De intentie blijft net zo smerig als die van Witsel. Gewoon beide vijf wedstrijden, boeiend wat de gevolgen zijn. Gebroken been of niet.quote:
3/4 maanden is wat lang maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
Jan overdrijft, maar hij heeft wel gelijk.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
"Bij vrouwen worden er geen overtredingen gemaakt."
Dat kunnen ze motorisch gewoon niet opbrengen.²
Als Beun de Haas wellicht, als voetballer valt hij helaas erg tegen. Hij is volgens mij de man met het meeste balverlies in de eredivisie.quote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
Neeee, Ruiz is goed.
Janquote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef Toad het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Jan eens. Enige middel om die onzin te stoppen.
Zo is het eigenlijk altijd wel ja.quote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dus die gaan dit jaar Kampioen worden.
Vrouwenlogica.quote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef TheArt het volgende:
Niet PSV, want Suarez maakt het verschil.....Wat heeft dat met PSV te maken
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Velthuizen in het leger???
http://www.nu.nl/algemeen(...)dode-in-uruzgan.html²
entree was al ¤75,- dus de liverechten zullen wel iets te duur zijnquote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
Waarom was dat niet live op tv, dat voetgolf.
Laten ze dat maar live uitzenden ipv dat gleuvenvoetbal!quote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
Waarom was dat niet live op tv, dat voetgolf.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die van Kolk vind ik toch wel het mooist.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Overall toch een hele matige uitzending. Zeg maar gerust dikke stront.
Maar niet zo slechts als Maurice de Hond International.quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Overall toch een hele matige uitzending. Zeg maar gerust dikke stront.
Inderdaad, ik volgde er ook geen fuck vanquote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef TheArt het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef TheArt het volgende:
Niet goed opgelet dus.quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef carloz187 het volgende:
Geen gepapa (dat mag blijkbaar ook niet meer
quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar niet zo slechts als Maurice de Hond International.
Juist en die slikte hij ook in waarop Sjek iets zegt van haha mag niet meer en daarna niet meer gehoordquote:Op maandag 7 september 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet goed opgelet dus.
Eerste zin van Youri vandaag was: "In de jaren 50, toen jij nog voetbalde, Papa......"
Normaal wel maar vorige week maandag was het in mijn ogen ook niet te geweldig. Lijkt wel alsof Rene minder spreektijd heeft vond de afgelopen 2 uitzendingen maar matig.quote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef Nashje het volgende:
VI vrijdag is ook bagger. Maar dat komt omdat de JL onwijs kut is. VI maandag is altijd leuk. En beter dan dit waardeloze programma.
Misschien 's middags een dutje doenquote:Op maandag 7 september 2009 08:49 schreef Zapper het volgende:
Voor de tweede achtereenvolgende week in slaap gevallen, wat een kutprogramma is dit geworden zeg
Zeker doen als je een liefhebber bent van vrouwenvoetbal, anders zou ik deze aflevering mooi links laten liggen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na de slechte referenties ben ik juist wel benieuwd om het online terug te kijken
En buiten hooibergen om zijn spelden zeer luidruchtig?quote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Nashje het volgende:
Die Marleen zat er ook maar als een duf konijn bij. De eerste 10 minuten kon ze nog makkelijk meelullen, maar zodra het over wat serieuze dingen begon was ze zo stil als een speld in een hooiberg.
Duidelijk geen echte voetballiefhebber. Ik als voetballiefhebber kan echt uren praten over voetbal. Zij had al moeite om uit te leggen waarom PSV geen kampioen zou gaan worden.
Dat is toch aandoenlijk, waarom zou dat niet mogen? Ze zijn nou eenmaal vader en zoon, hoe moet ie z'n vader anders noemen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet goed opgelet dus.
Eerste zin van Youri vandaag was: "In de jaren 50, toen jij nog voetbalde, Papa......"
Of gewoon bang voor de camaraquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Nashje het volgende:
Die Marleen zat er ook maar als een duf konijn bij. De eerste 10 minuten kon ze nog makkelijk meelullen, maar zodra het over wat serieuze dingen begon was ze zo stil als een speld in een hooiberg.
Duidelijk geen echte voetballiefhebber. Ik als voetballiefhebber kan echt uren praten over voetbal. Zij had al moeite om uit te leggen waarom PSV geen kampioen zou gaan worden.
die eerste link doet het niet, dan krijg ik een wit scherm. En bij de 2e staat hij niet tussen...quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef Prosac het volgende:
ZIjn er nog steeds mensen die http://www.nederland1.nl/(...)s-studio-voetbal/314 niet hebben ontdekt? (of google)
of zoeken via http://www.uitzendinggemist.nl
Als het daar niet staat, dan staat het nergens legaal online.
Als eerdere uitzendingen van dit seizoen er ook niet staan, heb je pech. Staan ze er wel, moet je geduld hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Svnn het volgende:
[..]
die eerste link doet het niet, dan krijg ik een wit scherm. En bij de 2e staat hij niet tussen...
Gewoon in de volgende OP zettenquote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef Prosac het volgende:
ZIjn er nog steeds mensen die http://www.nederland1.nl/(...)s-studio-voetbal/314 niet hebben ontdekt? (of google)
of zoeken via http://www.uitzendinggemist.nl
Als het daar niet staat, dan staat het nergens legaal online.
Die kon ik ook niet vindenquote:Op maandag 7 september 2009 17:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als eerdere uitzendingen van dit seizoen er ook niet staan, heb je pech. Staan ze er wel, moet je geduld hebben.
Gaapverwekkend.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
Jan de Jonge zondag te gast.
Doe niet zo triest.quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Ritmo het volgende:
Jol of een Ajax-speler kan er niet elke week zitten jongens.
Uit de voetballerij zijn er zelden leuke gasten. Allemaal mediatraining gehad. Alleen een De Visser, Beenhakker, Been, Van Gaal, dat zijn de zeldzame leuke iets toevoegende gasten.quote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest.
Van dit soort types weet je bij voorbaat al dat ze geen hol toevoegen aan het programma. Ik bedoel je gaat me toch niet vertellen dat er geen betere gasten zijn dan Jan de Jonge.
ah leuk, eens kijken wat de verliezende coach allemaal te melden heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef borisz het volgende:
Jan de Jonge zondag te gast.
Idd, denk maar niet dat De Jonge iets kritisch durft te zeggen over het bestuur van Heerenveen inzake het ontslag van Sollied. Daar weet hij natuurlijk niets van of heeft afgesproken niets te zeggen etc.quote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Uit de voetballerij zijn er zelden leuke gasten. Allemaal mediatraining gehad. Alleen een De Visser, Beenhakker, Been, Van Gaal, dat zijn de zeldzame leuke iets toevoegende gasten.
Komt hijquote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik hoor Waterreus niet graag praten
geen idee.quote:
ja dusquote:
Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef tralalala het volgende:
Normaal speelt Tomasson alleen goed tegen Ajax...![]()
Ik had stiekem toch gehoopt dat Cvitanich zou zeggen dat die Pantelic er geen kut van kanquote:Op zondag 13 september 2009 22:37 schreef Kopbal het volgende:
Zo'n irritante vent is dat die Cvitanich interviewde.
Daarom zijn ze eerder begonnen zeker?quote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef TC03 het volgende:
Ik val in slaap als Jan de Jonge praat.
overdreven reactie altijd van hemquote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef Kopbal het volgende:
Jan de Jonge is lichtelijk geirriteerd.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Sollied is ontslagen door de nuchtere boertjes maar wel de enige in de clubhistorie die een prijs pakte
Hij heeft wat weg van Rob Harmeling, die ik overigensquote:Op zondag 13 september 2009 22:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik hoor jan de jonge niet graag praten![]()
²
En dan ook nog zo'n kut OPquote:Op zondag 13 september 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Wat een slaapverwekkende zooi, ik verlang naar morgenavond
Dat is alleen leuk bij interessante gasten.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
Oh nee, niet weer het camera-op-de-gast-item.![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Dingsdag moet sowieso een keer voor het leven geschorst worden, randdebiel.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Dingsdag moet sowieso een keer voor het leven geschorst worden, randdebiel.
Blijf weg voortaan.quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Ad_rem het volgende:
blaat blaaat blaat blaat. Gaap. Uit.
Inderdaad, ben je mooi de lul als je Aissati moet dekkenquote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Zwoerd het volgende:
Dat is zo'n onzin filosofie, net zo lang schorsen als de blessure
eens maar dat geld voor veel vriezen. En foppe vind ik ook vaak geen feestnummerquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Moet die De Jonge er verplicht heen van Foppe ofzo? Jesus wat een chagerijnig figuur.
Oprah? kijk ik nie.quote:
Hij luistert goed naar Foppe in tegenstelling tot Solliedquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Moet die De Jonge er verplicht heen van Foppe ofzo? Jesus wat een chagerijnig figuur.
Klopt, maar die lacht nog wel eens en is minder snel geirriteerd.quote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
eens maar dat geld voor veel vriezen. En foppe vind ik ook vaak geen feestnummer
Ah, ik zie dat de nieuwe mod bekend is.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef TheFrankey het volgende:
dat studio voetbal en voetbal insite discussie begin ik echt zat te raken. Ot aub
Wat een idiote opmerking idd.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Jonge jonge, Jack heeft ook een wedstrijdje Belgisch voetbal gezien.. "Kan nog leuk worden bij AZ - Standard" alsof er alleen maar schoppers rondlopen in Belgie
Als boeren met kiespijn.quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Volgens mij wordt er niet veel gelachem bij Heerenveen.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de nieuwe mod bekend is.
nooit. Maar terechte klacht tochquote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de nieuwe mod bekend is.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een idiote opmerking idd.Die rivaliteit daar staat los van hoe ze verder spelen.
Ja ik ook. Slappe ouwehoer die De Jonge.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die Jan de Jonge wel eens op vrijdagavond zien met Gijp aan tafel
Dat zou zo maar kunnen volgend jaar: HEE in de Jupiler Leaugue.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen volgend jaar: HEE in de Jupiler Leaugue.
Over masturbatiequote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Slappe ouwehoer die De Jonge.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Eensquote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
idd, gewoon door voetballen.
Lijkt wel een Marokkaan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk serieus dat Dingsdag gestoord is. Heb je hem weleens gehoord in een interview? Hij spoort echt niet, hij is emotieloos.²
iig wel bij studio ajaxquote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
Leo moet een keer bij VI komen.
Oud.quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Wat ziet Leo er slecht uit zeg. Is ie ziek?
Nee. Gewoon oud en je hele leven paffen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Als Jack nog enig journalistiek niveau nastreeft vraagt hij daar natuurlijk wel naarquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Leo volgende week daar. Benieuwd of ze het nog over dat gesprek met Johan gaan hebben.
Acohol misbruik denk ik zoquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
"Ik word hier zo moe van"quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week zondag dus veel gezucht en gesteun aan tafel
Bij Leo heb je dat altijd al gehad. En hij houdt wel van een drakje en een peuk, helpt ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
En dan gaan zeuren over het drankgebruik van iemand andersquote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Leo heb je dat altijd al gehad. En hij houdt wel van een drakje en een peuk, helpt ook wel natuurlijk.
Zouden ze het ook hebben over het afluisteren van Johan Derksen via telefoon????quote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week zondag dus veel gezucht en gesteun aan tafel
Dat je van een borrel houdt is natuurlijk wat anders dan tijdens een voetbalwedstrijd van je nationale team al zat zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan gaan zeuren over het drankgebruik van iemand anders
Leo zuipt niet tijdens zijn werk hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan gaan zeuren over het drankgebruik van iemand anders
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef maril het volgende:
[..]
Zouden ze het ook hebben over het afluisteren van Johan Derksen via telefoon????
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Leo zuipt niet tijdens zijn werk hoor.
Doet ie ervoor en ernaquote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Leo zuipt niet tijdens zijn werk hoor.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef Wilskracht het volgende:
Ik hoop dat Youri Mulder een club krijgt in Japan.
Kan hij niet meer mee doen in Sudio voetbal
Dan hoop ik dat Jack zijn stem voorgoed kwijtraakt.quote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef Wilskracht het volgende:
Ik hoop dat Youri Mulder een club krijgt in Japan.
Kan hij niet meer mee doen in Sudio voetbal
Ik weet niet of Jack Johan die eer guntquote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef maril het volgende:
[..]
Zouden ze het ook hebben over het afluisteren van Johan Derksen via telefoon????
Zo als je het nu zegt klopt het niet.quote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo zonde hé, Quincy had daar nu moeten staan. In potentie de beste linksbuiten van de Wereld.²
eens. nog nooit iemand met zoveel dreiging gezien. helaas kon hij het niet wekelijks.quote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo zonde hé, Quincy had daar nu moeten staan. In potentie de beste linksbuiten van de Wereld.²
quote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat de Japanse versie van Studio Voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |