quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef remlof het volgende:
Na het vertek van de_boswachter zijn we op zoek gegaan naar vervanging en die hebben we in oudgediende Surveillance-Fiets
Hij kent het reilen en zeilen op KLB en de meesten van jullie kennen hem ook nog wel, dus dat gaat helemaal goedkomen
Fiets, welkom terug op je ouwe hok en veel plezier en succes
Zonder zadelquote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Jullie mogen allemaal een keer op Fiets.
Klacht: Ik kon geen brommer veroorlovenquote:
naar een nieuwe fietsquote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef Biels het volgende:
Stopt ie over 2 maanden weer, mogen ze weer zoeken.
Was 'ie eerder na 2 maanden gestopt dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef Biels het volgende:
Nou ok, misschien 3.quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef Biels het volgende:
Weet ik veel. Ik ben gewoon bitter.quote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was 'ie eerder na 2 maanden gestopt dan?
Ik was de eerste, derhalve blijft deze open tot in het einde van tijden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Adidah het volgende:
Kenker, snel posten voordat die happytrigger er weer een slot op gooit.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zachte bandjes, een slappe ketting en een kapotte bel.
There goes the neighbourhood KLB.
Tijd voor een topic over fiets in dat echte forum.quote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Crosspost uit een echt forum.
[..]
eerst zwart, toen blauw, toen zwart en nu weer blauwquote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef Lub_ya het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom fiets weer terug is? Wat was ie eerst dan?![]()
Ja, eerst blauw van wat, ook KLB?quote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
eerst zwart, toen blauw, toen zwart en nu weer blauw
doenquote:Op zondag 6 september 2009 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tijd voor een topic over fiets in dat echte topic..
Waarom komt ie dan weer terug, als ie eerst eruit geflikkerd was?quote:Op zondag 6 september 2009 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dacht het wel ja.
De mods mogen wel eens gaan bannen inmiddels
Excuus voor mijn taalgebruik.quote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom komt ie dan weer terug, als ie eerst eruit geflikkerd was?
Creatief zijn kost werkquote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een werk voor dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PiRANiA op 06-09-2009 23:35:37 ]
OMDAT APPEL!quote:Op zondag 6 september 2009 23:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom moet ik altijd aan een dildo denken aan het woord fiets..?
Piemels?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef NJ het volgende:
De voorlopige lijst van mensen die niet weten wanneer ze op moeten houden in KLB:
Young_Carter
appelsjap
beverton
Anywhere
dagdag
Jullie postrechten komen morgen of overmorgen wel weer terug.
adblocker?quote:Op zondag 6 september 2009 23:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom zijn mijn emoticons niet aanklikbaar?
ctrl-f5?quote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Hij doet het gewoon niet.
Ik wil nog steeds antwoord.quote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom komt ie dan weer terug, als ie eerst eruit geflikkerd was?
neequote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef druppelkut het volgende:
Hahahahhahaha... S-F mag niet meer in Verzuurde ex-crew posten
Ja, en mij ook!!quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jeejtje, jij mag mij ook wel antwoorden hoor.
Februari 2007 tot maart 2008 was ik al eerder mod op KLBquote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef Lub_ya het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom fiets weer terug is? Wat was ie eerst dan?![]()
En een kutmodquote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Februari 2007 tot maart 2008 was ik al eerder mod op KLB
een vraag aan fiets, maar blijkbaar is die weggehaaldquote:Op maandag 7 september 2009 00:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan? Ik ben meestal wel beleefd om een vraag te beantwoorden.
Eggggniequote:
kon ook al niets vindenquote:Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
een vraag aan fiets, maar blijkbaar is die weggehaald
Oh hebbes.quote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of dat je volgende keer hoofdletters moet gebruikenquote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh hebbes.![]()
En wat heb ik nou geleerd? Als je blijft aandringen, dan krijg je je zin.![]()
Of jij denkt dat er blij gereageerd zou gaan worden op jouw (her-)aanstelling, en of je denkt dat je het aan gaat kunnenquote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kon ook al niets vinden
wat was het dan?
quote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Of jij denkt dat er blij gereageerd zou gaan worden op jouw (her-)aanstelling, en of je denkt dat je het aan gaat kunnen(wat wel blijkt na je ontgroening
)
Voor een forum als KLB is dat best lang hoorquote:Op maandag 7 september 2009 00:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar fiets dat was niet erg lang.
Ja, ik lees het nu pas goed. Ik was al blij dat ie mij een antwoord gaf.![]()
tofquote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga een liedje voor je maken fiets.
Overmorgen staattie online!
Dat zwarte staat mij nietquote:Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Fiets, je bent gepoetst! Je blauw blinkt weer! Het was toch wel van heel donkerblauw naar helemaal zwart gegaan, maar dit ziet er weer flitsend uit!
Dat zei Michael Jackson ook altijd.quote:Op maandag 7 september 2009 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zwarte staat mij niet![]()
thnx
Jij ziet groen van jaloeziequote:Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Fiets, je bent gepoetst! Je blauw blinkt weer! Het was toch wel van heel donkerblauw naar helemaal zwart gegaan, maar dit ziet er weer flitsend uit!
Ik bemerk hier een racistische ondertoon........quote:
wat een boutfilm is dat ook, oersaaiquote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een racistische ondertoon........
Pas maar op: Voordat je het weet heb je Shmoopy in je nek, met de Inglourious Bastards.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |