21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus..
Que?quote:Op zondag 6 september 2009 21:59 schreef dronkeykong het volgende:
Hopelijk gaat dit niet weer een half uur duren zoals vorige week met die jank marokkanen
Zeer slecht item over medelanders met een kapotte auto onderweg naar Marokko.quote:
Hm, nog maar eens online bekijken dan.quote:Op zondag 6 september 2009 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeer slecht item over medelanders met een kapotte auto onderweg naar Marokko.
Inderdaad, hadden ze maar moeten zeggen dat er ook nog een persoon in die rolstoel zatquote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef Fosfolipide het volgende:
Is toch ook geschikt voor een rolstoel? Het is alleen niet geschikt voor de persoon die dan bv wil gaan douchen.........
Maar wel in Benidormquote:Op zondag 6 september 2009 22:05 schreef ASroma het volgende:
leuk op vakantie naar Spanje![]()
in een flat.........
damn, daar had ik ook wel willen boekenquote:
Ik zou echt bang wordenquote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
die stemverheffing is indrukwekkend
quote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
ff tot 10 tellen voordat je boos wordt
hehehehe wat een baasje die albertoquote:Op zondag 6 september 2009 22:10 schreef Kopbal het volgende:
Dat tot tien tellen was echt tenenkrommend
Hejm ook waquote:Op zondag 6 september 2009 22:10 schreef Robinhoo het volgende:
Hehehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |