abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72606439
Met halen mogen we niet naar binnen.
Iedereen moet buiten op zijn kind wachten.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 september 2009 @ 09:17:24 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72606454
Even in het verlengde hiervan... Ik verbaas me nogal eens over het gemak waarmee ouders te laat komen. Ik heb een aantaal keer meegeholpen in de klas en het was eigenlijk zo dat voor kwart voor negen de groep nooit compleet was. Dat vind ik vreemd, ik bedoel, een keer je verslapen ok, maar structureel te laat komen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72606516
Hier hebben ze een nieuwe regel. Bij te laat komen een briefje halen oid en na 5x waarschuwen ze de inspectie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 september 2009 @ 09:22:40 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72606557
LB, wat naar dat je voor je gevoel zo een keuze moet maken, zeker als je zo heel bewust kiets voor een school als de vrije school, en die ook zo goed aansluit bij Jolie.
Succes ermee.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 september 2009 @ 09:44:54 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72606979
Op Christans vorige school mocht je in groep 3 de eerste paar weken de kinderen tot in de klas brengen. Daarna bij de buitendeur, die overigens vlakbij de klassen lag. 's Middags kwam de hele klas met de juf naar buiten en dan kon je de juf aanspreken als je dat wilde.

Op zijn huidige school brachten we hem in het begin ook tot het lokaal maar inmiddels niet verder dan het schoolplein Overigens hebben alle leerkrachten hier op school ook een spreekuur Voor een "zwaarder" gesprek kun je dus een afspraak maken. Vind ik een prima systeem.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:21:06 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72607723
Ouders mogen hier mee tot het hek, en als alle kinderen naar binnen zijn mag er gezwaaid worden bij het raam. Tot de vakantie is er elke woensdagochtend een kwartiertje de tijd om mee naar binnen te gaan en werkjes te bekijken enzo.
Oudste loopt vanaf het hek zelf naar zijn klas (andere kant van school) die hoef ik niet meer te halen of te brengen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72608851
Hier mogen we Sara tot in de klas brengen. Maar ik kan me goed indenken dat het niet prettig is voor de leraren, want bij ons op school zie je dus altijd hetzelfde groepje moeders dat tot in den treure verhalen kwijt moet aan de juf. Ik vind het zelf ontzetten storend want als je dan zelf een keer een vraag hebt moet je tot na schooltijd wachten omdat het groepje 'claimmoeders' nog druk bezig is tot na het begin van de school.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72608987
LB, misschien een beetje een late post, maar heb je al eens gekeken of je een reiskostenvergoeding kunt krijgen bij de gemeente voor Jolie? Misschien zou dat je nog helpen? Een Vrije School wordt nog weleens als aparte levensbeschouwing gezien (vooral 'apart' ) en dan kun je daar recht op hebben.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:24:46 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_72609153
Bij een van mijn stagescholen was het tot de herfstvakantie meelopen naar binnen met groepen 1 en 2 en dan om half 9 wegwezen. Na de herfstvakantie mochten de ouders niet meer mee de klas in. Wel in de gang om te helpen met jas ophangen en dergelijke.
De groepen 3 tot en met 8 werden gewoon op het schoolplein gedumpt. Ouders moesten bij het ophalen hoe dan ook buiten het schoolplein blijven staan, ook bij de kleuters.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 september 2009 @ 11:47:17 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72609696
Hier ook.
Tot de herfstvakantie mogen de ouder van groep 2 mee naar binnen, daarna tot aan de kapstok. En ik snap dat best, zeker voor de nieuwe kinderen kan het anders zo druk zijn.
Ik ga het wel missen, dat gezellige gekeuvel met Léon in de klas.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 10 september 2009 @ 12:32:10 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72610888
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef poemojn het volgende:
LB, misschien een beetje een late post, maar heb je al eens gekeken of je een reiskostenvergoeding kunt krijgen bij de gemeente voor Jolie? Misschien zou dat je nog helpen? Een Vrije School wordt nog weleens als aparte levensbeschouwing gezien (vooral 'apart' ) en dan kun je daar recht op hebben.
Ja. Weet ik. Maar het gaat niet om het geld. Ik wil er gewoon zijn. Apart he
pi_72611817
Hier brengen we 0,1,2 tot in de klas en groep 3 tot aan de herfstvakantie. Daarna is het brengen tot op het schoolplein. Halen mag sowieso niet in de klas dan staan de ouders buiten op het schoolplein te wachten. Voor groep 0, 1 en 2 hebben ze een apart plein en ingang. Wat het voor de kleuters rustig en overzichtelijk maakt.

@Sjeen, veel plezier met het ophalen vanmiddag. Ben benieuwd hoe ze het vond. Fleur vind zwemles zelf leuk, maar het er naar toe moeten niet. Dit geldt ook voor de BSO. Ze vind het idee verschrikkelijk, maar als ze er is, wil ze niet meer weg.
pi_72615142
Heel apart.
Door dat geld kon je misschien iets minder werken per week zodat je haar zelf kon brengen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 september 2009 @ 09:19:15 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72634934
Isa was super enthousiast over het zwemmen Ze was wel helemaal gesloopt, wilde om half zeven al naar bed Dus we hebben haar lekker op tijd naar boven gebracht. Het is heerlijk om te zien hoe ze zich weer in het schoolritme gegooid heeft en hoeveel plezier ze heeft in school en in sporten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 september 2009 @ 09:23:09 #65
13151 crew  Rewimo
pi_72634999
Hier zijn we alweer helemaal gewend aan school, trainen, wedstrijden enzovoort. Gaat best snel uiteindelijk

Volgende week heeft Christan fietsexamen. Gelukkig kunnen we zijn fiets bij een klasgenootje stallen, vlakbij school. De fiets moet namelijk 3x mee (keuring, oefenen en examen) en hij past niet in mijn autootje (fiets groeit met kind mee, auto niet ). Nu kan qltel hem vanmiddag meenemen als hij Christan ophaalt en hem volgende week vrijdag weer mee naar huis nemen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:24:42 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72635029
Wat leuk, Sjeen! Maria gaat dat in januari doen, denk ik, zwemles.
En ook zij is vol enthousiasme begonnen in groep 2. Gaat meteen helemaal goed, niks wennen, gewoon hup, de klas in!

En ze wil op ballet!
Maandag proefles bij een balletstudio. Ik vind het zo leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:06:29 #67
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72635954
Luchtbel, ik lees je dilemma's nu pas. Zoals ik het nu kan bekijken lijkt het me echt een goede keuze om Jolie naar die andere school te laten gaan. Wisselen van school lijkt een erg grote beslissing, maar die kan juist ook heel goed uitpakken. Jenaplanschool werkt toch met stamgroepen? Lijkt me ook een fijn systeem voor Jolie. Maar het allerbelangrijkste is dat jij en Jolie meer tijd samen hebben. En die vertrouwde oppas. Het komt goed Luchtbel, echt!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:59 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72636038
Maria op ballet Daar lijkt het me echt het meisje voor Fijn dat ze ook zo graag naar school gaat!
pi_72636241
Ballet is zo leuk Sugar! Sara heeft al peuterballet gedaan. Over een maand of 2 gaat ze op 'echt ballet'.
Dansende meisjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72637545
Ja, dansende meisjes zijn zo leuk.

Hier ook eerst peuterballet en sinds een paar weken kleuterballet. Al die meisjes in hun roze balletpakjes en rokjes. En de balletmuur met barre die ze op haar kamer heeft wordt ook regelmatig gebruikt. We moeten alleen die wanden nog laten bespiegelen. Ik moet manlief maar weer eens achter zijn vodden aan gaan zitten daarvoor.

Soms vind ik het wel wat veel, net 4 geworden, voor het eerst naar school. Ook gelijk eens per week ballet en eens per week zwemles. Maar ja, ze trekt het allemaal heel goed, blijft vrolijk en wil ook nog elke dag na school buitenspelen. Dus misschien moet ik mijn zorgen voor nu maar even aan de kant zetten.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72639428
Dank jullie voor alle antwoorden !
pi_72639944
She-Wolf, dat is ook waarom wij een paar maanden wachten. Ze gaat ook op scouting, en dan ballet erbij is allemaal een beetje teveel in het begin. Zwemmen wachten we nog mee tot ze een jaar of 5/6 is.
Sara
Merel
Ukje
pi_72646687
Het was ook niet onze bedoeling om dit allemaal tegelijk te doen. Nou ja, ballet wel, want dat was doorstromen vanuit het peuterballet. Maar de zwemles eigenlijk niet.

Een paar maanden geleden is hier het nieuwe zwembad geopend en was een een inschrijfdag. Nou, daar stonden echt rijen van een paar honderd meter. Dus ik, eigenwijs als ik ben, ben haar pas in gaan schrijven om een uur of half vijf 's middags omdat ik geen zin had om in die rij te gaan staan.

Mijn idee was: "Nu staat ze in ieder geval op de wachtlijst, dan wordt ze wel opgeroepen tegen de tijd dat ze 5 is."

Maat twee weken voor het begin van het schooljaar kreeg ze ineens een uitnodiging dat ze mocht komen 'waterwennen'. Dus ja, vandaar dat het nu allemaal zo samenvalt. Maar ik ben er ook makkelijk in. Als ik het idee krijg dat het te veel is voor haar, dan stoppen we met de zwemles.

Maar Myhron is wel een meisje met veel energie. Dus misschien is het ook wel goed voor haar. Zeker als het weer straks slechter wordt en er minder buitengespeeld gaat worden. Dan heeft ze in ieder geval die twee uitlaatkleppen nog.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:41:15 #74
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72651774
Oh, wat leuk Sugar; ballet! Echt iets voor Marie ook, vind ik!

Ik wil voor Juul tzt ook iets leuks kiezen om buiten school te doen. Misschien alsnog kleuterdans, of toneel ofzo. Ik vind het nu (naast nieuwe stad en nieuwe school) nog een beetje veel allemaal, dus als wij ergens voor gaan, dan is het pas vanaf januari.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:33:00 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72657993
Klinkt goed toch Igraine, als ze het allemaal trekt is het prima lijkt me.
En leuk al die balletmeisjes, Jolie is vandaag ook weer geweest. Met bloemen mee voor de juf omdat het leuk is dat ballet weer begon Was d'r eigen idee. En ondanks dat ze er al bijna 2 jaar lang 2 uur per week komt was ze tijdens het trakteren ineens wel een beetje zenuwachtig

vrijdag 11 september 2009 @ 21:39:25 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72658222
En Spuuglokje dank je wel nog. Ze werken inderdaad met stamgroepen en dit systeem en de school sluiten best aan bij mijn beeld dat ik heb van een goede school voor Jolie. Al moet ik wat dingen opzij zetten, we gaan niet allerlei andere dingen opzij zetten om maar op de oude school te kunnen blijven. Veel liever ben ik er met haar. Dus het is goed zo. Ze weet het zelf ook en ze vindt het moeilijk maar ook zei ze dat ze het wel begreep. Heel lief en dat ze het leuker vindt als ik haar naar school breng. Maar dat ze wel haar juffie en de kindjes uit de klas gaat missen. Ze vond het afscheid nemen van haar juf vandaag ook erg moeilijk, hoewel het maar voor het weekend was.....Maar we komen er wel uit.

Eind van de middag kwamen we nog met de bus langs de school en toen vroeg ze: 'Zullen we dit weekend vast een keer gaan spelen op het nieuwe schoolplein, ik zag leuke klimrekken....'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 september 2009 @ 21:49:21 #77
13151 crew  Rewimo
pi_72658622
LB, jullie zijn twee dappere dames
pi_72658763
O, ik vind Jenaplan ook een erg leuke onderwijsvorm. Had niet gezien dat de kogel al echt door de kerk was. Veel succes daar, en wat een lief idee van Jolie om alvast samen op het schoolplein te gaan spelen!
Wat voor combinatiegroepen hebben ze daar? Twee klassen samen, of drie?
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:02:13 #79
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72659083
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Luchtbel het volgende:
Eind van de middag kwamen we nog met de bus langs de school en toen vroeg ze: 'Zullen we dit weekend vast een keer gaan spelen op het nieuwe schoolplein, ik zag leuke klimrekken....'
Ach gossie Jolie

LB trakteren er ook andere kindjes bij het ballet? Ik ken dat nl helemaal niet dat er ook op de sport getrakteerd wordt.

Hier zo'n blije stuiterbal, vrolijk, lief, gezellig en ze doet zoveeeeeeeeeeeeeeel.

Naar school, dansschool, logopedie, zwemles en dan ook nog eens bij kindjes spelen of thuis
Het liefst zou ze er ook nog paardrijden tussen drukken maar dat doen we wel als we bij de kinderboerderij zijn. Als ik dit dan zo lees wordt ik er al eens moe van
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:13:36 #80
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72666353
Gisteravond toen we zaten te eten, ging plotseling de bel. Het was Camil, een jongetje uit de straat. Of Juul kwam spelen. Mocht ie na het eten nog even de straat op, met z'n grote vrienden. Leuk zeg! Dat was in onze oude straat nooit zo aan de hand, maar hier hebben we al verscheidene meiden over de vloer gehad grote kids, van een jaar of 10, die Juul dan zijn kamer wilde laten zien...

Inschrijven voor zwemles, slim. Ga ik volgende week ook maar eens doen. We hebben een zwembad om de hoek, dus da's fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 12-09-2009 21:30:57 ]
  zaterdag 12 september 2009 @ 14:45:24 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72673068
Inschrijven voor voetbal, ook slim! Zo kom je nog eens op ideëen hier.
Hij heeft nl. net zijn eerste echte voetbalshirt gekregen en hij wil er het liefst ook in slapen.
Hij lijkt me niet echt een voetballer, maar het gaat me ook vooral ook om het spel met anderen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72673258
Allemaal sportende kindjess

En Jolie en LB.. jullie komen er echt wel.

Fleur staat op voor gymnastiek. Volgende week woensdag om half 6. Rottijd, maar daar passen we wel een mouw aan. gelukkig is woensdag mijn vrije dag dus dat komt goed uit. As. woensdag kinderfeestje. Net allerleid prinsessenspullen gescoord bij de zeeman. Heb er al helemaal zin in. Het wordt als het goed is mooi weer dus we gaan picknicken en naast wat spelletjes doen ook een prinsessenspeurtocht. Vraag 1 en de opdracht weet ik al nu de rest nog verzinnen... wie kreeg een appel van de heks?..... zoek nu je eigen appel.
pi_72681027
Gym is ook leuk zeg Chaca!

Sara is vandaag voor het eerst naar scouting geweest. Ze vond het heel erg leuk
Sara
Merel
Ukje
pi_72682191
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Fuente het volgende:
Gym is ook leuk zeg Chaca!

Sara is vandaag voor het eerst naar scouting geweest. Ze vond het heel erg leuk
Voor ons dit jaar nog geen scouting. We hebben helaas geen bever-groep hier. Dus wachten tot ze 7 is en dan mag ze op zaterdag lekker het bos onveilig gaan maken.

En ik zit een beetje onzeker nu hier. Fleur heeft natuurlijk de eerste schoolweek achter de rug en vrijdag meteen een verjaardag gehad dus best druk. Vrijdagavond was ze helemaal moe en had het koud. Lag te rillen op de bank onder een deken en is om half zeven naar bed gegaan. Vandaag heeft ze ook een hangbankdagje gehad en ook vanavond vroeg naar bed. Maar ik heb ze ook getempt. Ze had vanmiddag 38,4 en vanavond al 39 en ze heeft een droge hoest. Dus ik probeer rustig te blijven. Probeer mezelf er van te overtuigen dat het vermoeidheid is en dat ze echt echt echt niet de mexicaanse griep kan hebben, want ik zou niet weten hoe ze die gevangen zou moeten hebben. Dus ik probeer mezelf nu echt super rustig te houden en mezelf ervan te overtuigen dat morgen weer een dag is. Een dag die zal duidelijk maken of het vermoeidheid is of toch iets anders......

*zeg me dat het niet zo is, dat het allemaal best wel mee zal vallen.....*
pi_72682458
chacama, zelfs al zou ze de mexicaanse griep hebben?
so what? Zelfs dat is niet erger dan een flinke verkoudheid voor 99,9% van de mensen.
pi_72682605
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef p_iglet het volgende:
chacama, zelfs al zou ze de mexicaanse griep hebben?
so what? Zelfs dat is niet erger dan een flinke verkoudheid voor 99,9% van de mensen.
Dat weet ik wel en op zich vind ik het ook geen ramp behalve dan als f. en ik het ook krijgen, want dan moet de zaak dicht, maar het zou voor haar wel een enorme teleurstelling zijn, want ik verwacht niet dat ze woensdag dan al beter is en dan viert ze d'r kinderfeestje. Ze was al een mand terug jarig dus ze heeft zich er al zo lang op verheugd....
pi_72682660
chacama, ik denk ook niet dat je daar al te paniekerig over moet doen. het klinkt wel als mexicaanse griep maar als ze 't vrijdag al had, kan ze er woensdag al best een heel eind overheen zijn. de hoest schijnt wel lang te blijven hangen, maar de rest van de verschijnselen is gemiddeld na 2 tot 7 dagen over. en mocht het niet zo snel gaan, of je wilt geen risico's nemen qua besmetting van anderen kinderen: je kunt haar verjaardagsfeestje ook een weekje verschuiven, toch? maar beterschap voor fleur, ik hoop dat ze er morgen al weer een stuk beter aan toe is.
pi_72682722
oh sorry, ik had jouw reactie nog niet gelezen. ik hoop dat 'r feestje gewoon door kan gaan en jullie 't allemaal niet krijgen natuurlijk. maar ik ga er zelf een beetje vanuit: dit moeten we gewoon even allemaal krijgen en dan hebben we dat ook weer gehad. liefst niet allemaal precies tegelijk inderdaad. (ik heb zelf nu als eerste deze symptomen hier thuis..).
pi_72682897
Dat we het zouden (kunnen) krijgen dat had ik ook al verwacht, maar dit zou wel een heel erg slechte timing zijn voor Fleurtje dan. Maar goed wat niet is dat is niet. Ze zei zelf al dat als ze maandag nog koorts had dat ze dan niet naar school mocht en dat ze dan naar de oppas gaat.... Nou, dat laatste kan dan dus ook niet, dus komt er een heel ander scenario om de hoek kijken. Daar moet ik het dus nog met manlief over hebben.... hoe we dat gaan aanpakken. En dan mag ik meteen een info-rondje gaan doen. Ik heb de zaterdagoppas in elk geval al een 'heads-up' gegeven voordat ze naar huis ging vanavond, want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik niet heb gewaarschuwd. De moeder van haar in namelijk ook gastouder dus dan is de besmetting snel het eiland schouwen-duiveland over. Ach, jullie zullen het dan wel lezen.... griep-uitbraak op zeeuws eiland....
pi_72682966
ehm, just for your information: de griep-uitbraak is reeds wereldwijd in volle gang, en wordt daarom zelfs 'pandemie' genoemd.
pi_72683124
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef bixister het volgende:
ehm, just for your information: de griep-uitbraak is reeds wereldwijd in volle gang, en wordt daarom zelfs 'pandemie' genoemd.
maar tot nu toe hier op het eiland maar weinig gevallen bekend.
pi_72683383
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef bixister het volgende:

Sportende kindjes

Hier heeft Sven vandaag zijn allereerste "echte" voetbalwedstrijd gespeeld.
Mini-F's dat is echt nog kluitjesvoetbal:

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72683638
kluitjesvoetbal
pi_72683740
jaaa prachtig is dat he! wat leuk, alleen kon ik in die kluit niet goed onderscheiden of sven nou bij de blauwen of bij de witten hoorde??

hier vandaag de 2e wedstrijd. net iets minder belabberd dan de eerste, maar 't was dan ook wel tegen een meiden team... toch nog ingemaakt met 8-0. ze hadden hier trouwens wel grotere doelen, ik zal zo even een fotootje zoeken.
pi_72684277
zie voor de grootte van 't doel:

en nog een mooie actie-opname van piet:
pi_72684639
Piet speelt al in de "gewone F" dus

Sven speelt bij de blauwen (nummer 7):

En ze hadden met 9-3 gewonnen

Het was sowieso een spannende dag voor hem want vanmiddag was hij meteen ook maar "pupil van de week" bij de wedstrijd van het 1e. Hij mocht mee in de kleedkamer, de warming-up doen en de hele wedstrijd op de reservebank bij de reservespelers zitten (wat hij overigens maar 1 helft volhield )
Verder kreeg hij een leren bal met handtekeningen van de spelers (die ligt nu bij hem in bed ) een zak snoep met een flesje drinken en een medaille (die kreeg hij nadat hij de aftrap genomen had en al dribbelend bij de doelman van de tegenstander scoorde)

De volgende keer wil hij wel weer "pupil" zijn maar dan is er een ander aan de beurt ( en uit bijgeloof zullen ze hem niet vragen want ze verloren met 3-2 )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:58:57 #97
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72684975
Haha wat leuk die F-oetballertjes

Mijn middelste heeft er 3 tanden op rij uit, onderaan. Wat een gat zo
Bovenaan waren er ook al 2 aan het wiebelen dus die heeft straks in rap tempo z`n voorste melktanden verruild voor volwassen exemplaren
Meneer zit net een paar weekjes in groep 3 en kan nu al behoorlijk woordjes lezen, echt heel gaaf zo rap als dat gaat!
Met oudste gaat het niet zo lekker op school momenteel. Hij kan wel heel goed meekomen met alles, maar dit jaar krijgen ze ook huiswerk op en dat benauwt hem vreselijk. Daarbij kan hij met rekenen niet meekomen met de klas en nu voelt hij zich een buitenbeentje. Erg sneu, zeker omdat hij juist heel goed ligt bij de hele klas.
De leraar zou eens gaan zien hoe hij verbetering in de situatie kon brengen
I`m not weird. I`m limited edition.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 september 2009 @ 22:03:55 #98
13151 crew  Rewimo
pi_72685091
Geweldig hè, F-jes Met zijn allen rond de bal

TF, prettig dat de leraar het signaleert en er wat aan gaat doen. En huiswerk maken moeten ze echt leren. Christan had er vorig jaar ook moeite mee, maar na de herfstvakantie had hij het door en hij heeft zelfs twee oorkondes gekregen omdat hij altijd zijn huiswerk had gemaakt
pi_72691808
Ach wat lief die kleine voetballertjes

Wat leuk dat de buurkinderen Juul al komen ophalen Renz! Dat maakt het wennen vast nog iets makkelijker.

Beterschap voor Fleur. Zou jammer zijn als ze woensdag ziek zou zijn maar ik denk dat het dan alvast weer stukken beter zal zijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 september 2009 @ 09:08:39 #100
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72691966
TF wat heerlijk dat de meester het zo goed ziet. En huiswerkmaken moet je inderdaad leren. Dus dat gaat vast goed komen.

Hier was het dus inderdaad 'gewoon' vermoeidheid. Moet ik dus ook weer even aan wennen dat ze daar zo sterk op reageert. Maar, goed ben nu vooral blij dat ze weer opgeknapt is en we nu dus met een gerust hart naar woensdag uit kunnen gaan kijken. En daarna maakt het me niet uit of ze wel of niet de griep krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')