Goeiequote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
als die er is.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Koepert het volgende:
Wees dan n echte kerel en probeer de Wasabi variant!
dankjequote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Dastan het volgende:
Ik snap de klacht niet. Dat staat toch op de doos? TS kan er gewoon niet mee omgaan.![]()
dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Cursus Engels dan maar ?
Extreem vlammende chili saus....
BackFlaminTopic
Ga jij dit spul maar eten:quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Bestaan die echt?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Mosterd is scherp dat is iets anders dan pittigquote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Die eten sommige mensen op worst of kaas.quote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Slechte zet....dan drinken ze heel je koelkast leeg. Je kan het beter meenemen als je ergens op visite ga want dan hoef je niet te lang te wachten op je drinken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
quote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Steve-O het volgende:
Die extreme is is slappe shit man net paprika chips . Pussy
bijna twee euro per bus toch?quote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...
Dat dus, bijna alle "pittige" zooi hier is ontzettend mildquote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.
Dozen volquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Pringles moet je inslaan in de aanbieding
Reteduur en ik heb die kokers zo leeg.quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤1,70 ofzo
Maar er zit best veel in
MOet je eens hele madame jeannette pepers eten omdat het kan ...quote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef Levolution het volgende:
Ik deed pas nog pure wasabi op mijn tong omdat het kan. Aanstellers.
dat heb ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht 2 is natuurlijk dat m'n hand niet in die koker past...
Bij Lays chips is de helft aangebakken en zitten er van die bruine stukjes inquote:
De reden waarom ik nog nooit van die dingen gekocht heb.. Moet ze weer op de kop houden zodat alle kruimels op je broek komenquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht 2 is natuurlijk dat m'n hand niet in die koker past...
2/10 ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
De reden waarom ik nog nooit van die dingen gekocht heb.. Moet ze weer op de kop houden zodat alle kruimels op je broek komen![]()
Maar hoe heet zijn ze dan? Even voor de vergelijking dus; van 1 tot 10 en dan even rode pepers ook een cijfetje geven
Als jij dat hier brengt wil ik die uitdaging wel aan gaanquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef loonytik het volgende:
[..]
2/10 ofzo
rode pepers nooit in geheel op geloof ik.. wel madame jeanette die zet ik op 7 ofzo..
echt pittig spul is dit
[ afbeelding ]
Als je daar een eetlepel van kan nemen en daarna geen melk of brood wilt hebben vindt ik dat knap. Meeste mensen gaan al neer op een druppeltje van dat spul aan diegene die ik het gegeven had dan
(Ook nooit mensen zo snel een pak melk zien leegdrinken
)
Misschien staat er daarom "Flamin'" op.. Ja ik roep maar wat hoor..quote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Eerst was er Pringles Hot&Spicy, goed spul, lekker pittig!
Heel af en toe is er Pringles Oranjepeper (met Koninginnedag en voetbalwedstrijdjes), ook goed spul, en net iets pittiger. Beide zijn goed te eten, tot zover niets aan de hand.
Gisteren daarentegen had ik mijn eerste bus Pringles Xtreme Flamin' Chilli Sauce te pakken, en die heeft het voor elkaar... Ik kan (@#*$^@* nog geen 10 chipjes opeten zonder glas drinken! Het lijkt wel dieetspul! Na 2 glazen drinken stond m'n mond nog in brand... Daarbij is de smaak (lees: cayennepeper) ook niet echt spectaculair.
Klacht:
[ afbeelding ]
die saus zit dus op 750.000 scovillequote:Op zondag 6 september 2009 22:53 schreef fs180 het volgende:
Ook leuk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scovilleschaal
Mmh misschienquote:Als jij dat hier brengt wil ik die uitdaging wel aan gaan
quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef napalmpje het volgende:
[..]
En de enige lekkere lays kan je nergens meer krijgen. (Hot wok chilli)
Juist niet! Iets extreem heets zorgt voor vrijlaten van dopamine, waardoor je je goed voelt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Die reclame op TV zegt ook niet voor niets: Way outside your comfort zone!
Ja, die ontbreekt al maanden in alle supermarkten bij mij in de buurt! grrrquote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Bedoel je deze?
die was inderdaad lekkerquote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Bedoel je deze?
waar kun je dat spul kopen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef loonytik het volgende:
[..]
die saus zit dus op 750.000 scoville
[..]
Mmh misschienmag je et komen halen om te proberen
Hij staat nog gewoon op de Lays site, maar de AH heeft hem niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
die was inderdaad lekker![]()
Forever in our hearts
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.quote:Op maandag 7 september 2009 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
waar kun je dat spul kopen dan?
Ik ben al die andere meuk namelijk zat, ik kan sambal gewoon zo met een lepel uit de pot eten, da's niet leuk meer![]()
Ik wil echt iets heets proeven
Hoe heet(woordspelingquote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
Die is niet meer wat het geweest was..Keiharde chips is het gewordenquote:
Google is your friend.quote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe heet(woordspeling) dat spul dan?
ja, of je geeft even die naamquote:
kijk nog is beter ik had de shop al gepost in deze thread waar je het kan kopenquote:
Ik heb die saus nog niet in de toko's gezien waar ik ben geweestquote:Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
Ik kijk geen TV-reclamequote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Die reclame op TV zegt ook niet voor niets: Way outside your comfort zone!
Smiths (jaja lang geleden) Mexicano Ribbelchips is nog steeds mijn favoriet. Helaas al jaren niet meer te koop.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef napalmpje het volgende:
[..]
En de enige lekkere lays kan je nergens meer krijgen. (Hot wok chilli)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
Smiths Mexicano chips was de beste chips ooitMaar die is al jaren uit de handel
![]()
Ik vond pepper&salt van Lay's een goede opvolger, maar het zal nooit meer zo worden als met de Mexicano chips![]()
adres van die tent?quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef tactician het volgende:
[..]
subklacht: mensen die buggels schrijven ipv buggles
hot&spicey vond ik heter hoorquote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Heel af en toe is er Pringles Oranjepeper (met Koninginnedag en voetbalwedstrijdjes), ook goed spul, en net iets pittiger. Beide zijn goed te eten, tot zover niets aan de hand.
Gisteren daarentegen had ik mijn eerste bus Pringles Xtreme Flamin' Chilli Sauce te pakken, en die heeft het voor elkaar... Ik kan (@#*$^@* nog geen 10 chipjes opeten zonder glas drinken! Het lijkt wel dieetspul! Na 2 glazen drinken stond m'n mond nog in brand... Daarbij is de smaak (lees: cayennepeper) ook niet echt spectaculair.
Klacht:
[ afbeelding ]
oi, die is ook heerlijk inderdaad. Of sweet BBQ!! Bij de makro zijn deze tenminste wel nog te krijgen. Op pringles pizzaquote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef RemCOW het volgende:
Bah, dit in plaats van de heerlijke smaak Salt & Vinegar? Mijn favoriete smaakje uit het assortiment![]()
En ik kan weer niet snappen hoe mensen dat nou pittig kunnen vindenquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef BlackRhino het volgende:
Wasabi is nog heter. Maar goed, dan vraag ik me af of er mensen zijn die dat echt lekker vinden, of gewoon stoer ermee willen doen. Zo van, kijk mij, ik kan dit eten zonder het heet te vinden!! En dan ondertussen wel finaal afbranden natuurlijk.
die kan je gwn bij de ah kopen hjoor ..quote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Bedoel je deze?
Die is fokkin lekkerquote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht:
[ afbeelding ]
in Den Haag niet iig :Squote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
die kan je gwn bij de ah kopen hjoor ..
diie haal ik namelijk ook altijd!
eerste x op , HEEETTTTTT![]()
maar nu kan ik hele zak leeg eten en heb nergens last van,
terwijl andere elke keer moeten drinken?
Btw pringels is hier 1,99 ofzo:O @ ah..
Dat dus! En die is nog niet eens zo spicey. TS is een mietje.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Koepert het volgende:
Wees dan n echte kerel en probeer de Wasabi variant!
Inderdaad bij pringles heb je een soort van laagje op de chips zitten Die er in je mond snel af is. Dan blijft er van die kleffe zooi overquote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Pringles heeft een te eentonige smaak. Doritos daarentegenalleen die geur al!
Sabbel je er op ofzo?quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
[..]
Inderdaad bij pringles heb je een soort van laagje op de chips zitten Die er in je mond snel af is. Dan blijft er van die kleffe zooi over
Somsquote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Sabbel je er op ofzo?Mafkees.
Die paarse.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Pringles heeft een te eentonige smaak. Doritos daarentegenalleen die geur al!
https://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Folder?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10001&fldType=weekquote:
Wanneer is die actie begonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
https://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Folder?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10001&fldType=week
¤ 0.99 bij Blokker
07/09 t/m 16/09 (staat op de achterzijde van de folder)quote:
Ik moet echt al de hele week naar de Blokker en nu is die zooi natuurlijk uitverkochtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
07/09 t/m 16/09 (staat op de achterzijde van de folder)
Ze waren er dus nogquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik moet echt al de hele week naar de Blokker en nu is die zooi natuurlijk uitverkocht
Het staat je vrij om 2 gram cayennepeper per chipje zelf toe te voegen...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Skonk het volgende:
Ik heb deze gehaald vanmiddag.
Behalve dat het fucking 2 euro voor zo'n tube is, valt de pittigheid ook nog mee.
Het zijn de heetste chips die er nu te koop zijn, maar ik sta er nou niet echt in de fik van.
Wel lekker, overigens.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het staat je vrij om 2 gram cayennepeper per chipje zelf toe te voegen...
Minder dan in snoepquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Enige idee hoeveel calorieen er wel niet in sjipjes zitten? Onwijs veel man!![]()
Moet er allemaal weer afgetraind enzo.
Meestal 1 euro in de aanbieding, je bent gewoon dom als je Pringles koopt voor de volle prijsquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Fortitudo het volgende:
gister gekocht n.a.v. di topic
wat een teleurstelling 2 euro voor 150 gram niet hete aardappelchips (mag de naam chips niet dragen)
vroeger was het 1,19 in aanbieding voor 200 gram
Die van kettle?quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Fortitudo het volgende:
Ik koop altijd handgebakken chips met zeezout en black pepper
pringles is geen eens chips, er zit alleen maar troep in.
Het is ook niet heet. Er liggen alleen een beetje kruiden op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Banzaiaap het volgende:
TS koopt hete chips met de verwachting dat het niet heet is.
quote:The supplier warned me of the heat level of this item many times. He talked about having put a small speck, a piece about the size of a salt crystal, on his tongue and apparently his tongue was wounded for a few days afterward.
Dan was mijn saus(mad dog 357 silver collector) toch wat goedkoper terwijl je daar ook al flink je bek aan brandtquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef Smolderbeard het volgende:
Dit is pittig:
[i]Blair's 16 Million Reserve **
That's it. The race is over. It's chemically impossible to get any hotter ! Not really a sauce, but worthy of inclusion.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:19 schreef Agiath het volgende:
Trouwens pittig eten is sowieso kankerranzigMensen die vrijwillig sambal eten
Het is wel facking smerig.quote:
Lekker he, alle smaak van je eten verpesten doordat je alleen maar die hete shit proeft. Stelletje boerenquote:
Dit spul is dan ook echt een collectors item in niet bedoeld voor menselijke consumptie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef loonytik het volgende:
[..]
Dan was mijn saus(mad dog 357 silver collector) toch wat goedkoper terwijl je daar ook al flink je bek aan brandtDit is gewoon sterfens duur(rond 400/500 dollar dacht ik). Dingen van 6.1 miljoen scoville is nog van redelijke prijzen te kopen
![]()
Wil niet weten wat er met je gebeurd als je dat pure Capsaicin op je tong legt
Dat valt best mee, als je het gewend bent...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Agiath het volgende:
Lekker he, alle smaak van je eten verpesten doordat je alleen maar die hete shit proeft. Stelletje boeren
Je bedoelt als je je smaakpupillen zodanig verneukt hebt dat je niets meer proeft?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt best mee, als je het gewend bent...
Je kan idd hoog of laag springen maar die vietnamese loempia gaat er toch echt op vooruit met een dikke lik sambal oelek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt best mee, als je het gewend bent...
Zeggen dat sambal smerig is, en zelf totaal geen smaak hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is wel facking smerig.
[..]
Lekker he, alle smaak van je eten verpesten doordat je alleen maar die hete shit proeft. Stelletje boeren
Ja!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je bedoelt als je je smaakpupillen zodanig verneukt hebt dat je niets meer proeft?
Het doet niets voor niets zeer dat spul.
Maargoed laat je smaakpupillen maar lekker verneuken door overal een kilo sambal op te gooien
I know en extract geen sausquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:25 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Dit spul is dan ook echt een collectors item in niet bedoeld voor menselijke consumptie.
Het is vooral te doen om de bragging rights de heetste "saus" ter wereld in de kast te hebben.
Dat is ansich wel een paar centen waard als je niets beters met je geld te doen hebt.
Volgens mij kan dat spul nooit goed zijn voor je slijmvliezen en ingewanden naast de kranzinnige pijn en het verliezen van je vermogen om te proeven voor enkele weken..
Om nog maar te zwijgen over het moment dat het je lichaam weer verlaat.
nee daar moet ik dan ook niet bepaald aan denkenquote:Om nog maar te zwijgen over het moment dat het je lichaam weer verlaat.
Lekkerquote:Maargoed laat je smaakpupillen maar lekker verneuken door overal een kilo sambal op te gooien
Aanstellert... het doet zeer...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je bedoelt als je je smaakpupillen zodanig verneukt hebt dat je niets meer proeft?
Het doet niets voor niets zeer dat spul.
Maargoed laat je smaakpupillen maar lekker verneuken door overal een kilo sambal op te gooien
Het eten van blanken is wel een stuk beter dan die troep uit die rimboe landenquote:
Precies. Wie gaat er nou gekookte repen leer opeten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het eten van blanken is wel een stuk beter dan die troep uit die rimboe landen
Ja lekker! stampot met een stukje vleesquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het eten van blanken is wel een stuk beter dan die troep uit die rimboe landen
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja lekker! stampot met een stukje vlees
Ja bah, saté en nasi en loempia's en krupukquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
HeerlijkVele male beter dan dat 'eten' wat jullie daar in Indonesië eten, kleffe zoete meuk
Nasiquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja bah, saté en nasi en loempia's en krupuk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nasi
Kroepoek
Vietnamese Loempia's gaan nog wel.
Maar over het algemeen is het droevig gesteld daar
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja lekker! stampot met een stukje vlees![]()
Lach maar, waarom denk je dat al die Indonesische restaurants zulke paupertenten zijn? Omdat er alleen maar paupers zonder smaak komen.quote:
aardappelpuree rode bietjes en een slavinkquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met tuinboontjes en een stukje kip-filét
Sloavinkquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
aardappelpuree rode bietjes en een slavink
Misschien maken ze ooit Pringles met Sloavink smaeckquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sloavink![]()
En chips verneuken door het heet te maken, gadverdamme
Boh gek, slavink is facking lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Misschien maken ze ooit Pringles met Sloavink smaeck![]()
![]()
Mensen die denken dat Hollands voer beter is dan de Indonesische keukenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
HeerlijkVele male beter dan dat 'eten' wat jullie daar in Indonesië eten, kleffe zoete meuk
Waarom denk je dat Vietnamese loempia's uit Indonesie komen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nasi
Kroepoek
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nasi
Kroepoek
Eensch!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, wasabi flavoured is gewoon ranzig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |