Als ik Pim van Lommel moet geloven, dan moeten het er veel zijn....Ik zoek ffquote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Nee, maar wel vast een tvp voor de reacties.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef swarleyswarley het volgende:
tvp
wel een paar keer bijna dood geweest
Kan me van de verschillende keren niets herrinneren...quote:
Oh, je bedoelde dan alleen maar van die spirituele dingen? Ik dacht bijna dood ervaringen in het algemeen...quote:
Ja, raar vind ik dat. Gevoelsmatig zou je zeggen dat verdrinken doodeng moet zijn, maar je hoort dus allemaal dit soort verhalen, waarbij mensen in een bepaalde kalmte terecht komen. Ik had ergens gelezen welk fysiek proces daar verantwoordelijk voor was, maar kan er nu niet opkomen.quote:Op maandag 7 september 2009 03:28 schreef Beach het volgende:
Ik was ook bijna verdronken, het voelde heel vredig en rustig en ik had totaal niet eens de behoefte om boven water te komen.
Gelukkig dus dat iemand anders me eruit haalde.
Hoe oud was je toen?quote:Op maandag 7 september 2009 03:28 schreef Beach het volgende:
Ik was ook bijna verdronken, het voelde heel vredig en rustig en ik had totaal niet eens de behoefte om boven water te komen.
Gelukkig dus dat iemand anders me eruit haalde.
jaah! heb ik ook 1x gehad!quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Rutger1983 het volgende:
Dat niet, maar wel dat ik tijdens het inwerken van de narcose in de operatiekamer " uit mezelf trad" ofzo. Ik kon de hele situatie zegmaar vanaf boven bekijken, zag ook mezelf liggen. Heel raar.
Zeker. Het schijnt dus toch te kunnen dat je jezelf vanuit een heel ander perspectief kan zien onder omstandigheden....quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Rutger1983 het volgende:
Dat niet, maar wel dat ik tijdens het inwerken van de narcose in de operatiekamer " uit mezelf trad" ofzo. Ik kon de hele situatie zegmaar vanaf boven bekijken, zag ook mezelf liggen. Heel raar.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Rutger1983 het volgende:
Aan je naam af te zien was het waarschijnlijk gewoon een bad tripquote:Op maandag 7 september 2009 13:11 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
jaah! heb ik ook 1x gehad!
Vond het best wel eng... Zag mezelf angstig in bed liggen en ik deed de grootste moeite om wakker te worden... Lukte niet, want ik kon me niet bewegen... Zag toen allemaal vage flitsen en kon opeens mn eigen lichaam weer in ofzo... :s Werd toen wildtrappend en nat van het zweet wakker!
Flink geschrokken en de rest van de nacht maar belspelletjes zitten kijken op tv!![]()
intressant topic
Das pas vaag.. Ik kreeg in de OK narcose toegediend, en weet dat het ging draaien voor mijn ogen voor een paar seconden, en vervolgens werd ik wakker in een warm bed en vertelde iemand mij dat de operatie gelukt wasquote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Rutger1983 het volgende:
Dit bedoel ik eigenlijk:quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef Walter81 het volgende:
Als ik zeg dat ik op een meter na bijna dood was omdat ik een vrachtwagen inhaalde, en ik een meter naar rechts onder de vrachtwagen zou zitten, dan geldt dat zeker niet als BDE?
Niet iedereen maakt tijdens een levensbedreigende situatie een BDE mee....Het is geen kwestie van wel of niet nuchter zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef Aneurism het volgende:
Bijna dood ervaring als in 230 volt op mijn flikker krijgen. Enige wat ik weet is dat ik alleen mezelf kon horen schreeuwen (niet gillen als een wijf, maar een echte oerkreet) uit het volst van mijn longen, zonder dat ik het zelf deed als het ware. Maar geen licht en tunneltje gezien, ben ik ook te nuchter voor.
wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:09 schreef Swagger het volgende:
Als een kind van 8 heb ik een keer zo een rode oma bal in mijn luchtpijp gehad.. was echt vreselijk eng.
Als ik er aan denk, plas ik nog steeds in mijn broek.
Sterkte met verschonenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:09 schreef Swagger het volgende:
Als een kind van 8 heb ik een keer zo een rode oma bal in mijn luchtpijp gehad.. was echt vreselijk eng.
Als ik er aan denk, plas ik nog steeds in mijn broek.
Als je jezelf hoort schreeuwen terwijl je dit zelf niet doet lijkt mij bijna niets dichter bij een Bijna dood ervaring te komen. Maar ik geef het toe, het is niet half zo interessant als een beetje jokken over hoe je als een engeltje boven je eigen lichaam gezweefd hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt tijdens een levensbedreigende situatie een BDE mee....Het is geen kwestie van wel of niet nuchter zijn...
Je hersenen kunnen toch ook een soort reactie doen op (potentieel) het meest beangstigende moment van je leven, doodgaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je jezelf hoort schreeuwen terwijl je dit zelf niet doet lijkt mij bijna niets dichter bij een Bijna dood ervaring te komen. Maar ik geef het toe, het is niet half zo interessant als een beetje jokken over hoe je als een engeltje boven je eigen lichaam gezweefd hebt.
ja joh? Dan is bijna dood inderdaad best leuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik hoor ook wel eens dingen dat lachgas aardig in de buurt komt van een BDE. Als dat zo is, zou ik er nu voor tekenen!
Jokkenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je jezelf hoort schreeuwen terwijl je dit zelf niet doet lijkt mij bijna niets dichter bij een Bijna dood ervaring te komen. Maar ik geef het toe, het is niet half zo interessant als een beetje jokken over hoe je als een engeltje boven je eigen lichaam gezweefd hebt.
K-Hole is nou niet echt chillquote:Op woensdag 9 september 2009 11:37 schreef leppeh het volgende:
Flink wat ketamine naar binnen werken, gegarandeerde BDE's voor iedereen
Als je dat vindt dan heb je het nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
K-Hole is nou niet echt chill
Koelbloedig hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:48 schreef Cahir het volgende:
Ooit een speklap in mijn keel blijven hangen, vreemd genoeg raakte ik niet in paniek maar ging ik met mijn vingers zo mijn slokdarm in.
Oh ja, want iedereen ervaart de effecten van drugs hetzelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef leppeh het volgende:
[..]
Als je dat vindt dan heb je het nog nooit meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |