quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon al je vakken in 1 keer halen.
!
quote:
Gelukkig bestaat er redbull.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Happel het volgende:
Studenten hebben het maar zwaar hoor.
Ik zou er toch niet teveel van drinken.quote:
inderdaadquote:
Jawel, opperbevelhebber.quote:
Jouw internet is vreemd. Hoiquote:
Nieuwe mod enzo, dan krijg je dat.quote:
Tijd voor een nieuwe moet op VBL dusquote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nieuwe mod enzo, dan krijg je dat.
Eens.quote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe moet op VBL dus
Waarom praat hij Duits in Maastricht?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
Waarom hoort Maastricht bij Nederland?
Wat is er raar aan die top zes? Dat gehuil van die Evans trouwensquote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:
Jezus, die top zes in de Vuelta. Gesink gaat echt een mooi klassement rijden zo!
Flink gat met de #7 al.quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die top zes? Dat gehuil van die Evans trouwens
Hmm, check FC even.quote:
Zeur niet.quote:
Zitten er ook alleen maar bij hè..quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
http://vimeo.com/6441749![]()
Je zou haast denken dat het Kopbal is, gezien dat laatste stukje
Beelden zijn niet geschikt voor mensen die net een maaltijd genuttigd hebben.
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziekquote:
Ik vind het wel mooi en ga het zeker vaker luisteren. Dacht altijd dat het een andere soort van muziek was, iets harder enzoo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziek
Ik vind het prachtigquote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziek
Dan vind je U.N.K.L.E. misschien ook wel de moeite waard.quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi en ga het zeker vaker luisteren. Dacht altijd dat het een andere soort van muziek was, iets harder enzoo.
Misschien wel, zelf nog nooit van die naam gehoord.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan vind je U.N.K.L.E. misschien ook wel de moeite waard.
Van half 9 tot kwart over 3 naar school.quote:
Nee wel dat ik de bus van 11.36 moet nemen en de bus van 13.54 terug.quote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van half 9 tot kwart over 3 naar school.
En je post nu al een '' voor drie kwartier
?
Dat is inderdaad niet prettig.quote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee wel dat ik de bus van 11.36 moet nemen en de bus van 13.54 terug.
Ik reis in totaal 3,5 uur voor 3 kwartier.
Dat is
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef toma het volgende:
Mijn leraal Regeltechniek had een mooie opmerking vandaag tijdens een uitleg over het simuleren van een systeem.
,,Mastrubation is like simulation. The more you do it, the more it seems real."
Dat verwacht je toch niet van een bijna 60 jarige professor
en wat voor les is dat dan. Anders gewoon skippenquote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee wel dat ik de bus van 11.36 moet nemen en de bus van 13.54 terug.
Ik reis in totaal 3,5 uur voor 3 kwartier.
Dat is
quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van een professor van 60 verwacht je toch wel dat hij masturbation zegt in plaats van mastrubation.
P12:45 - 13:30quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en wat voor les is dat dan. Anders gewoon skippen
Persoonlijke ontwikkeling. Stelt niets voor zijn bij opdrachtjes.quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
P12:45 - 13:30
60642
PPO1 G9 Persoonlijke Professionele Ontwikkeling 1
E
A.J.M. Wever G221
Geen idee wat het is.
Ja, "van Galenstraat".quote:Op maandag 7 september 2009 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Persoonlijke ontwikkeling. Stelt niets voor zijn bij opdrachtjes.
Wat is G? is dat de nieuwbouw
Daar heb ik ook les volgend week een keer.quote:
Dat dakterrasquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook les volgend week een keer.
Zozo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef iteejer het volgende:
De drang om overal de SCH show van te maken wordt soms wat vermoeiend. Je superieuriteit is bekend. Maar jij misbruikt vertrouwen, jij naait de mensen die zich voor je inzetten.
Doe je niet eens opzettelijk hoor, kennelijk moet alles wijken voor de grote SCH show. Ik heb weinig met je te maken, persoonlijk heb ik geen last van je, maar als ik zie hoe je Yvonne en anderen behandelt kan ik daar gewoon nul respect voor hebben.
aadje wever, saaie gastquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
P12:45 - 13:30
60642
PPO1 G9 Persoonlijke Professionele Ontwikkeling 1
E
A.J.M. Wever G221
Geen idee wat het is.
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Die werkt voor FOK! Admin ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ken die hele user niet die het zegt. Maar er zit natuurlijk wel een beetje een kern van waarheid in
Vandaar dat jij na 2,5 uur alweer unbanned was, na je doodverwensing richting SCHquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Van een professor van 60 verwacht je toch wel dat hij masturbation zegt in plaats van mastrubation.
Uhu. Het is ook nog eens een milf.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Vandaar dat jij na 2,5 uur alweer unbanned was, na je doodverwensing richting SCH
Dan zou het een dilf moeten zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Uhu. Het is ook nog eens een milf.
Dacht dat het een man wasquote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Uhu. Het is ook nog eens een milf.
Daughter?quote:
quote:
Dat zit ik toevallig net te luisteren samen met een hele zooi klassieke Trip-Hop.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan vind je U.N.K.L.E. misschien ook wel de moeite waard.
Arme kerel...quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Iteejer is toch de man van Yvonne?
PIquote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zit ik toevallig net te luisteren samen met een hele zooi klassieke Trip-Hop.
en dat noem je vroeg?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef Jasza het volgende:
Morgen 9.15 beginnen
Sinds lange tijd weer is vroeg op
quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien wel, zelf nog nooit van die naam gehoord.
Dacht dat die getrouwd was met een shagbuil.quote:
allemaal smerig volk.quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Dacht dat die getrouwd was met een shagbuil.
Morgen vrijquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef Jasza het volgende:
Morgen 9.15 beginnen
Sinds lange tijd weer is vroeg op
Als je dat niet gewend bent dan is dat vroeg inderdaadquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je dat niet gewend bent dan is dat vroeg inderdaad![]()
Woensdag 1 uur beginnen, donderdag 12 uur en vrijdag half 12 oid, dat is het beter werk
Hooverphonicquote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
G:\Music\mp3 back-up\_electronic - trip-hop\hooverphonic - shake the disease (depeche mode cover).mp3
6 dagen? Wat moet je op zaterdag doen dan?quote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef toma het volgende:
[..]gast.
Ik sta tegenwoordig 6 dagen in de week om kwart voor 7 op.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar goed dat al die ajax gasten hier posten, ik moet nog steeds mijn ppt betalen aan een maatje. Gelijk maar even doen.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef toma het volgende:
[..]gast.
Ik sta tegenwoordig 6 dagen in de week om kwart voor 7 op.
5 dagen id week naar school en op zaterdag werken.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
6 dagen? Wat moet je op zaterdag doen dan?!
Tja, ik moet om kwart voor 8 op m'n werk zijn. Maar gelukkig ben ik meestal wel vroeg afgewerkt.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom ga je zo vroeg werken?.
Zondag wordt hier wel leuk trouwens; zaterdag tot 03:30 werken, 08:30 verzamelen, 09:30 voetballen, daarna door naar Ajax en daarna eten/drinken bij mijn broer.
Moet nog steeds een keer de moeite nemen om daar naar te luisteren. Had vroeger een bloedhekel aan dat nummer Karma Police. Het laatste album In Rainbows was wel aardig.quote:
Heb je de xfa nog gekeken?quote:Op maandag 7 september 2009 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet nog steeds een keer de moeite nemen om daar naar te luisteren. Had vroeger een bloedhekel aan dat nummer Karma Police. Het laatste album In Rainbows was wel aardig.
Zo bekend zijn zo ook weer niet toch?quote:
Iemand uit mijn klas gaat ook!!!1quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En donderdag naar Coldplay, woehoe.
Ehm okayquote:Op maandag 7 september 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas gaat ook!!!1
Die heb ik nog steeds, ja.quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je de xfa nog gekeken?. Jij had toch ook nog een last.fm?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En donderdag naar Coldplay, woehoe.
Doe eens linkjequote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds, ja.
Zit toevallig net de laatste twee afleveringen + xtra factor te kijken.
Leuk chickie die blonde.
Coldplay isquote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coldplay live is geniaal hoor.
viel er een tiet uit haar bloesje?quote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Bananenman het volgende:
Mooie service van Djokovic bij de US Open, zie het net langskomen op Eurosport![]()
![]()
Moest je nou vandaag afrijden of morgen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Breach het volgende:
Ik moet vanaf woensdag tot mijn dood van 8 tot 17 werken
Het was Djokovic, niet Ivanovic helaasquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
viel er een tiet uit haar bloesje?
Haar?quote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
viel er een tiet uit haar bloesje?
Best flauw ja.quote:
Airco-werk?quote:Op maandag 7 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dang!
trui aan dus.![]()
Ja dit meen ik serieus.
quote:Today, my mum grounded me for going to my boyfriend's house instead of the library. She said my boyfriend's mum phoned up because she could hear us having it off in his room. When I denied it my mum shouted at me for being a liar as well as a slut. I did go to the library. FML
Ik hoorde mijn ouders net ookquote:
Zo ging het bijna, ja.quote:
Dan vraag ik me af wat het wasquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:21 schreef sjimz het volgende:
Succes met je examen Breach.
Ik ga er ook vandoor.
Lijkt me nog serieus leuk ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Straks oorbotjes zoeken.
In zeehondenpoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |