Er is niks mis met skaten op oudere leeftijdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit de eerste post van 2011. Ik wil stiekem weer gaan skateboarden, just like i used to doToen ik nog een klein pikkie was met m'n World Industries deck. Nu ben ik bijna 21, ga ik uberhaupt nog wel redelijk stabiel op een deck kunnen blijven staan? Het lijkt me zo vet om weer een beetje te boarden, ook al is het maar om een beetje te kunnen cruisen (longboard heb ik ook in m'n achterhoofd ja).
Zo ja, wat is wijsheid qua deck? Hebben jullie tips voor een goed (licht) dek, wat voor wielen er het beste eronder kunnen etc.
Nou, ik wil liever een skateboard, (nog) geen longboard. M'n neef heeft overigens wel een gruwelijk longboard van bamboo, van Sector 9 of Loaded, 1 van de 2 dacht ik. Maar ik wil (eerst) aan de skateboard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef matchline het volgende:
koop een loaded tan tien, met paris 180 trucks, gewone lagers en orangatang stimilus geel
De tantien is een bamboo uitvoering, ik heb de minste flex erin en kan gewoon indroppen, inspringen, boardslides, grabs, stoeprand ollie's oldskool inward heels enzo (:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou, ik wil liever een skateboard, (nog) geen longboard. M'n neef heeft overigens wel een gruwelijk longboard van bamboo, van Sector 9 of Loaded, 1 van de 2 dacht ik. Maar ik wil (eerst) aan de skateboard.
Een waveboard is een plank van plastic en smaller dan een skateboard met aan de voor en achterkant een zwenkwieltje. Door je voeten snel heen en weer te bewegen blijf je rechtop staan. Dat betekent dus dat je al je energie steekt in het alleen maar blijven staan op zo'n ding. Verder kun je er helemaal niks mee. Ik heb altijd als ik kinderen zie op zo'n ding zoiets van... jongen, ga toch lekker skateboarden.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef jopd het volgende:
Wat is nu het verschil tussen waveboarden en skateboarden?
Zit er echt verschil in techniek. ik zie nu allemaal waveboarden, tewijl ik vroeger skateboarden.
Volgens mij ga je met een skateboard harder of niet?
En mijn zoontje wil een waveboard. arme jongen. dus nu druk opzoek. En er zijn vele namaak las ik op z'n shop:
http://www.waveboardstore.nl/waveboard-blog/blog
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een waveboard is een plank van plastic en smaller dan een skateboard met aan de voor en achterkant een zwenkwieltje. Door je voeten snel heen en weer te bewegen blijf je rechtop staan. Dat betekent dus dat je al je energie steekt in het alleen maar blijven staan op zo'n ding. Verder kun je er helemaal niks mee. Ik heb altijd als ik kinderen zie op zo'n ding zoiets van... jongen, ga toch lekker skateboarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |