NEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Het strafbankje is bekend hoor
en dagdag heeft een permban__!!!
ik ben bezig om dagdag vrij te krijgen. Gelukkig niet moeilijk aangezien het kantoor van fok in onze handen is na onze coupquote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Young_Carter
appelsjap
beverton
Anywhere
dagdag
Bakkerbier
Toch geen T-shirts met FREE DAGDAG hequote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ben bezig om dagdag vrij te krijgen. Gelukkig niet moeilijk aangezien het kantoor van fok in onze handen is na onze coup
FREE KEMPI!!!1quote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Toch geen T-shirts met FREE DAGDAG he
Ja, dat staat er hequote:
dat staat er omdat ze dat altijd zo neerzetten..de grappige momenten van de modjesquote:Op maandag 7 september 2009 00:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, dat staat er he.
Maar je weet niet wat er werkelijk is gebeurd.
Nee hoor. Ik kreeg echt een PM dat ie een perm-ban wilde.quote:Op maandag 7 september 2009 00:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat staat er omdat ze dat altijd zo neerzetten..de grappige momenten van de modjes
Soms heeft FOK iets enorm triest over zichquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kreeg echt een PM dat ie een perm-ban wilde.
ja weet ik. Maar hey.. Dat wil hij nietquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt. Waar gaat de wereld toch heen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook worden. En dan vooral om het commentaar van BIO, Remlof te kunnen lezenquote:Op maandag 7 september 2009 00:16 schreef Hetiszover het volgende:
User van de maand maart: dagdag:-dagdag.html
Not even close.quote:Op maandag 7 september 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt.
Leuk he, macht?quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Zo verslaafd aan FOK dat ze zelf een ban aanvragen om vervolgens over twee weken met een kloon terug te komenquote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Not even close.
Zelfs niet in de letterlijke zin van het woord.
Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef o.us het volgende:quote:Op maandag 7 september 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt. Waar gaat de wereld toch heen?![]()
![]()
RIP DAGDAG. UIT HET OOG MAAR NIET UIT HET HART (F) (U)
quote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Young_Carter
appelsjap
beverton
Anywhere
dagdag
Bakkerbier
Kijk, als ik hier een bos post met hitler en remlof ..dat is zelfmoordquote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Not even close.
Zelfs niet in de letterlijke zin van het woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |