Ik heb heel lang getwijfeld wat ik nu moest gaan doen. Een andere HBO-studie, werken of naar de Uni. Toch maar naar de Uni gegaan maar ik had voor de zekerheid nog geen OV en studiefinanciering aangevraagd. Van alle vakken die ik nu heb vind ik één vak eigenlijk echt interessant. De andere vakken zijn vaak te theoretisch en abstract zonder enige kijk op de praktische kant van de theorie. En daar kan ik totaal niet tegen ben ik achter gekomen. Ook is het zo dat ik voor twee vakken veel voorkennis is vereist die ik niet heb. Als ik in die colleges zit is alles wat ik hoor totale abracadabra.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, aan de ene kant kut, maar aan de andere kant wel fijn dat je er nu al achter komt
Weet het nog niet. Maar ik denk dat ik maandag ga solliciteren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Tegan het volgende:
Hm, dat is wel jammer toma. Ga je nu werken of toch iets anders proberen?
Checkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Guard het volgende:
Zo maar eens even richting centrum, vieren dat het weer weekend is
Misschien ook maar eens langs van Oirschot in Riel, die heeft geen verkeerde 2e hands collectie. Ik heb mijn mountainbike daar ook gehaaldquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef krioro het volgende:
Hoi. Ik heb een vraag aan de fietsfanaten hier. Waar in Tilburg kan ik het beste kijken voor een fatsoenlijke (2e hands) mountainbike? Mag oud en simpel zijn, als ie maar degelijk is. Voorvorkvering heb ik bijvoorbeeld zelfs liever niet.
Pics?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had de allerleukste sportschoenen gezien maar ze waren niet meer in m'n maat en kan ze verder wss ook nergens meer krijgen. Wat kan ik daarvan balen.
Welke actie?quote:foto Op zaterdag 12 september 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
oph, ga je vanmiddag niet naar die actie ?
de dierenasielactiequote:
quote:
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangquote:foto Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de dierenasielactie
die spullen overhandiging enzo
jah ik ga er wel heenquote:foto Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
toch niet ik. kwam iets tussenquote:foto Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet verf shoppen om de buitenkant van mijn huis van de onderkantgangte redden.
Jij wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop