Ja. Weet ik. Maar het gaat niet om het geld. Ik wil er gewoon zijn. Apart hequote:Op donderdag 10 september 2009 11:17 schreef poemojn het volgende:
LB, misschien een beetje een late post, maar heb je al eens gekeken of je een reiskostenvergoeding kunt krijgen bij de gemeente voor Jolie? Misschien zou dat je nog helpen? Een Vrije School wordt nog weleens als aparte levensbeschouwing gezien (vooral 'apart') en dan kun je daar recht op hebben.
Ach gossie Joliequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:39 schreef Luchtbel het volgende:
Eind van de middag kwamen we nog met de bus langs de school en toen vroeg ze: 'Zullen we dit weekend vast een keer gaan spelen op het nieuwe schoolplein, ik zag leuke klimrekken....'
Voor ons dit jaar nog geen scouting. We hebben helaas geen bever-groep hier. Dus wachten tot ze 7 is en dan mag ze op zaterdag lekker het bos onveilig gaan maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Fuente het volgende:
Gym is ook leuk zeg Chaca!
Sara is vandaag voor het eerst naar scouting geweest. Ze vond het heel erg leuk
Dat weet ik wel en op zich vind ik het ook geen ramp behalve dan als f. en ik het ook krijgen, want dan moet de zaak dicht, maar het zou voor haar wel een enorme teleurstelling zijn, want ik verwacht niet dat ze woensdag dan al beter is en dan viert ze d'r kinderfeestje. Ze was al een mand terug jarig dus ze heeft zich er al zo lang op verheugd....quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef p_iglet het volgende:
chacama, zelfs al zou ze de mexicaanse griep hebben?
so what? Zelfs dat is niet erger dan een flinke verkoudheid voor 99,9% van de mensen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef bixister het volgende:
ehm, just for your information: de griep-uitbraak is reeds wereldwijd in volle gang, en wordt daarom zelfs 'pandemie' genoemd.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef bixister het volgende:
ehm, just for your information: de griep-uitbraak is reeds wereldwijd in volle gang, en wordt daarom zelfs 'pandemie' genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |