SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op maandag 7 september 2009 09:17 schreef Teezie het volgende:
OMG lapohunter!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 09:17 schreef Teezie het volgende:
OMG lapohunter!!!!!My godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
fapfapfapquote:Op maandag 7 september 2009 09:20 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga iets nuttigs doen
quote:Op maandag 7 september 2009 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zei het, nog geen 10 uur en het topic is vol
WTF heb je alles tegelijk gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 10:00 schreef Powerkiwi het volgende:
En ik ben weer terug.
Heb gedoucht, tosti gegeten, tanden gepoetst, fietsbanden opgepompt. Heul wat nuttiger dan Fok!
Jazekers.quote:
Wacht, nieuwe paint onderweg.quote:
Deze vind ik wel briljantquote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen paint geworden.
Ik ben lui vandaag.
quote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lui vandaag.
Beat thatquote:
Die ga ik zometeen pownenquote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lui vandaag.
Deze heb ik nog staan:quote:Op maandag 7 september 2009 10:26 schreef Teezie het volgende:
Eerst even wat voorspel:
Nu ga ik ook alles afvuren wat ik heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(nee dat ben ik niet)
quote:Op maandag 7 september 2009 10:29 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Deze heb ik nog staan:
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer terug.quote:Op maandag 7 september 2009 10:00 schreef Powerkiwi het volgende:
En ik ben weer terug.
Heb gedoucht, tosti gegeten, tanden gepoetst, fietsbanden opgepompt. Heul wat nuttiger dan Fok!
Hier is ie dan:quote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben lui vandaag.
Neen. Die van die kiwi was leuker.quote:Op maandag 7 september 2009 10:26 schreef Teezie het volgende:
Eerst even wat voorspel:
Nu ga ik ook alles afvuren wat ik heb(nee dat ben ik niet
)
Dus hij wint?quote:Op maandag 7 september 2009 10:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Neen. Die van die kiwi was leuker.
Nee gelijkspelquote:
HE WE ZIJN NOG NIET KLAAR HEquote:
GA DOOR DAN!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |