NEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Het strafbankje is bekend hoor
en dagdag heeft een permban__!!!
ik ben bezig om dagdag vrij te krijgen. Gelukkig niet moeilijk aangezien het kantoor van fok in onze handen is na onze coupquote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Young_Carter
appelsjap
beverton
Anywhere
dagdag
Bakkerbier
Toch geen T-shirts met FREE DAGDAG hequote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ben bezig om dagdag vrij te krijgen. Gelukkig niet moeilijk aangezien het kantoor van fok in onze handen is na onze coup
FREE KEMPI!!!1quote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Toch geen T-shirts met FREE DAGDAG he
Ja, dat staat er hequote:
dat staat er omdat ze dat altijd zo neerzetten..de grappige momenten van de modjesquote:Op maandag 7 september 2009 00:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, dat staat er he.
Maar je weet niet wat er werkelijk is gebeurd.
Nee hoor. Ik kreeg echt een PM dat ie een perm-ban wilde.quote:Op maandag 7 september 2009 00:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat staat er omdat ze dat altijd zo neerzetten..de grappige momenten van de modjes
Soms heeft FOK iets enorm triest over zichquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kreeg echt een PM dat ie een perm-ban wilde.
ja weet ik. Maar hey.. Dat wil hij nietquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt. Waar gaat de wereld toch heen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook worden. En dan vooral om het commentaar van BIO, Remlof te kunnen lezenquote:Op maandag 7 september 2009 00:16 schreef Hetiszover het volgende:
User van de maand maart: dagdag:-dagdag.html
Not even close.quote:Op maandag 7 september 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt.
Leuk he, macht?quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Zo verslaafd aan FOK dat ze zelf een ban aanvragen om vervolgens over twee weken met een kloon terug te komenquote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Not even close.
Zelfs niet in de letterlijke zin van het woord.
Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef o.us het volgende:quote:Op maandag 7 september 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
De eerste FOK!ker die zelfmoord pleegt. Waar gaat de wereld toch heen?![]()
![]()
RIP DAGDAG. UIT HET OOG MAAR NIET UIT HET HART (F) (U)
quote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Young_Carter
appelsjap
beverton
Anywhere
dagdag
Bakkerbier
Kijk, als ik hier een bos post met hitler en remlof ..dat is zelfmoordquote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Not even close.
Zelfs niet in de letterlijke zin van het woord.
Wat is een tubgirl ? Post hem eensquote:Op maandag 7 september 2009 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook een keer na een tubgirl.. Na uur was het ineensK_D©
quote:Op maandag 7 september 2009 00:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is een tubgirl ? Post hem eens
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:32 schreef Acinonyx het volgende:
Tsjongejongejonge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op maandag 7 september 2009 01:53 schreef editoor het volgende:
Zijn er wel is mods geweest die geband zijn?
In ieder geval toen met koninginnendag. Krentenbol. en die stumperd. Ik ben zijn naam even kwijt.quote:Op maandag 7 september 2009 01:53 schreef editoor het volgende:
Zijn er wel is mods geweest die geband zijn?
True, zolang je uit de SC blijft, en geen FA's gaat quoten is het prima vol te houden.quote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Who cares
Gelukkig kun je met je gratis mailaccount zo weer een kloon aanmaken.
Als je een beetje normaal blijft meeposten heeft niemand het door.
My thoughts.quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef jordeeeh het volgende:
True, zolang je uit de SC blijft, en geen FA's gaat quoten is het prima vol te houden.
Ten eerste, ja, neeeee. Dat noemen ze baggger, en elk serieus geopend topic gisteravond kon niet, omdat het toch verbaggerd zou worden.quote:Op maandag 7 september 2009 10:03 schreef standaard_broodrooster het volgende:
hahaha koning, wou dat ik erbij was![]()
![]()
moet kunnen dit soort acties
nou dan, bagger is bagger. laat ze. ze gaan vanzelf ten onderquote:Op maandag 7 september 2009 10:09 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ten eerste, ja, neeeee. Dat noemen ze baggger, en elk serieus geopend topic gisteravond kon niet, omdat het toch verbaggerd zou worden.
Ten tweede, wiens ranskloon ben jij nou weer?
En daarvoor in de plaats krijgen we weer 7 flamboyante kloons met een semi lollige usernaamquote:Op maandag 7 september 2009 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ah, er zijn een aantal kutusers minder?
BOWAquote:Op maandag 7 september 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
My thoughts.
Plus:
* Niet doen alsof je mensen kent en alsof je al jaren ergens post.
* Niet teveel in je "vaste" subforum komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |