SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
balen voor je dat ik dat morgen alweer vergeten benquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb het me herinnerd. omdat ik morgen jarig ben.
Over 3 uur en 9 minuten verwacht ik een naamtopique.quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
balen voor je dat ik dat morgen alweer vergeten ben
En dan word je 15 ?quote:Op zondag 6 september 2009 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Over 3 uur en 9 minuten verwacht ik een naamtopique.
17quote:
Hoe lang moet jij nog?quote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moonmovies komt uit zijn puberteit
Super geilquote:Op zondag 6 september 2009 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
het aantal mannen die jij hebt geneukt.
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef Crack_ het volgende:
HUH, pas 21 ?!
Fuuuuuuuck, ik dacht dat je kei oud was
Gefeliciteerd![]()
Over 215 dagen ben ik al 18quote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moonmovies komt uit zijn puberteit
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi ik ben ouder (scheelt niet veel maar toch ..)
quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
We hebben het niet over zijn echte naam op FOK!
Dat is een geheim!
Jou ken ik niet (meer), fix eerst dat lelijke hok van je maar eens en dan praten we verderquote:Op zondag 6 september 2009 21:24 schreef Drinky het volgende:
Gefeliciteerd meneer hoe heet jij ook alweer
Ja, heel. Ook origineel enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
Is het grappig als ik zeg: 'Jarig? Is dat zo?'
Is dat zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Dankjewel God hebbe haar zielquote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, erg origineel. Wat zal jouw moeder trots zijn
.
Ach, maakt niet uit, was er zelf ook bijna in geredenquote:Op maandag 7 september 2009 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
Oeh, dán wil ik er nog een keer op rijden. En heb je nu al geleerd dat de bosjes van je buren mij voorrang moeten verlenen? Ik kwam tenslotte van rechts
.
Het was niet donker en je had 'm wel geraaktquote:Op maandag 7 september 2009 01:12 schreef Isdatzo het volgende:
En 't was donker en in dat ghetto waar jij woont hebben ze nog geen straatverlichting uitgevonden. En ik heb niks geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |