Welke actie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
oph, ga je vanmiddag niet naar die actie ?
de dierenasielactiequote:
quote:
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de dierenasielactie
die spullen overhandiging enzo
jah ik ga er wel heenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
toch niet ik. kwam iets tussenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
Geen dreigende zelfmoord die je net gemist hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Guard het volgende:
Fietste net even naar het centrum (boodschap doen) staan daar een man of vijf, zes foto's te schieten van de Stadsheer....
Hoogbouw fanclub on tour in Tilburg
Nee zijn mensen die een foto cursus volgen in Tilburg, die moeten dat soort dingen doen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Guard het volgende:
Fietste net even naar het centrum (boodschap doen) staan daar een man of vijf, zes foto's te schieten van de Stadsheer....
Hoogbouw fanclub on tour in Tilburg
Ah vandaar... je ziet die gasten inderdaad af en toe wel eens ergens staan zonder duidelijke redenquote:Op zondag 13 september 2009 08:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee zijn mensen die een foto cursus volgen in Tilburg, die moeten dat soort dingen doen!
Tennis:quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik voor vannacht mijn wekker zetten ivm tennis finale..? Lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |