Nee man, is een hoax. En iedereen tuint er met open ogen in.quote:
4-3-3, of toch 4-4-2?quote:Op maandag 7 september 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Eigenlijk nu ik iets meer gewend ben aan m'n nieuwe opstelling heeft het ook wel wat!
Had ook niets anders verwacht, enkel mannen snappen die.quote:
Oh god.quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had ook niets anders verwacht, enkel mannen snappen die.
Voetbalkijkende mannen, ik dacht dat het over de oppervlakte van de kamer ging.quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo klein?!
Hoe kunnen mensen daarin leven....
quote:Op maandag 7 september 2009 00:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Voetbalkijkende mannen, ik dacht dat het over de oppervlakte van de kamer ging.
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..quote:Op maandag 7 september 2009 00:43 schreef jordeeeh het volgende:
Zou Lamon dan toch een 17-jarig meisje zijn?
Ben je zo ijverig?quote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan hebben die anderen niks meer te doen, dat willen ze niet.
Lijkt me best leuk, beetje kutusers de mond snoerenquote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Welke zwakzinnige wil er nu KLB modden!
Ik kijk ook geen voetbal hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..
Ik kijk ook liever hockey of tennis maar kom op zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Welnee, ik kijk gewoon geen voetbal. Twee uur tegen een bal aantrappen, en elkaar dan innig gaan omhelsen als ie in een netje komt...homo's..
Ik vind het wel leuk. En Macbook.quote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
OKE! SHOCKING! M'n tafel niet tegen de wand maar euh, op de wand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLB, weet je het zeker?quote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
Lijkt me best leuk, beetje kutusers de mond snoeren![]()
MACHT!1!!!1!!
quote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, t lijkt mij eerlijk gezegd leuker dan ONZquote:
IS DIT EEN BELEDIGING?quote:
Ik heb net opgeruimd dickhead.quote:
Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 00:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. En Macbook.
Three 's moet er staanquote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
En zie ik nou aan de deur een "ITS" tas hangen?
Dankjequote:
Het is maar goed dat je geen hoer bent, want zo kun je echt geen klanten ontvangen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er leuk uitzien.quote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen hoer bent, want zo kun je echt geen klanten ontvangen.
Wel okéquote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
Hmm, tafel staat er wel oké. Ik wist niet dat jij cola drinkt.
Dat viel mij oko al op.quote:Op maandag 7 september 2009 00:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. En Macbook.
In beiden hebben de kutusers de overhand. Zonder banrechten blijft dat zo.quote:Op maandag 7 september 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, t lijkt mij eerlijk gezegd leuker dan ONZMaar daar kom ik dan ook niet zoveel.
Cola.quote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
Hmm, tafel staat er wel oké. Ik wist niet dat jij cola drinkt.
Ha-ha.quote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen hoer bent, want zo kun je echt geen klanten ontvangen.
Euhmquote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
17 m2. Meer wordt het nu eenmaal niet.quote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het er leuk uitzien.
Wel krap.
Mwah, t was niet positief bedoelt neequote:
Mja, daarom word ik ook liever FA.quote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In beiden hebben de kutusers de overhand. Zonder banrechten blijft dat zo.
[..]
Cola.![]()
![]()
Hebben ze daar toevallig ook een huishoudschool?quote:
Ik bedoelde het niet zo gemeen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel okéwaar zou jij 'm neerzetten? En jup.
Valt op zich nog mee. Komt waarschijnlijk vooral door de aflopende muur.quote:Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm?
[..]
17 m2. Meer wordt het nu eenmaal niet.
Hihi.quote:Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, t was niet positief bedoelt nee
Maar klein kan ook knus zijn ofc
Nice, jammer van dat dakquote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde daarmee, ik vind het niets.quote:
Stop eens met geilen op een stomme laptopquote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Valt op zich nog mee. Komt waarschijnlijk vooral door de aflopende muur.
Wel goaf hoe je je MB heb neergezet, zo heb ik dat ook gedaan.
Jij hebt bij je ouders een deluxe suite wil je zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, t was niet positief bedoelt nee
Maar klein kan ook knus zijn ofc
God, moest ik toch bijna lachen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hebben ze daar toevallig ook een huishoudschool?
Nou dan mag je ook geen commentaar gevenquote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo gemeen.Je kunt 'm niet echt ergens anders kwijt, me dunkt.
![]()
Ik kan me ook niet meer herinneren hoe je het eerst had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |