nee hij bedoelde dat opel een vorm van kanker is.. Een kanker merk!quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
voordat ze auto's maakten, bouwden ze wel fietsen hoor
en is dat ook besmettelijk?quote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee hij bedoelde dat opel een vorm van kanker is.. Een kanker merk!
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
Kan iemand eens zo'n lijstje posten met de topicstarters alfabetisch gesorteerd? Het is een beetje een lange lijst aan het worden.
trostquote:
Ik sta er maar 2x op, dus ja. Iemand zoals Young_Carter wat mij betreft.quote:
maar lemmings zijn leukquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.Een soort vrije dag voor de mods, zeg maar.
Een dag?quote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.Een soort vrije dag voor de mods, zeg maar.
Hey, er komt vocht uit je kut!!!!!!!!eins!!eins!!!quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Onderhand wel eens tijd namelijk
Ik heb er zelf 2 gemaakt, dude.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
maar lemmings zijn leuk![]()
(nee nog nooit aangemaakt, maar ik vind het vaak echt heel hilarisch).
Oh mijn god.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
NJ heeft zomaar een goedlopend baggertopic geopend
geregistreerd op: maandag 16 maart 2009 @ 15:14quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Jij staat droog hè?quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey, er komt vocht uit je kut!!!!!!!!eins!!eins!!!
OMG, mensen die om macht smeken, ofwel op macht geilen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Jarenlang ONZ-mod geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
NJ heeft zomaar een goedlopend baggertopic geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |