quote:
Gelukkig bestaat er redbull.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Happel het volgende:
Studenten hebben het maar zwaar hoor.
Ik zou er toch niet teveel van drinken.quote:
inderdaadquote:
Jawel, opperbevelhebber.quote:
Jouw internet is vreemd. Hoiquote:
Nieuwe mod enzo, dan krijg je dat.quote:
Tijd voor een nieuwe moet op VBL dusquote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nieuwe mod enzo, dan krijg je dat.
Eens.quote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe moet op VBL dus
Waarom praat hij Duits in Maastricht?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
Waarom hoort Maastricht bij Nederland?
Wat is er raar aan die top zes? Dat gehuil van die Evans trouwensquote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:
Jezus, die top zes in de Vuelta. Gesink gaat echt een mooi klassement rijden zo!
Flink gat met de #7 al.quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er raar aan die top zes? Dat gehuil van die Evans trouwens
Hmm, check FC even.quote:
Zeur niet.quote:
Zitten er ook alleen maar bij hè..quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
http://vimeo.com/6441749![]()
Je zou haast denken dat het Kopbal is, gezien dat laatste stukje
Beelden zijn niet geschikt voor mensen die net een maaltijd genuttigd hebben.
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziekquote:
Ik vind het wel mooi en ga het zeker vaker luisteren. Dacht altijd dat het een andere soort van muziek was, iets harder enzoo.quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziek
Ik vind het prachtigquote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je op het punt staat om zelfmoord te plegen, ja. Ik word altijd heel depressief van die muziek
Dan vind je U.N.K.L.E. misschien ook wel de moeite waard.quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi en ga het zeker vaker luisteren. Dacht altijd dat het een andere soort van muziek was, iets harder enzoo.
Misschien wel, zelf nog nooit van die naam gehoord.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan vind je U.N.K.L.E. misschien ook wel de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |