Goeiequote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
als die er is.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Koepert het volgende:
Wees dan n echte kerel en probeer de Wasabi variant!
dankjequote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Dastan het volgende:
Ik snap de klacht niet. Dat staat toch op de doos? TS kan er gewoon niet mee omgaan.![]()
dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Cursus Engels dan maar ?
Extreem vlammende chili saus....
BackFlaminTopic
Ga jij dit spul maar eten:quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Bestaan die echt?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Mosterd is scherp dat is iets anders dan pittigquote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Die eten sommige mensen op worst of kaas.quote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Slechte zet....dan drinken ze heel je koelkast leeg. Je kan het beter meenemen als je ergens op visite ga want dan hoef je niet te lang te wachten op je drinken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
quote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Steve-O het volgende:
Die extreme is is slappe shit man net paprika chips . Pussy
bijna twee euro per bus toch?quote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...
Dat dus, bijna alle "pittige" zooi hier is ontzettend mildquote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.
Dozen volquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Pringles moet je inslaan in de aanbieding
Reteduur en ik heb die kokers zo leeg.quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤1,70 ofzo
Maar er zit best veel in
MOet je eens hele madame jeannette pepers eten omdat het kan ...quote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef Levolution het volgende:
Ik deed pas nog pure wasabi op mijn tong omdat het kan. Aanstellers.
dat heb ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht 2 is natuurlijk dat m'n hand niet in die koker past...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |