Die zin is gewoon SN hoor, je hebt niks te grammar-naziën.quote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij zij is geen correct nederlands. Ik neem aan dat je bedoelde hij zei.
wth is SN?quote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Die zin is gewoon SN hoor, je hebt niks te grammar-naziën.
Oh.quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Powerkiwi het volgende:
SN is Standaard Nederlands, dat noemden ze 50 jaar geleden ABN.
Dat wordt nog steeds ABN genoemd toch?quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Powerkiwi het volgende:
SN is Standaard Nederlands, dat noemden ze 50 jaar geleden ABN.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlandsquote:Het woord Standaardnederlands staat zo (en niet als bijvoorbeeld Standaard-Nederlands, standaard-Nederlands of standaardnederlands) in het Groene Boekje. Met name officiële instanties, waaronder overigens soms ook de Taalunie, schrijven ook standaard Nederlands (met een spatie). De Taalunie spreekt ook van de Nederlandse standaardtaal.[1]
Een oude benaming die nog steeds wordt gebruikt, is ABN, de afkorting van Algemeen Beschaafd Nederlands. Vroeger waren er zgn. ABN-kringen, studiegroepen op scholen die zuiver taalgebruik bepleitten en welsprekendheidstoernooien organiseerden. Deze aanduiding is in de vaktaal door andere benamingen vervangen, voornamelijk omdat het woord beschaafd kon worden opgevat als suggestie dat mensen die andere varianten van het Nederlands spreken niet beschaafd zouden zijn. Tot de spellinghervorming van 1995 gebruikte men voornamelijk de benaming Algemeen Nederlands (AN). In Vlaanderen is deze benaming nog steeds algemeen gangbaar.
You're welcomequote:
mequote:
Onze deskundige hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlands
Het verschil tussen zij en zei niet weten is gewoon domquote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Die zin is gewoon SN hoor, je hebt niks te grammar-naziën.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het verschil tussen zij en zei niet weten is gewoon dom
quote:
Maar wel goed geschrevenquote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef -Datdus- het volgende:
niet zeiken ik ben dyslectisch
als een deur!
Ik heb het ook niet tegen jou maar tegen huppelmuts.quote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef -Datdus- het volgende:
niet zeiken ik ben dyslectisch
als een deur!
quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
IS MURP EEN HIJ OF EEN ZIJ is wat anders dan "MURP HIJ ZIJ".
Doe nou niet zo garpig alsjeblieft.
Heeft niks met de sekse van murp te makenquote:Op maandag 7 september 2009 17:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hé nee toch!![]()
hij zij dat hij applicatie ontwikkelaar ging doen
wat doe jij?
Eet u smakelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 18:04 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou maar tegen huppelmuts.
Maar goed, ik ga eten.
Ik heb daarentegen enorm goed geslapenquote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Nee, geenuitgevoerd vandaag... gewoon slecht geslapen afgelopen nacht...
![]()
Ja, wrijf het er nog eens lekker in...quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen enorm goed geslapen.
Sorry, dat wilde ik nietquote:Op maandag 7 september 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog eens lekker in...
Je hebt het zo vaak over haar dat je bijna zou denken dat ze een hoax is.quote:
ik volg je niet wat?quote:Op maandag 7 september 2009 18:43 schreef Desunoto het volgende:
Wie durft een gok te wagen over de prijs van een Ferrari pennenhouder van 5 bij 5 cm uit de Ferrari Shop?'k was zondag in Duitsland, Nurburgring, WK Superbike races en rondkijken
quote:
Nee!quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hebt het zo vaak over haar dat je bijna zou denken dat ze een hoax is.
hmpf... vind je?quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Nee!
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeee
Het mooiste meisje van FOK!![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mooiste, liefste, beste, aardigste etc etc![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
![]()
psst, hij stuurt haar gewoon de link van dit topic. maar wat hij op msn allemaal zegtquote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
![]()
Wat een lelekke stoephoer. Hara is de geilste van FOK! natuurlijk! Mogelijkerwijs na Kb.quote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Nee!
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeee
Het mooiste meisje van FOK!![]()

Kut man, ik sta in je sigquote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat een lelekke stoephoer. Hara is de geilste van FOK! natuurlijk! Mogelijkerwijs na Kb.
Ga smaak kweken.
Alsof jij iets beters krijgt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Powerkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
mompelt iets over hond er vanaf trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alsof jij iets beters krijgt.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
Daar kan ik niet over oordelen, dus post ik maar een neutralequote:
Ladidadidinges moet er ook nog ergens tussen. Maar dat is toch wel de top 3.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat een lelekke stoephoer. Hara is de geilste van FOK! natuurlijk! Mogelijkerwijs na Kb.
Ga smaak kweken.
En Huppelmuts.quote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ladidadidinges moet er ook nog ergens tussen. Maar dat is toch wel de top 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Neequote:
Noh, zo praat je niet over onzequote:
Ladidinges of Kb. verslaan dat soort verlepte nepmilfs any dayquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Noh, zo praat je niet over onzefavoriete oude bes.
Waar staat Kb ookalweer voor?quote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ladidinges of Kb. verslaan dat soort verlepte nepmilfs any day
quote:
GRASETER ZEI DIT OP MSN, HIJ IS WEG OH NEEquote:Bart says:
*ik zit niet meer op FOK
*:{w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
Krentenbol.quote:
Ik las gister op 4chan dat er vandaag een school shooting in Nederland zou komen, maar hij had een plaatje gepost van een airsoft gunquote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef justmattie het volgende:
Godver lees ik in de krant net dat er 2 leerlingen van mn school woensdag geprobeerd hebben om Fok plat te leggen
whehequote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik las gister op 4chan dat er vandaag een school shooting in Nederland zou komen, maar hij had een plaatje gepost van een airsoft gun
Fail
nou geef opquote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Powerkiwi het volgende:
Eh ik heb het hyves-adres van Denise
Af!quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef -Datdus- het volgende:
oh my god het is om dat ik val op blondjes uit 92 hoor
Ik ben geen belgquote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
het is wel een belg
gras is ben veel knapper als jouw!
is ben knapper als jouw?quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
het is wel een belg
Nee je bent niet knapper als mij...quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
het is wel een belg
Ik zeg jou 1 ding, ik wil da mens nooit meer zienquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee je bent niet knapper als mij...
Van Denise blijf je af!
http://lady--dee.hyves.nl/
Val dat maar aan
Oh god, straks komt Graseter weer met zn AF!!11!quote:
Daarom voer ik da mens aan DatDusquote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik zeg jou 1 ding, ik wil da mens nooit meer zien
Stereotype wat?quote:
Die hyve die ik kreeg van DDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |