Welke actie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
oph, ga je vanmiddag niet naar die actie ?
de dierenasielactiequote:
quote:
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de dierenasielactie
die spullen overhandiging enzo
jah ik ga er wel heenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
toch niet ik. kwam iets tussenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
Geen dreigende zelfmoord die je net gemist hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Guard het volgende:
Fietste net even naar het centrum (boodschap doen) staan daar een man of vijf, zes foto's te schieten van de Stadsheer....
Hoogbouw fanclub on tour in Tilburg
Nee zijn mensen die een foto cursus volgen in Tilburg, die moeten dat soort dingen doen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Guard het volgende:
Fietste net even naar het centrum (boodschap doen) staan daar een man of vijf, zes foto's te schieten van de Stadsheer....
Hoogbouw fanclub on tour in Tilburg
Ah vandaar... je ziet die gasten inderdaad af en toe wel eens ergens staan zonder duidelijke redenquote:Op zondag 13 september 2009 08:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee zijn mensen die een foto cursus volgen in Tilburg, die moeten dat soort dingen doen!
Tennis:quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik voor vannacht mijn wekker zetten ivm tennis finale..? Lastig!
Ah, ja nu je het zegt, daar heb ik heel lang geleden ook wel eens een fiets gekocht. Ik zal er eens langsgaan als ik zin heb.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens langs van Oirschot in Riel, die heeft geen verkeerde 2e hands collectie. Ik heb mijn mountainbike daar ook gehaald
quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef VoreG het volgende:
Tennis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad ook een goed adres. Voor ieder wat wils. Hij had vroeger ook een hele grote ruimte vol met 2e hands fietsen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ja nu je het zegt, daar heb ik heel lang geleden ook wel eens een fiets gekocht. Ik zal er eens langsgaan als ik zin heb.
Dat kunnen we niet hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef VoreG het volgende:
Heuj waarom doen beiden Anna's het niet!
quote:Schietpartij in Melis Stokestraat in Tilburg
TILBURG (ANP) - De politie in Tilburg heeft in de nacht van zondag op maandag een man in zijn benen geschoten. Agenten reageerden rond twee uur op een melding van huiselijk geweld in een woning aan de Melis Stokestraat.
De verdachte bedreigde daar de politieagenten. Pepperspray leverde niet het gewenste resultaat op waarna de politie het vuurwapen trok, aldus een woordvoerder.
De man is in het ziekenhuis opgenomen. Nadere details kon de politie maandagochtend nog niet geven.
quote:Tilburger na arrestatie overleden
TILBURG - Een 27-jarige Tilburger die vorige week woensdag door de politie is aangehouden, is zondag overleden in het TweeStedenziekenhhuis. De rijksrecherche stelt een onderzoek in.
De man had die avond amok gemaakt en zijn grootouders mishandeld in hun woning in de wijk Loven-Besterd.
Na de aanhouding bleek dat de man dringend medische zorg nodig had wegens drugsgebruik. Meteen na aankomst bij het cellencomplex aan de Ringbaan-West is hij door een ambulance opgehaald en overgebracht naar de intensive care-afdeling.
De rijksrecherche wordt ingeschakeld als de handelwijze van de politie in het geding is.
Die adnere schietpartij was idd spannender.quote:Op maandag 14 september 2009 15:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind de andere schietpartij spannender zeg maar.
Dit bericht is ook wazig, niet zozeer omdat hij dood is maar meer de situatie, lijkt me heel moeilijk voor de grootouders.
[..]
Ik dacht; Ik gooi even een vrolijk dansje in de groep i.p.v. al die slechte berichten.quote:Op maandag 14 september 2009 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Feestje?
Of wordt je gelukkig van die schietpartijen???
Dan doe ik meequote:Op maandag 14 september 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht; Ik gooi even een vrolijk dansje in de groep i.p.v. al die slechte berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |