quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Stoeprand het volgende:
Och kindje van me toch.Hoe oud was je ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
15.quote:
Even quoten, dan heb ik het zelf niet echt gezegdquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom?
Ben de komende 10 weken dinsdag en woensdags vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus heb 2 weekenden in de week
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Maandag en dinsdag zijn nou niet echt leuke avonden om de kroeg even in te duikenquote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben de komende 10 weken dinsdag en woensdags vrij. Dus heb 2 weekenden in de week
.
hoezoquote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even quoten, dan heb ik het zelf niet echt gezegd
Dat is waar, maar je kunt helaas niet alles hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn nou niet echt leuke avonden om de kroeg even in te duiken
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt helaas niet alles hebben.
Eerste toffe 15-jarige ontmoet ik via internetquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerste toffe 15-jarige ontmoet ik via internet
Ik ookquote:
Haha.quote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dacht ik ook alweer dat het wel een goed idee zou zijn om de vloerbedekking van de trap te halen
Pokémon?quote:Op maandag 7 september 2009 17:06 schreef Graseter het volgende:
COME MY MINIONS RISE FOR YOUR MASTER!
Flikker nou es op met je kankerfilmpje.quote:Op maandag 7 september 2009 17:06 schreef Graseter het volgende:
COME MY MINIONS RISE FOR YOUR MASTER!
Duidelijk ben je ten minste welquote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Flikker nou es op met je kankerfilmpje.
quote:
Hij heeft vandaag alleen rooster en pasje opgehaald dacht ik.quote:
nu pas wat een luxe!quote:Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag alleen rooster en pasje opgehaald dacht ik.
Ik ook hoorquote:
hé nee toch!quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Alleen zit Graseter 2 jaartjes hoger dan ik.
hij zij?quote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé nee toch!![]()
hij zij dat hij applicatie ontwikkelaar ging doen
wat doe jij?
3 gymnasiumquote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé nee toch!![]()
hij zij dat hij applicatie ontwikkelaar ging doen
wat doe jij?
Graseter is een hij.quote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij zij?
Wat is het nou? Hij of Zij?
Omdat de vloerbedekking oud en versleten is, en toe is aan vervanging?quote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dacht ik ook alweer dat het wel een goed idee zou zijn om de vloerbedekking van de trap te halen
Maar hij zij is geen correct nederlands. Ik neem aan dat je bedoelde hij zei.quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Graseter is een hij.
Wat is murp nou, een hij of een zij
want er staat een vrouwtje voor z'n naam maar iedereen zegt altijd hij![]()
Ja.quote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat de vloerbedekking oud en versleten is, en toe is aan vervanging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |