Goed gegokt!quote:
Waarom zou raar niet lekker kunnen zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei raar, als jij dat lekker vindt
Oeeeehquote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zou raar niet lekker kunnen zijn?
Dat was wel een beetje ziek, maar wel grappig om te zien.quote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA! Dat was ook zo classic.Ik moest trouwens ook lachen om die bioscoop, dat je Hitler zo ziet liggen en dat die Donowitz en Ulmer extra op hem gaan schieten en dat je echt gaten in die kop ziet.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n tante een keer. "Vanavond komt er een film van Merel Streep op."
Ik denken: hmm Merel Streep, wie is dat nu weer? OHHHHHH Meryl Streep.![]()
Bejaarden in een winkelquote:
Hihi.quote:
Ik las Maple syrup.quote:Op zondag 6 september 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n tante een keer. "Vanavond komt er een film van Merel Streep op."
Ik denken: hmm Merel Streep, wie is dat nu weer? OHHHHHH Meryl Streep.![]()
Toen moest ik ook lachenquote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje ziek, maar wel grappig om te zien.Oh en met die wond van die actrice, waar Brad Pitt z'n vinger in steekt.
Kanker wat was dat naar.
Dan moet ik maar weer verder lezen in de Bijbel.quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
EEN SLOTJE OP BAZEN VAN HYVES II!
En ik ook dankzij haarquote:
ok, toedeloequote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
Hihi ik heb ook zoeen fietstopic gemaakt
En ik speelde net ook CoD
Godverdomme, kakwijf.quote:
Boh, ik ben al in beroep gegaanquote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Succes Moses .quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dan moet ik maar weer verder lezen in de Bijbel.
Zulks een stoer topic!quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Canada-obsessie.quote:
Ik had er zin in.quote:Op zondag 6 september 2009 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I hate you for posting the meatspin
Ja. Een lichtpuntje in de duistere tijden van FOK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |