Nee man, is een hoax. En iedereen tuint er met open ogen in.quote:
4-3-3, of toch 4-4-2?quote:Op maandag 7 september 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Eigenlijk nu ik iets meer gewend ben aan m'n nieuwe opstelling heeft het ook wel wat!
Had ook niets anders verwacht, enkel mannen snappen die.quote:
Oh god.quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht, enkel mannen snappen die.
Voetbalkijkende mannen, ik dacht dat het over de oppervlakte van de kamer ging.quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo klein?!
Hoe kunnen mensen daarin leven....
quote:Op maandag 7 september 2009 00:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Voetbalkijkende mannen, ik dacht dat het over de oppervlakte van de kamer ging.
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..quote:Op maandag 7 september 2009 00:43 schreef jordeeeh het volgende:
Zou Lamon dan toch een 17-jarig meisje zijn?
Ben je zo ijverig?quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan hebben die anderen niks meer te doen, dat willen ze niet.
Lijkt me best leuk, beetje kutusers de mond snoerenquote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Welke zwakzinnige wil er nu KLB modden!
Ik kijk ook geen voetbal hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..
Ik kijk ook liever hockey of tennis maar kom op zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |