Goeiequote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
als die er is.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Koepert het volgende:
Wees dan n echte kerel en probeer de Wasabi variant!
dankjequote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Dastan het volgende:
Ik snap de klacht niet. Dat staat toch op de doos? TS kan er gewoon niet mee omgaan.![]()
dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Cursus Engels dan maar ?
Extreem vlammende chili saus....
BackFlaminTopic
Ga jij dit spul maar eten:quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Bestaan die echt?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |