus jullie zijn al een eindje op weg
nope, zit goed op m'n plek in de Accountancyquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Interesse om de chefkok te worden?
Ik zit in de BEquote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, zit goed op m'n plek in de Accountancy
ik heb ook BE gedaan, uitstroomprofiel Logistiek & Kwaliteitsmanagementquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zit in de BE, momenteel bij een ac-kantoor zelfs
FOTO'S!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNEL SNEL SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh, de ene helft van de rooie tweeling is er! Mijn god wat heeft ze toch een lekker sappige bolle billetjes zeg! Om in te bijten! BOH GEK
picsquote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh, de ene helft van de rooie tweeling is er! Mijn god wat heeft ze toch een lekker sappige bolle billetjes zeg! Om in te bijten! BOH GEK
die heb je zelf niet?quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal haar even vragen of ze d'r mobieltje mee heeft genomen
wtfquote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, ik wil haar blote billen knuffelen met mijn behaarde wangen.
Gast, jij vind alles geniaalquote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha justin. Geniaal
De uitspraak van een ware literaire kunstenaarquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, jij vind alles geniaal
quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga er maar vast in liggen, ik ben over 5 min klaar met werken. Helemaal bezweet van het harde biebwerk, dus dat bad kan ik ook wel gebruiken
Nee, ze heeft t kreng niet bij...quote:
en jij ook niet?quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ze heeft t kreng niet bij...
Oldenzaal ----> Enschedequote:
Een surjojo?quote:Op maandag 7 september 2009 22:12 schreef Lamzak_ het volgende:
Weet je toevallig nog hoe hij eruit zag?
Was het een surjojo?
Ik weet zelfs zeker dat het een groepsgenootje was, ik ga even uitzoeken wie die kant op bussenquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een surjojo?Hmm, volgens mij deed hij een opleiding die computergericht was. Want ik hoorde hem praten over Wolvecamp en CII ( dat weet ik omdat ik ook BI doe
)
En weet het niet zeker, maar volgens mij zat hij op saxion voor het 1e jaar, omdat hij niet percies wist waar Schierbeek was.
Hehe okequote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik weet zelfs zeker dat het een groepsgenootje was, ik ga even uitzoeken wie die kant op bussen
Geloof krullen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef Lamzak_ het volgende:
jongen met krullen? of een Surjojo, of een stevige gast
Succes!quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Mainport het volgende:
Tweedejaars bestuurskundestudent zoekt kamer in Enschede.
quote:
natuurlijk liebe ich dichquote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Henrike![]()
![]()
![]()
hou je nog beetje van me
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:
Informaticaquote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe oke
Ik heb niet met hem gepraat ofzo hoorMaar dat zei hij allemaal tegen een maat van hem.
Welke opleiding doe jij dan?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het begint met een H en eindigt met oer!*insert instant rimshot*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ga je daar nu bij elke nieuwe pagina op loeren?quote:
i know, alleen die kun je niet in een post zettenquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik word anders gek van al die buitenlanders...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik word anders gek van al die buitenlanders...
Nee, het kwam gewoon zo uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je daar nu bij elke nieuwe pagina op loeren?
Inglourious Basterdsquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef jjstyle333 het volgende:
I need me eight soldiers. Eight Dutch soldiers. Now, y'all might of heard rumors about the armada happening soon. Well, we'll be leaving a little earlier. We're gonna be dropped into Enschede, dressed as civilians. And once we're in enemy territory, as a bushwackin' guerrilla army, we're gonna be doing one thing and one thing only... killing buitenlanderslol
Sniper reporting for duty, sir!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef jjstyle333 het volgende:
I need me eight soldiers. Eight Dutch soldiers. Now, y'all might of heard rumors about the armada happening soon. Well, we'll be leaving a little earlier. We're gonna be dropped into Enschede, dressed as civilians. And once we're in enemy territory, as a bushwackin' guerrilla army, we're gonna be doing one thing and one thing only... killing buitenlanderslol
Maandag pas ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
bijna weer lunch, vandaag gaat sneller dan gisteren
zaterdag Q-base en dan hopelijk ook de auto weer gefikst
[..]
Inglourious Basterdshopelijk maandagavond naar de bios om hem te zien...
ga samen met kameraden, wilden morgenavond maar toen konden er ineens 2 niet... dus maandagavond is de volgende optie, 3 van de 4 kunnen tot nu toe (mezelf meegerekend)quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MY EYES!!!
Komt er een moddervet wijf de bieb in met een legging aan, zie ik een dikke cameltoe
quote:
Heb jij eens geluk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MY EYES!!!
Komt er een moddervet wijf de bieb in met een legging aan, zie ik een dikke cameltoe
je hebt een hijger in de biebquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu staat ze heel zwaar ademend tussen wat foldertjes te neuzen, 3 meter links van me
ojah, 't is een beetje NSFWquote:
Is ECHT een leuke film!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef Samzz het volgende:
Inglourious Basterds wil ik ook zien, ik ben voor
Dat heb ik echt al HEEL lang niet meegemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is ECHT een leuke film!!
Was trouwens ook de eerste keer dat ik mee 'mocht' maken dat er mensen gingen klappen aan het einde van de film!!![]()
Nee, ik mompelde tegen mijn kameraden:quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef jjstyle333 het volgende:
schreeuwde jij niet van: We want more !!!![]()
quote:Wat een klapjosti's (letterlijk!!)
Denken ze dat de regisseur in de zaal zit ofzo?![]()
Oh...quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat was een poging tot humor van JJstyle
Eerstequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:52 schreef Robinhoo het volgende:
Lamzak in welk jaar zit je dan? Ik denk dat ik je nog wel eens tegenkom
Oohja daar had die gast het ook nog over hehe. Dat hij het ook versneld ging doen.quote:
Ik wil 'm ook nog zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef Samzz het volgende:
Inglourious Basterds wil ik ook zien, ik ben voor
Ik stap elke dag op in Oldenzaal en ga naar Enschede Centraalquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook nog zien, welke fokk(st)ers liggen op de lijn oldenzaal - cinestar die ik mee moet nemen? en wanneer?
Kan ik hieruit opmaken dat mijn poging mislukt is ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dat was een poging tot humor van JJstyle
Vrouwelijke fokkers zijn of pot of paardenliefhebber of vet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik doelde meer op vrouwelijke fokkersmaar ik wil 'm iig zien. Ik ben helaas pas over een paar weken weer in enschede overdag
Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vrouwelijke fokkers zijn of pot of paardenliefhebber of vet.
Of een combinatie van die 3!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vrouwelijke fokkers zijn of pot of paardenliefhebber of vet.
Ik heb ze alle 3 al eens gehad.quote:
whahahahahaquote:
Ja kwam er achteraf pas achterquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
terwijl ze pot / paardenliefhebber / vet zijn?
Dus je date ook via fok, hehequote:
maar goed, weer 3 erbij op de heb-ik-gehad-lijst van deze playerquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja kwam er achteraf pas achter! Alleen bij die vette was ik dronken.
yet 164399 to goquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar goed, weer 3 erbij op de heb-ik-gehad-lijst van deze player
hehe geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel staat er al op de lijst dan?
hoe oud was je toen? en zij? en heeft het langer dan 1 maand geduurd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer een serieuse relatie gehad.
Ik was 15 en zij ook geloof ik. En het duurde 7 maanden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe oud was je toen? en zij? en heeft het langer dan 1 maand geduurd?
nog niet zo heel lang geleden dus...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik was 15 en zij ook geloof ik. En het duurde 7 maanden.
2 jaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog niet zo heel lang geleden dus...
Jij was toch die knul met mantits? Misschien past het vet wel in die beha die ik over heb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja kwam er achteraf pas achter! Alleen bij die vette was ik dronken.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was toch die knul met mantits? Misschien past het vet wel in die beha die ik over heb.
Nu ik daarover nadenk, toch maar niet, zonde van het mooie kantwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Aargh! Ik wil hardlopen, maar er komt zo een telefoontje voor de planning van werk!!JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Aargh! Ik wil hardlopen, maar er komt zo een telefoontje voor de planning van werk!!laat iemand anders dat telefoontje opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wie dan? Ik woon alleenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat iemand anders dat telefoontje opnemen
ow, das niet zo makkelijkquote:
MC darkquote:
dat was toch enorm slecht voor je knakworst als je daar met je stijve ging dansenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef jjstyle333 het volgende:
leuk dansje http://www.zie.nl/videos/baile-choque/m1dzh41fr2a4
dan maak je het spannend. Ga FOK! DOSsenquote:
Hoequote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maak je het spannend. Ga FOK! DOSsen
FM?quote:
Football Manager 2009quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Football Manager 2009![]()
Verslavend spel.
Ik had college van 8.45 tot 10.15. Je kent mijn zware leven.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je niet op school zitten?
Heb je die nieuwe update 9.3 ofzo al geinstalleerd ?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Football Manager 2009![]()
Verslavend spel.
Jep. En heb ook nieuwe MU update, wat inhoud dat ik alle spelers op seizoen 09/10 heb aangepast.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:05 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe update 9.3 ofzo al geinstalleerd ?
Ja die MU update bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jep. En heb ook nieuwe MU update, wat inhoud dat ik alle spelers op seizoen 09/10 heb aangepast.
gedownloade. kostte me wel aardig wat tijd om die patch 9.3.0 te cracken. en die patch heb je nodig anders doet de MU update niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ja die MU update bedoelde ik ook.
Heb je legale versie van FM of gedownloade ?
Heb je die crak nog dan voor die patch 9.3.0 ?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gedownloade. kostte me wel aardig wat tijd om die patch 9.3.0 te cracken. en die patch heb je nodig anders doet de MU update niet.
Jewel, ik heb de link zo niet meer, heb hem alleen nog op pc staan. Je moet alleen waarschijnlijk FM opnieuw installeren ( zonder dat je verbinding hebt met internet!!! ) Dan patch 9.3.0, en dan vraagt hij om een activicatie code. Dan moet je klikken op phone activication.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:21 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Heb je die crak nog dan voor die patch 9.3.0 ?
PM is verstuurd.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jewel, ik heb de link zo niet meer, heb hem alleen nog op pc staan. Je moet alleen waarschijnlijk FM opnieuw installeren ( zonder dat je verbinding hebt met internet!!! ) Dan patch 9.3.0, en dan vraagt hij om een activicatie code. Dan moet je klikken op phone activication.
Maar beter PM je me even een msn adres ofzo ?Dan kan ik het beter uitleggen.
Ik niet excuusquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
PM is verstuurd.
ben vanavond wel op msn voordat Nederland begint.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb ook een staatslot gekocht:
AD 043020
Het KLINKT gewoon al als een winnend lotnummerLees het maar eens hardop!!
Hamburgers zijn altijd erg juistquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Was ik weer! hamburgers zijn best oké.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Prima, maar ik moet nog twee dagen tot aan het weekend
Vrijdagmiddag om 4 uur pas weekendquote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb weekendHoe is het met de kindjes hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:
Omdat iedereen altijd met bier gooit + bij jongens word dan altijd het shirt stuk getrokken zodra je binnenkomt, en alles vies enzo. Laatste keer althans welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
@Nath: met mij alles goed hoorDe drukte met school begint nu...
Ja, nou... Ik heb de Zwarte Cross overleefd, ik denk dat ik een avondje Normaal zo voor de zevende keer ook wel aankanquote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd met bier gooit + bij jongens word dan altijd het shirt stuk getrokken zodra je binnenkomt, en alles vies enzo. Laatste keer althans wel
Oeh, gooi je haar losquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Zo... Twente speelt ook zaterdag, zal je zien.
Morgen met mama naar Millenium (film) en dan zaterdag los met de vriendjes
quote:
werk je daar nog?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Ik heb echt last van oververmoeidheid of zo... Ik gaap de hele dag en ik nies me aan stukken ondertussen. Morgen maar even langs l'Etos.
Van een DRAMATISCH slecht spelend Nederland ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze verliezen alle 2 van Nederland?
Het was net PSV, ze spelen niet al te best. Maar winnen welquote:Op woensdag 9 september 2009 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van een DRAMATISCH slecht spelend Nederland ja.
Omg, PSV zou dit Oranje met sprankelend voetbal van de mat spelenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het was net PSV, ze spelen niet al te best. Maar winnen wel
Niet het goede spel, wel de punten. Zo is PSV maar al te vaak kampioen geworden...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het was net PSV, ze spelen niet al te best. Maar winnen wel
zozo, hoe kunnen we jou tegenwoordig noemen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht.. laat ik maar weer eens komen buurten
Gaat goed hier, afgestudeerd en werkend nu
en hoe is het met de mensen hier?
Tegenwoordig Cue_ dusquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zozo, hoe kunnen we jou tegenwoordig noemen?
hier is het wel goed
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig Cue_ dus
goed om te horen
HBO Bedrijfskundige Informaticaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor studie hej afgerond?
Nee, maar ze hebben m'n shampoo in de aanbieding en ik zou gek zijn als ik daar niet gebruik van maakquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hey Ratel
Jij kwam ook uit Almelo?
Ik was laatst nog in Almelo.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Almelo.
Waren jullie die 2 blanke mensen?
De rest is allemaal Turk bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Almelo.
Waren jullie die 2 blanke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |