quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Stoeprand het volgende:
Och kindje van me toch.Hoe oud was je ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
15.quote:
Even quoten, dan heb ik het zelf niet echt gezegdquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom?
Ben de komende 10 weken dinsdag en woensdags vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus heb 2 weekenden in de week
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Maandag en dinsdag zijn nou niet echt leuke avonden om de kroeg even in te duikenquote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben de komende 10 weken dinsdag en woensdags vrij. Dus heb 2 weekenden in de week
.
hoezoquote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even quoten, dan heb ik het zelf niet echt gezegd
Dat is waar, maar je kunt helaas niet alles hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn nou niet echt leuke avonden om de kroeg even in te duiken
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt helaas niet alles hebben.
Eerste toffe 15-jarige ontmoet ik via internetquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerste toffe 15-jarige ontmoet ik via internet
Ik ookquote:
Haha.quote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dacht ik ook alweer dat het wel een goed idee zou zijn om de vloerbedekking van de trap te halen
Pokémon?quote:Op maandag 7 september 2009 17:06 schreef Graseter het volgende:
COME MY MINIONS RISE FOR YOUR MASTER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |