en omgesmolten tot kogels!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef dagdag het volgende:
HADDEN DIE DUITSERS DEZE FIETS MAAR GEJAT
Ik hoop dat Fiets een terugtraprem heeftquote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
Dus hou even op met al die baggertopics, want anders moet ik wéér bans gaan zetten.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef dagdag het volgende:
HADDEN DIE DUITSERS DEZE FIETS MAAR GEJAT
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Hetiszover het volgende:
"Ik heb maar 1 topic geopend"
"Ik zal het niet meer doen"
Dat kan beter!quote:
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn maar bij de moderators die niet een link naar de KLB regels plaatsen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
Dus hou even op met al die baggertopics, want anders moet ik wéér bans gaan zetten.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
toch niettinypic kan er niet mee omgaan
swarma had geloof ik al ietsquote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
Kan iemand eens zo'n lijstje posten met de topicstarters alfabetisch gesorteerd? Het is een beetje een lange lijst aan het worden.
KLB is voor mij een losstaand forum. Ik open er topics over alles. Erhoeft niet eens een klacht in te zitenquote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
dat doe ik tenminste wel.
Kijk eens bij de slotjeslijst. Lijkt me dat dat wel te begrijpen valt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
Nog lui ookquote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
Kan iemand eens zo'n lijstje posten met de topicstarters alfabetisch gesorteerd? Het is een beetje een lange lijst aan het worden.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn maar bij de moderators die niet een link naar de KLB regels plaatsen.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het echt nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |