hotels horen volgens mij bij elkaar: grand zaman en grand zaman garden (oid)quote:Op zondag 6 september 2009 21:34 schreef Nero22 het volgende:
Maar sowieso, een hotel mag gebruik maken van de faciliteiten van een ander hotel? WTF?
Mee eens hoorquote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Die irritatie die op 1 staat!!!!
Volgens mij zijn er mensen van SBS op lokatie incl flyers enzo, die mensen aansporen om gebruik te maken van Albertoooquote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe zit dat nou met dat kut programma
Mensen gaan op vakantie, hun pauper vakantie bevalt niet, bellen meteen sbs6 en Alberto komt meteen?
Ziggo tv playerquote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo snel aan die plaatjes? TV-kaart in je pc?
quote:
Neen, Turkije is het walhalla voor de all-inclusive vakanties. Vakanties waar velen achteraf altijd over zeiken.quote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Je betaalt dat geld toch alleen voor de goede kamer en service en niet voor het eten?
was net te laat om te screencappenquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef 9611Niels het volgende:
HIJ WAAGT ZIJN LEVEN VOOR EEN ZWEMBADINSPECTIE!!ZOMG!![]()
Even bijkomen hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef ploppperrrr het volgende:
7 minute pauze jongens
Nou weet ik natuurlijk niet waar jij op geilt...quote:
Ik heb 3 jaar geleden in een all-inclusive hotel gezeten en het was echt goed + lekker eten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen, Turkije is het walhalla voor de all-inclusive vakanties. Vakanties waar velen achteraf altijd over zeiken.
Volgens mij was er inderdaad een cameraman in elkaar gerost deze serie.quote:Op zondag 6 september 2009 21:41 schreef De_Melkboer het volgende:
Rob krijgt nog eens klappen. In Turkije wordt het vast niet gewaardeerd als je meteen zo tegen het personeel gaat blazen. Dat directe Nederlands valt zichtbaar slecht.
quote:Vies hotel, klacht gedeponeerd bij hostess, niets mee gedaan, Hoteleigenaar nam je helemaal niet serieus, veel overboekingen, de eerste dagen in een slechte kamer gezeten, samen met 7 andere stellen. Na veel klagen en discussies een andere kamer gekregen. Er werd niet schoongemaakt, het eten was slecht en de wc en badkamer waren helemaal bar en boos. Boek geen kamer in dit hotel, zelfs niet voor lage prijzen.
alleen al omdat er aparthotel in de link staat klik ik niet eens verderquote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Hotel van Alberto![]()
Alles was goed,op een paar kleine dingetjes na...
Maar wij hebben het erg naar onze zin gehad!!!
Waarschijnlijk volgend jaar weer!!!
http://www.zoover.nl/turk(...)baronessa/aparthotel
om te huilen...!quote:
Oh het is ook nog een kakkerlakquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Rob geus de voetbalpolitie ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |