Gelukkig zijn die ook gequotequote:Op maandag 7 september 2009 10:39 schreef Teezie het volgende:
[..]![]()
Nu even die andere plaatjes wegeditten want die waren best wel voorschut
Ja maar die zijn minder opvallend, en misschien hebben mensen geen zin om te klikken op 'afbeelding'quote:
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 7 september 2009 10:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja maar die zijn minder opvallend, en misschien hebben mensen geen zin om te klikken op 'afbeelding'
Hallo dapper meisjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi DENISEEE
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op maandag 7 september 2009 10:50 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]Die had graseter gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi DENISEEE
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
Vooral Bart, de viespeuk.quote:
fixedquote:Op maandag 7 september 2009 10:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja maar die zijn minder opvallend, en misschien hebben mensen geen zin om te klikken op 'afbeelding'
Ik ben een kiwi aan het maken voor jouquote:Op maandag 7 september 2009 10:52 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Vooral Bart, de viespeuk.
He Teezie, wanneer komen nou die paints van je
quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik ben een kiwi aan het maken voor jou
Dat zou ik niet doen, tenzij je een kloon maakt die 'Powerei' heetquote:Op maandag 7 september 2009 10:56 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Als hij mooi is neem ik hem als usericon
Zet er dan "Golden_Delicious" onder!quote:Op maandag 7 september 2009 10:57 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, tenzij je een kloon maakt die 'Powerei' heet
Slijmbal.quote:
Hoi kloon Goldenquote:
Post hem nou maar, jezus.quote:Op maandag 7 september 2009 11:00 schreef Teezie het volgende:
OMG HIJ IS PERFECT OVAAL-VORMIG MAAR DAT WIL IK NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |