Goeiequote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
als die er is.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Koepert het volgende:
Wees dan n echte kerel en probeer de Wasabi variant!
dankjequote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef captainkid het volgende:
Mensen die Pringles kopen hebben geld teveel.
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Dastan het volgende:
Ik snap de klacht niet. Dat staat toch op de doos? TS kan er gewoon niet mee omgaan.![]()
dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Buschetta het volgende:
Cursus Engels dan maar ?
Extreem vlammende chili saus....
BackFlaminTopic
Ga jij dit spul maar eten:quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Bestaan die echt?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Appelknaller het volgende:
Wat een mietjes hier op fok!, laatst klaagde iemand ook al over de wasabi pringles
Mosterd is scherp dat is iets anders dan pittigquote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Die eten sommige mensen op worst of kaas.quote:Op zondag 6 september 2009 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ga jij dit spul maar eten:
[ afbeelding ]
Slechte zet....dan drinken ze heel je koelkast leeg. Je kan het beter meenemen als je ergens op visite ga want dan hoef je niet te lang te wachten op je drinken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb nu maar een bus Hot&Spicy gepakt, die Xtreme stel ik wel uit tot er visite is
quote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Steve-O het volgende:
Die extreme is is slappe shit man net paprika chips . Pussy
bijna twee euro per bus toch?quote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mwah, euro per bus kan ik wel hebben... Daarbij koop ik liever voor 100 euro per jaar hele dure chips dan voor 100 euro hele goedkope chips, want het is helemaal niet goed voor me...
Dat dus, bijna alle "pittige" zooi hier is ontzettend mildquote:Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Meestal klopt het niet als ze ergens "pittig" op zetten in Nederland.
Dozen volquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Pringles moet je inslaan in de aanbieding
Reteduur en ik heb die kokers zo leeg.quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤1,70 ofzo
Maar er zit best veel in
MOet je eens hele madame jeannette pepers eten omdat het kan ...quote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef Levolution het volgende:
Ik deed pas nog pure wasabi op mijn tong omdat het kan. Aanstellers.
dat heb ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht 2 is natuurlijk dat m'n hand niet in die koker past...
Bij Lays chips is de helft aangebakken en zitten er van die bruine stukjes inquote:
De reden waarom ik nog nooit van die dingen gekocht heb.. Moet ze weer op de kop houden zodat alle kruimels op je broek komenquote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Klacht 2 is natuurlijk dat m'n hand niet in die koker past...
2/10 ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
De reden waarom ik nog nooit van die dingen gekocht heb.. Moet ze weer op de kop houden zodat alle kruimels op je broek komen![]()
Maar hoe heet zijn ze dan? Even voor de vergelijking dus; van 1 tot 10 en dan even rode pepers ook een cijfetje geven
Als jij dat hier brengt wil ik die uitdaging wel aan gaanquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef loonytik het volgende:
[..]
2/10 ofzo
rode pepers nooit in geheel op geloof ik.. wel madame jeanette die zet ik op 7 ofzo..
echt pittig spul is dit
[ afbeelding ]
Als je daar een eetlepel van kan nemen en daarna geen melk of brood wilt hebben vindt ik dat knap. Meeste mensen gaan al neer op een druppeltje van dat spul aan diegene die ik het gegeven had dan
(Ook nooit mensen zo snel een pak melk zien leegdrinken
)
Misschien staat er daarom "Flamin'" op.. Ja ik roep maar wat hoor..quote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Eerst was er Pringles Hot&Spicy, goed spul, lekker pittig!
Heel af en toe is er Pringles Oranjepeper (met Koninginnedag en voetbalwedstrijdjes), ook goed spul, en net iets pittiger. Beide zijn goed te eten, tot zover niets aan de hand.
Gisteren daarentegen had ik mijn eerste bus Pringles Xtreme Flamin' Chilli Sauce te pakken, en die heeft het voor elkaar... Ik kan (@#*$^@* nog geen 10 chipjes opeten zonder glas drinken! Het lijkt wel dieetspul! Na 2 glazen drinken stond m'n mond nog in brand... Daarbij is de smaak (lees: cayennepeper) ook niet echt spectaculair.
Klacht:
[ afbeelding ]
die saus zit dus op 750.000 scovillequote:Op zondag 6 september 2009 22:53 schreef fs180 het volgende:
Ook leuk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Scovilleschaal
Mmh misschienquote:Als jij dat hier brengt wil ik die uitdaging wel aan gaan
quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef napalmpje het volgende:
[..]
En de enige lekkere lays kan je nergens meer krijgen. (Hot wok chilli)
Juist niet! Iets extreem heets zorgt voor vrijlaten van dopamine, waardoor je je goed voelt.quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Die reclame op TV zegt ook niet voor niets: Way outside your comfort zone!
Ja, die ontbreekt al maanden in alle supermarkten bij mij in de buurt! grrrquote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Bedoel je deze?
die was inderdaad lekkerquote:Op zondag 6 september 2009 23:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Bedoel je deze?
waar kun je dat spul kopen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef loonytik het volgende:
[..]
die saus zit dus op 750.000 scoville
[..]
Mmh misschienmag je et komen halen om te proberen
Hij staat nog gewoon op de Lays site, maar de AH heeft hem niet meer.quote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
die was inderdaad lekker![]()
Forever in our hearts
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.quote:Op maandag 7 september 2009 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
waar kun je dat spul kopen dan?
Ik ben al die andere meuk namelijk zat, ik kan sambal gewoon zo met een lepel uit de pot eten, da's niet leuk meer![]()
Ik wil echt iets heets proeven
Hoe heet(woordspelingquote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
Die is niet meer wat het geweest was..Keiharde chips is het gewordenquote:
Google is your friend.quote:Op maandag 7 september 2009 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe heet(woordspeling) dat spul dan?
ja, of je geeft even die naamquote:
kijk nog is beter ik had de shop al gepost in deze thread waar je het kan kopenquote:
Ik heb die saus nog niet in de toko's gezien waar ik ben geweestquote:Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
Ik kijk geen TV-reclamequote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Die reclame op TV zegt ook niet voor niets: Way outside your comfort zone!
Smiths (jaja lang geleden) Mexicano Ribbelchips is nog steeds mijn favoriet. Helaas al jaren niet meer te koop.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef napalmpje het volgende:
[..]
En de enige lekkere lays kan je nergens meer krijgen. (Hot wok chilli)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
Smiths Mexicano chips was de beste chips ooitMaar die is al jaren uit de handel
![]()
Ik vond pepper&salt van Lay's een goede opvolger, maar het zal nooit meer zo worden als met de Mexicano chips![]()
adres van die tent?quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toko natuurlijk. Ik weet niet waar je woont, maar in Delft hebben ze een hele grote.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef tactician het volgende:
[..]
subklacht: mensen die buggels schrijven ipv buggles
hot&spicey vond ik heter hoorquote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Eerst was er Pringles Hot&Spicy, goed spul, lekker pittig!
Heel af en toe is er Pringles Oranjepeper (met Koninginnedag en voetbalwedstrijdjes), ook goed spul, en net iets pittiger. Beide zijn goed te eten, tot zover niets aan de hand.
Gisteren daarentegen had ik mijn eerste bus Pringles Xtreme Flamin' Chilli Sauce te pakken, en die heeft het voor elkaar... Ik kan (@#*$^@* nog geen 10 chipjes opeten zonder glas drinken! Het lijkt wel dieetspul! Na 2 glazen drinken stond m'n mond nog in brand... Daarbij is de smaak (lees: cayennepeper) ook niet echt spectaculair.
Klacht:
[ afbeelding ]
oi, die is ook heerlijk inderdaad. Of sweet BBQ!! Bij de makro zijn deze tenminste wel nog te krijgen. Op pringles pizzaquote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef RemCOW het volgende:
Bah, dit in plaats van de heerlijke smaak Salt & Vinegar? Mijn favoriete smaakje uit het assortiment![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |