Ik meld de spammers en kloons van gebanden nooit.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
Hoezo weer>? Jij zet de minste bans van allemaal, luie Belg!
Dit keer mag dat gerust een tribune wordenquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doet me aan vroeger denken![]()
Trek dat bankje maar weer van zolder
Als je hem nou even in viervoud indient?quote:Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik meld de spammers en kloons van gebanden nooit.
Als dat even zou kunnenquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dit keer mag dat gerust een tribune worden
Zet een roos in je msn-naam uit respect voor Appelsjapquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
Appelsjap heeft een ban?
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zet een roos in je msn-naam uit respect voor Appelsjap
ja, morgenavond misschienquote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef FinancialBubble het volgende:
pfff lekker boeiend... laat het toch lekker volbaggeren in KLB. Houdt vanzelf wel een keer op.
Dat kan kloppen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het was een retorische vraagHij zegt op msn dat ie niet kan posten.
Waarom een 3 erachter?quote:
Net als een financial bubble !!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111quote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef FinancialBubble het volgende:
Houdt vanzelf wel een keer op.
Sorry NJ dat ik daarnet een zoveelste Fiets-topic opende.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
Dus hou even op met al die baggertopics, want anders moet ik wéér bans gaan zetten.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry NJ dat ik daarnet een zoveelste Fiets-topic opende.
Ik zal me de rest van de week koest houden.
MVG,
Ofyles2
quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MVG,
Ofyles2
Rot toch op man. Je krijgt gewoon een banquote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MVG,
Ofyles2
Ik ben er nog bijna dagelijks, zo leeg wordt het ook alweer niet.quote:
Pussy!quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MVG,
Ofyles2
Het duurt wel even voor ze zo'n gigantische lijst gemaakt hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
Ze wachten met het posten van de banlijst in het ban topic omdat die lijst nog aangemaakt moet worden
Wie niet kan posten heeft sowieso een ban
quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
Dus hou even op met al die baggertopics, want anders moet ik wéér bans gaan zetten.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten, maar ik ben alleen voor illegale reclame buiten gezet.quote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je krijgt gewoon een ban
valt mee denkquote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Dragorius het volgende:
Ik denk dat het de komende 48 uur erg rustig zal zijn in KLB....![]()
Er is wel genoeg gebaggerd zo onderhand hoor
quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wacht op de complete compilatie van screenshots van de lange lijst met fietsentopics van vanavond
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef powerflux het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu hou ik ook braaf op
En nu schijnheilig doen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MVG,
Ofyles2
Hij heeft gewoon sneltoetsen voor alles!quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
Bio sluit wel sneller dan zijn schaduw.![]()
Wat een toetsenbordskills heeft deze jongen.
Close /allquote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
HAMAS MIJ FIETS RIJD NIET OP GAS
WIJ WILLEN BOOOWA DAT WAS DE LEUKSTE DIE ER WAS
Die ban komt me niet zo goed uit, ik ben nog bezig met een topicreeks buiten KLB.quote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu schijnheilig doen.
Als je zo stoer wilt doen met je gebagger wees dan ook mans genoeg om de gevolgen te dragen.
Dit klinkt best wel geeky, maar k vind t wel stoer
EIN KLBquote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
Hierquote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wacht op de complete compilatie van screenshots van de lange lijst met fietsentopics van vanavond
quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EIN KLB
EIN FOLCH
EIN MOD ( zwei.. juup)
EIN BOWA
Bedenk dat dan voordat je gaat baggeren?quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ban komt me niet zo goed uit, ik ben nog bezig met een topicreeks buiten KLB.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EIN KLB
EIN FOLCH
EIN MOD ( zwei.. juup)
EIN BOWA
quote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
Die mag een grap zijn hoop ikquote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ban komt me niet zo goed uit, ik ben nog bezig met een topicreeks buiten KLB.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Skylark. het volgende:
Dan gaat die van jou door de shredder. Incl. je andere accounts.quote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou gewoon uit voorzorg iedereen die de laatste 2 dagen in KLB gepost heeft een week bannen.
en 1000 notes erbij gevenquote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou gewoon uit voorzorg iedereen die de laatste 2 dagen in KLB gepost heeft een week bannen.
Jammerquote:Op zondag 6 september 2009 23:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan gaat die van jou door de shredder. Incl. je andere accounts.
EIN REICHquote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EIN KLB
EIN FOLCH
EIN MOD ( zwei.. juup)
EIN BOWA
quote:Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ehm, nee:
AKQ# 1722 - Wat Zanzibar nog meer opleverde..
EIN FÜHRERquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ehm, nee:
AKQ# 1722 - Wat Zanzibar nog meer opleverde..
einsquote:Op zondag 6 september 2009 23:48 schreef dagdag het volgende:
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOWA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIETS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en omgesmolten tot kogels!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef dagdag het volgende:
HADDEN DIE DUITSERS DEZE FIETS MAAR GEJAT
Ik hoop dat Fiets een terugtraprem heeftquote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef dagdag het volgende:
HADDEN DIE DUITSERS DEZE FIETS MAAR GEJAT
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Hetiszover het volgende:
"Ik heb maar 1 topic geopend"
"Ik zal het niet meer doen"
Dat kan beter!quote:
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn maar bij de moderators die niet een link naar de KLB regels plaatsen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef NJ het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
toch niettinypic kan er niet mee omgaan
swarma had geloof ik al ietsquote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
Kan iemand eens zo'n lijstje posten met de topicstarters alfabetisch gesorteerd? Het is een beetje een lange lijst aan het worden.
KLB is voor mij een losstaand forum. Ik open er topics over alles. Erhoeft niet eens een klacht in te zitenquote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
dat doe ik tenminste wel.
Kijk eens bij de slotjeslijst. Lijkt me dat dat wel te begrijpen valt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
Nog lui ookquote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
Kan iemand eens zo'n lijstje posten met de topicstarters alfabetisch gesorteerd? Het is een beetje een lange lijst aan het worden.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
misschien terecht, maar laat dan de regels voor de klaagbak zien. aangezien ik die er niet tussen zie staan, maak ik topics aan waarvan ik vind dat ze passen. als dit dan later als bagger gezien word door mensen, moet je niet bij mij zijn maar bij de moderators die niet een link naar de KLB regels plaatsen.
als je wilt klagen over iets post je dat in KLB, en als het echt nergens op slaat post je dat in ONZ. dat is toch echt het doel van deze twee forum onderdelen, die niet echt belangrijk zijn? ik zie dit persoonlijk als een huiskamer zoals je die op andere fora hebt. er staat alleen onzin en je leest KLB en ONZ toch alleen om je te vermaken.
nee hij bedoelde dat opel een vorm van kanker is.. Een kanker merk!quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
voordat ze auto's maakten, bouwden ze wel fietsen hoor
en is dat ook besmettelijk?quote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee hij bedoelde dat opel een vorm van kanker is.. Een kanker merk!
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef NJ het volgende:
trostquote:
Ik sta er maar 2x op, dus ja. Iemand zoals Young_Carter wat mij betreft.quote:
maar lemmings zijn leukquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.Een soort vrije dag voor de mods, zeg maar.
Een dag?quote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het zou echt tof zijn als jullie gewoon iedereen die lemmings maakten een dag banden.Een soort vrije dag voor de mods, zeg maar.
Hey, er komt vocht uit je kut!!!!!!!!eins!!eins!!!quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Onderhand wel eens tijd namelijk
Ik heb er zelf 2 gemaakt, dude.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
maar lemmings zijn leuk![]()
(nee nog nooit aangemaakt, maar ik vind het vaak echt heel hilarisch).
Oh mijn god.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
NJ heeft zomaar een goedlopend baggertopic geopend
geregistreerd op: maandag 16 maart 2009 @ 15:14quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Jij staat droog hè?quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey, er komt vocht uit je kut!!!!!!!!eins!!eins!!!
OMG, mensen die om macht smeken, ofwel op macht geilen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
NJ, wanneer word ik mod?
Jarenlang ONZ-mod geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
NJ heeft zomaar een goedlopend baggertopic geopend
NEEEEEEquote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Hetiszover het volgende:
Het strafbankje is bekend hoor
en dagdag heeft een permban__!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |