Ik heb een PS3.quote:Op maandag 7 september 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, goede nieuws van de dag, ik heb een PS2.
Ik moest hier heel hard om lachen.quote:Op maandag 7 september 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
De uitslag was positief dus niets om mij zorgen over te maken.
Ik heb een Xbox.. Telt dat?quote:
Wat ongepast en onaardig, dat heeft niets met mijn post te maken.quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
Laten we het erop hebben dat je gewoon een trieste kutmongool bent. K?
-->quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
Doe ik een poging m'n kamer opnieuw in te richten, is het kankerlelijk.
-->quote:Op maandag 7 september 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
Eigenlijk nu ik iets meer gewend ben aan m'n nieuwe opstelling heeft het ook wel wat!
Vrouwen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
Het verschil is dat ik m'n tafel omgekeerd heb!!!
Behalve als het over mijn penis gaat.quote:Op maandag 7 september 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
-->
[..]
-->
[..]
Vrouwen.Altijd maar overdrijven.
Dat is MIJN amenquote:Op maandag 7 september 2009 01:17 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat ongepast en onaardig, dat heeft niets met mijn post te maken.
Amen.
Vertelquote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behalve als het over mijn penis gaat.
Die vinden vrouwen dan ook niet goed voelenquote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanwege de ziekte van Hedel.quote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht dan tot 2 uitkomt, begin november.quote:
Het was een grapje.quote:
Ik ben weer eens mijn ziekelijke moralistische gelijk aan het halen, dan steel ik wel eens een Amen van iemand.quote:
Nou zeg, ik dacht nu komen de sappige detailsquote:Op maandag 7 september 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht dan tot 2 uitkomt, begin november.
[..]
Het was een grapje.
CoD4-2?quote:Op maandag 7 september 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wacht dan tot 2 uitkomt, begin november.
Ga je schamen en pak je eigen amenquote:Op maandag 7 september 2009 01:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben weer eens mijn ziekelijke moralistische gelijk aan het halen, dan steel ik wel eens een Amen van iemand.
Comes with the job.
Ik kan geen haar op mijn lichaam krijgen dus dat gaat niet op.quote:
Haha, sappige details, ik snap hem.quote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, ik dacht nu komen de sappige details
Modern Warface 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |