Boeiend, er zijn hier toch geen UVT-modjes. O, wacht...quote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Prosac het volgende:
Ik hoorde dat je hier niet naar drugs mag vragen.
Te lame inderdaad.quote:
In cola zit ook drugs.quote:Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef Superheld het volgende:
Drugs are bad mmmkayyy.
Glaasje cola of water en toch een goede avond hebben
Niet genoeg!quote:
En hier ga ik er wel aan meedoen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hier gaan we dat ook niet toestaan bij de nieuwe mod.
Bij deze zet ik je alvast bij de banaanvragen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En hier ga ik er wel aan meedoen.
Ik wens je er veel plezier mee.quote:Op zondag 6 september 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij deze zet ik je alvast bij de banaanvragen.![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hier gaan we dat ook niet toestaan bij de nieuwe mod.
Ja jullie zijn zo lief, 1 is voldoende.quote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Komt er maar 1 mod
Hey dat is groot nieuws stop de persen
Het is potverdeurie HOOLS nie!quote:
Editorsquote:Op zondag 6 september 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
You will choke, choke on the air you try to breathe.
It kicks like a sleep twitch!
![]()
Op de attractiekermis ben ik al jaren niet geweest. Het is meer als wat jij beschrijft. Een grote tent, drank en muziek.quote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Kermis in mijn dorpje was altijd dramatisch.
Draaimolen, suikerspin en 1 rij gokautomaten en 1 rij bulldozers.
Jeuh
Hoogtepunt in het dorp was altijd het jaarlijkse sixties-festival. Heel het dorp uitgelopen, iedereen aan de zuip, een grote orgie. Sinds de dood van een dorpeling na hardhandig de tent te zijn uitgezet is het gebeurd eigenlijk.
Jij kwam toch oorspronkelijk uit Nieuw Beerta ofzoietsquote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Kermis in mijn dorpje was altijd dramatisch.
Draaimolen, suikerspin en 1 rij gokautomaten en 1 rij bulldozers.
Jeuh
Hoogtepunt in het dorp was altijd het jaarlijkse sixties-festival. Heel het dorp uitgelopen, iedereen aan de zuip, een grote orgie. Sinds de dood van een dorpeling na hardhandig de tent te zijn uitgezet is het gebeurd eigenlijk.
Zoiets.. ik kom uit de gegoede kant van Oost-Groningen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij kwam toch oorspronkelijk uit Nieuw Beerta ofzoiets
Gewoon stoppen man.quote:Op maandag 7 september 2009 09:46 schreef Robinhoo het volgende:
Geen peuken hebben is echt kut.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 09:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik vond het heel gemakkelijk hoor. Had er 1 ochtend voor nodig.quote:Op maandag 7 september 2009 09:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat ?quote:
Gaat mij niet lukkenquote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond het heel gemakkelijk hoor. Had er 1 ochtend voor nodig.
Je bent 16 man. Als je nou al 20 jaar zou roken, dan kan ik het nog enigzins begrijpen. Sowieso stink je als een gek als je rookt. En als jij met je rookgiecheltje iets te dicht bij een chickie in Bruins komt, dan zal dat ook niet bevorderend werkenquote:
Alle mensen die ik ken die gingen afbouwen, roken nog steeds.quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukkenIk ga wel afbouwen.
Ik rook nu al 2 jaar, en overdag opzich niet zoveel. Maar met het uitgaan ben ik het wel gewend.quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent 16 17 man. Als je nou al 20 jaar zou roken, dan kan ik het nog enigzins begrijpen. Sowieso stink je als een gek als je rookt. En als jij met je rookgiecheltje iets te dicht bij een chickie in Bruins komt, dan zal dat ook niet bevorderend werken
Ja ik moet wel een keer gaan stoppen, zullen we daar ook een kratje op gaan zetten ?quote:Op maandag 7 september 2009 09:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die gingen afbouwen, roken nog steeds.![]()
Ikzelf ben gewoon gestopt nadat ik terug kwam in mijn kamer na college en zowat over mijn nek ging van de rooklucht die er hing. Pakje sigaretten uit de jas gepakt, platgestampt, in de afvalbak en nooit meer sigaretten gekocht. Ik rook nu 1 a 2 sigaretten per jaar, om na 1 trekje weer te weten dat ik het goor vind.
Dan wordt het vanaf nu maar abnormaalquote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik rook nu al 2 jaar, en overdag opzich niet zoveel. Maar met het uitgaan ben ik het wel gewend.
Bier + peuken is gewoon normaal geworden.
Dat roken valt niet te controleren, qua studie valt het vanzelf een keer door de mand en ik hoop dat het kratje bier een goede incentive is om door te zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 10:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik moet wel een keer gaan stoppen, zullen we daar ook een kratje op gaan zetten ?
Nah, dan verlies ik.
En iedereen maar denken dat die van RayMania nooit meer overtroffen zou wordenquote:Op maandag 7 september 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
Robinhoo heeft straks toch een kratjesschuld.
Alles voor bier, ook al wil ik het niet ik ga doorquote:Op maandag 7 september 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat roken valt niet te controleren, qua studie valt het vanzelf een keer door de mand en ik hoop dat het kratje bier een goede incentive is om door te zetten.
Alleen gaat Ray het nooit betalen, en Robinhoo denk ik wel.quote:Op maandag 7 september 2009 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat die van RayMania nooit meer overtroffen zou worden
Mijn vriendin rookt ook, maar ik weiger te zoenen nadat ze net weer een sigaret opgepaft heeft.quote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan wordt het vanaf nu maar abnormaal
Roken is smerig
Ik ga wel betalen ja.quote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen gaat Ray het nooit betalen, en Robinhoo denk ik wel.
Waarom maakt hij niet gewoon het geld over voor die kratjes?quote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen gaat Ray het nooit betalen, en Robinhoo denk ik wel.
Hehe, hoe oud is je vriendin ?quote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
Ze zegt te stoppen zodra ze zwanger is, maar ik heb liever dat ze dan nog even doorrookt.
Is je vriendin Anouk Hoogendijk?quote:
Ik had pas dus hetzelfde. Nu geen vriendin meer dus. Maar ik riep altijd heel stoer dat ik nooit iemand zou nemen die rookte. Maar dan merk je toch weer hoe zwak het vlees isquote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt ook, maar ik weiger te zoenen nadat ze net weer een sigaret opgepaft heeft.![]()
Op de vakantie ook een hele "mooie" foto gemaakt van haar met een sigaret waar ze helemaal niet blij mee is, die laat ik regelmatig even zien.![]()
Rokende vrouwen vind ik echt verschrikkelijk, maar gelukkig is ze verder wel een topwijf.![]()
Ze zegt te stoppen zodra ze zwanger is, maar ik heb liever dat ze dan nog even doorrookt.
Neen, als ik dan een voetbalvrouw vergelijking moet maken is het eerder die Marlous Pieëtequote:Op maandag 7 september 2009 10:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is je vriendin Anouk Hoogendijk?![]()
En de Nederlandse staatskas.quote:Op maandag 7 september 2009 10:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, als alle rokers het daar nou mee eens waren was het snel gedaan met de tabaksindustrie
Gewoon een zoen op de mond kan best een half uurtje later. Maar uitgebreid bekken in de kroeg hebben we ook wel gehad tegenwoordig, behalve als zij dronken is, dan moet het af en toe eventjes. Maar dan heb ik vaak zelf ook wel wat op en boeit het niet zo. Aangeschoten/licht dronken vrouwen.quote:Op maandag 7 september 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had pas dus hetzelfde. Nu geen vriendin meer dus. Maar ik riep altijd heel stoer dat ik nooit iemand zou nemen die rookte. Maar dan merk je toch weer hoe zwak het vlees is
Maar net na het roken of een half uur later, dat verschil merk je amper. Dus ik weet niet of jij je vriendin 2 keer per week zoent ofzo, maar anders is het nogal zelfpijniging.
Nah ja, mijnw kon soms zelfs avonden zonder. En anders rookte ze er 2-3 op een hele avond.quote:Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon een zoen op de mond kan best een half uurtje later. Maar uitgebreid bekken in de kroeg hebben we ook wel gehad tegenwoordig, behalve als zij dronken is, dan moet het af en toe eventjes. Maar dan heb ik vaak zelf ook wel wat op en boeit het niet zo. Aangeschoten/licht dronken vrouwen.
Vandaag laatste dag lessen. Mn vaste instructeur is ziek dus heb de laatste dag en mn examen morgen met iemand die ik niet kenquote:Op maandag 7 september 2009 10:44 schreef sjimz het volgende:
Breach, hoe gaat het met je rijbewijscarriere?
Ik heb een schijthekel aan autorijden, dus dat kan best kloppenquote:
bar-weinig. hihiquote:Op maandag 7 september 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
En ik heb trouwens barweinig met dronken vrouwen..
Zaterdagavond hele avond geweest. Leuke barvrouw.quote:
hoe vrolijk.quote:De 24-jarige J.W. uit Appingedam moet zich laten opnemen in een verslavingskliniek nadat hij in mei dit jaar in Appingedam zijn vriend voor de grap neerstak met een mes. Hij deed dat onder invloed. W. had die dag zo'n 25 flesjes bier gedronken, tien tot vijftien XTC-pillen geslikt, vijf tot zes jointjes gerookt en een gram cocaïne gesnoven.
Tering. Wat die allemaal op een middag/avond tot zich neemt aan drugs, zal ik in mijn hele leven nooit halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |