UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Hij heeft hem van FOK! denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ik vond die grap wel goed
zijn uitzending is voorbij, nu mag Gerard
door jou toevallig?quote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij heeft hem van FOK! denk ikHier werd hij aan het begin van het toernooi namelijk al gemaakt.
Heheh neequote:
wij hadden vroeger een luchtbed waar alle 'kamers' van waren geknapt, dus eigenlijk was het hele luchtbed 1 geheelquote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, ik schrok me vannacht KAPOT!
Ik lag bijna te slapen en hoorde ineens KNAL!, alsof er iemand keihard tegen mn bed (lees: dubbel luchtbed) aanschopte. Ik bleef heel stil liggen, keek voorzichtig mn kamertje rond. Niks te zien. Hartslag verdubbelde en ik ademde nogal gejaagd... Ineens komt het middelste stuk van mn luchtbed omhoogIk doe het licht aan, kijk naar beneden en zie dat 2 van die ribbels zegmaar ineens 1 zijn geworden, één van de naden was gesprongen.
Wist niet dat dat zo'n onmeunige teringherrie zou gevenAangezien er zo niet te slapen viel moest ik het bovenste gedeelte leeg laten lopen, heb t geval omgedraaid en kon toen pas weer liggen. Het heeft nog zeker een uur geduurd voordat ik sliep
whahaaquote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, ik schrok me vannacht KAPOT!
Ik lag bijna te slapen en hoorde ineens KNAL!, alsof er iemand keihard tegen mn bed (lees: dubbel luchtbed) aanschopte. Ik bleef heel stil liggen, keek voorzichtig mn kamertje rond. Niks te zien. Hartslag verdubbelde en ik ademde nogal gejaagd... Ineens komt het middelste stuk van mn luchtbed omhoogIk doe het licht aan, kijk naar beneden en zie dat 2 van die ribbels zegmaar ineens 1 zijn geworden, één van de naden was gesprongen.
Wist niet dat dat zo'n onmeunige teringherrie zou gevenAangezien er zo niet te slapen viel moest ik het bovenste gedeelte leeg laten lopen, heb t geval omgedraaid en kon toen pas weer liggen. Het heeft nog zeker een uur geduurd voordat ik sliep
koopavond?quote:Op maandag 7 september 2009 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu zit ik nog best brak te wezen in de bieb
Ik moet tot 20:00
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom is er om 05:00 nergens meer een snackbar los?
Neuh, we zijn 's maandags en vrijdags altijd open tot 20:00quote:
Dat doen ze maar in hun eigen tijdquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.
ze kunnen toch ook in ploegendienst gaan werkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat die mensen ook een keer moeten slapen.
dan moet je maar ergens anders gaan wonenquote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef Samzz het volgende:
Klagende buren? Frietlucht is echt niet lekker dag in dag uit.
Ja, of de snackbar op een gunstige plek neerzetten!quote:Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je maar ergens anders gaan wonen
yes, stap gerust een keer op me afquote:Op maandag 7 september 2009 09:27 schreef Robinhoo het volgende:
lamzak zit jij op saxion? ik dacht dat ik jou laatst zag
en vandaag zat ik naast iemand in de bus die het over jou hadquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
yes, stap gerust een keer op me af
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, of de snackbar op een gunstige plek neerzetten!
Ik denk dat ik maar zoiets ga beginnen, een eettent die 24 uur per dag los is!!
Gisteren ook alquote:Op maandag 7 september 2009 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eigenlijk moet ik even slapen voor ik straks ga werken. Ben kapot
dan ga je samen met Oldenzaal zoiets beginnen, moet gewoon werkenquote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.
Goeienavond iedereen trouwens!
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!quote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Exact mijn idee, ik heb (semi) serieus al wat locaties zitten zoeken en gekeken naar beginkapitaal enzo.
maar daar heeft knacker al wat informatie over gezocht, dus jullie zijn al een eindje op wegquote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!
Alleen geld is het probleem!!
Serieus? horecabestemming? Geld is geen factor. Ik ga alleen niet de hele dag frituren.quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn ideale plek al gevonden!!!
Alleen geld is het probleem!!
Interesse om de chefkok te worden?quote:Op maandag 7 september 2009 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar daar heeft knacker al wat informatie over gezocht, dus jullie zijn al een eindje op weg
nope, zit goed op m'n plek in de Accountancyquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Interesse om de chefkok te worden?
Ik zit in de BEquote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, zit goed op m'n plek in de Accountancy
ik heb ook BE gedaan, uitstroomprofiel Logistiek & Kwaliteitsmanagementquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zit in de BE, momenteel bij een ac-kantoor zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |