abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90024493
Even een kick. Wat zijn nou eigenlijk de regels mbt skateboarden en verkeer? En bijvoorbeeld skaten in een parkeergarage, wordt daar heel moeilijk over gedaan?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_90026044
De regels van de tegels
pi_90028114
Inderdaad, schijt hebben. Met name in Nederland zijn de regels niet zo heel streng omdat skateboarden best wel 'uit' is. Als je in de grote steden komt in Europa kom je echten gewoon borden in de parken tegen of parkeerplaatsen waar expliciet opstaat, No Skateboarding..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90031520
Ik ben eigenlijk nog bijna nooit ergens weggestuurd in Nederland. Behalve bij kantoorgebouwen waar bewaking staat maar dan ga je gewoon terug als ze weg zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2010 08:57:48 ]
pi_90051279
Bij parkeergarage's word je soms weggestuurd heb ik vandaag gemerkt :P

Hebben jullie wel eens een boete oid gehad vanwege skaten?
pi_90071736
meer boetes dan wat anders. In Eindhoven is de pliessie niet zo lief tegen skateboarders. Hetzelfde geld voor Nijmegen!!!
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:30:01 #232
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_90072317
Ik ren altijd weg als de bewaking komt, de bewaker bij het Ziekenhuis liet een keer de hond los, sindsdien ren ik altijd.....
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:31:19 #233
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_90072404
Ik ben nog steeds dankbaar dat honden geen deuren kunnen openen..
  zaterdag 18 december 2010 @ 00:32:16 #234
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_90072451
En de UU security die stuurt ons af en toe weg maar ze weten toch dat het geen zin heeft.. met slecht weer mogen we vaak blijven. maar half nederland skate daar dan ook.
pi_94449579
Holy shit de eerste post van 2011. Ik wil stiekem weer gaan skateboarden, just like i used to do O+ Toen ik nog een klein pikkie was met m'n World Industries deck. Nu ben ik bijna 21, ga ik uberhaupt nog wel redelijk stabiel op een deck kunnen blijven staan? Het lijkt me zo vet om weer een beetje te boarden, ook al is het maar om een beetje te kunnen cruisen (longboard heb ik ook in m'n achterhoofd ja).

Zo ja, wat is wijsheid qua deck? Hebben jullie tips voor een goed (licht) dek, wat voor wielen er het beste eronder kunnen etc.
pi_94450618
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit de eerste post van 2011. Ik wil stiekem weer gaan skateboarden, just like i used to do O+ Toen ik nog een klein pikkie was met m'n World Industries deck. Nu ben ik bijna 21, ga ik uberhaupt nog wel redelijk stabiel op een deck kunnen blijven staan? Het lijkt me zo vet om weer een beetje te boarden, ook al is het maar om een beetje te kunnen cruisen (longboard heb ik ook in m'n achterhoofd ja).

Zo ja, wat is wijsheid qua deck? Hebben jullie tips voor een goed (licht) dek, wat voor wielen er het beste eronder kunnen etc.
Er is niks mis met skaten op oudere leeftijd :P Ben 23 en skate zelf ook. En ja, je hebt het zo weer onder de knie. Dagje vallen en opstaan en het gaat wel weer :)

Wat betreft deck kan ik je niet helpen. Ben het type, loop winkel in, vraag om board en sta binnen 2 minuten weer buiten tot dat die weer kapot is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94451171
Ik zit een beetje rond te kijken op inet maar waar moet ik aan denken qua prijzen? Ik ga als ik een deck ga halen geen complete halen, moet wel een beetje mooi spul zijn en het liefst ook lekker licht. Ik zie dat het gemiddelde board zo'n 50 tot 70 euro kost, wielen rond de 25 euro en wat doen trucks tegenwoordig? Hoeveel is het gemiddelde totaalplaatje?
pi_94452061
Trouwens ik lees goede verhalen over Manus Skateshop in Den Haag, komt ook goed uit want ik zit op de HHS en woon in Zoetermeer. Is Manus een aanrader? en Left is kut?
pi_94454053
left is inderdaad zeer kut. Manus is top, hij heeft echt liefde voor de sport dit in tegenstelling tot left....
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_94458348
Nadat Left in andere handen is gekomen een paar jaar terug is het een vervelende zaak geworden waar ze helemaal niks meer om skaten geven. Het is toen overgenomen door die gasten die eerst een zaak hadden op de Oude Gracht in Utrecht en die is failliet gegaan. Go figure :P

Vond toevallig ergens in een la nog een tegoedbon van de oude Left van een tientje. Die wilden ze, nadat ik dus in jaren tijd echt duizenden euro's heb uitgegeven daar, niet meer accepteren die krenten. Nee, Left... Ver vandaan blijven.
pi_94459887
koop een loaded tan tien, met paris 180 trucks, gewone lagers en orangatang stimilus geel :)
pi_94474580
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef matchline het volgende:
koop een loaded tan tien, met paris 180 trucks, gewone lagers en orangatang stimilus geel :)
Nou, ik wil liever een skateboard, (nog) geen longboard. M'n neef heeft overigens wel een gruwelijk longboard van bamboo, van Sector 9 of Loaded, 1 van de 2 dacht ik. Maar ik wil (eerst) aan de skateboard.
pi_94542887
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nou, ik wil liever een skateboard, (nog) geen longboard. M'n neef heeft overigens wel een gruwelijk longboard van bamboo, van Sector 9 of Loaded, 1 van de 2 dacht ik. Maar ik wil (eerst) aan de skateboard.
De tantien is een bamboo uitvoering, ik heb de minste flex erin en kan gewoon indroppen, inspringen, boardslides, grabs, stoeprand ollie's oldskool inward heels enzo (:
pi_94654127
http://www.theberrics.com/bangin.php

3e filmpje moet je zien, Sewa Kroetkov is een skater uit Rotterdam!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_94656005
Niet uit Alkmaar? Zag 'm laatst op skatebaan Oudorp.
pi_94659193
sewa komt inderdaad uit Alkmaar en niet uit Rotterdam:P
[/quote]
pi_94693523
Wat is nu het verschil tussen waveboarden en skateboarden?
Zit er echt verschil in techniek. ik zie nu allemaal waveboarden, tewijl ik vroeger skateboarden.

Volgens mij ga je met een skateboard harder of niet?

En mijn zoontje wil een waveboard. arme jongen. dus nu druk opzoek. En er zijn vele namaak las ik op z'n shop:
http://www.waveboardstore.nl/waveboard-blog/blog
pi_94706020
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:44 schreef jopd het volgende:
Wat is nu het verschil tussen waveboarden en skateboarden?
Zit er echt verschil in techniek. ik zie nu allemaal waveboarden, tewijl ik vroeger skateboarden.

Volgens mij ga je met een skateboard harder of niet?

En mijn zoontje wil een waveboard. arme jongen. dus nu druk opzoek. En er zijn vele namaak las ik op z'n shop:
http://www.waveboardstore.nl/waveboard-blog/blog
Een waveboard is een plank van plastic en smaller dan een skateboard met aan de voor en achterkant een zwenkwieltje. Door je voeten snel heen en weer te bewegen blijf je rechtop staan. Dat betekent dus dat je al je energie steekt in het alleen maar blijven staan op zo'n ding. Verder kun je er helemaal niks mee. Ik heb altijd als ik kinderen zie op zo'n ding zoiets van... jongen, ga toch lekker skateboarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 11:08:57 ]
pi_94719452
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Een waveboard is een plank van plastic en smaller dan een skateboard met aan de voor en achterkant een zwenkwieltje. Door je voeten snel heen en weer te bewegen blijf je rechtop staan. Dat betekent dus dat je al je energie steekt in het alleen maar blijven staan op zo'n ding. Verder kun je er helemaal niks mee. Ik heb altijd als ik kinderen zie op zo'n ding zoiets van... jongen, ga toch lekker skateboarden.
:P
[/quote]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:16:35 #250
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_94750747
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef murderH het volgende:

[..]

:P
En nu van iemand zonder skateboard ervaring? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')