abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72608926
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef theKiD het volgende:
G'Morgen

Gisteravond me wedstrijdje weer gewonnen.. In 3 dagen 7 wedstrijdjes gespeeld, 6 gewonnen
En je speelt full contact twister>
pi_72609236
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

lol
13 km file kan soms best wel leuk zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_72609538
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tafelvoetbal natuurlijk!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_72614586
quote:
Massaal door het rode licht
door Ingeborg Riedstra. donderdag 10 september 2009 | 10:38 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 10 september 2009 | 15:44

TILBURG - Een 35-jarige vrouw uit Tilburg kwam dinsdagmiddag om het leven toen ze werd aangereden op de kruising van de Ringbaan West met de Lage Witsiebaan.
Ze stak daar te voet de weg over en werd geschept door een 23-jarige Tilburgse automobilist.

De vrouw stak over op een plek waar geen voetgangersstoplicht staat. Fietsers moeten nu aan de kant van het benzinestation oversteken waar wel een tijdelijk stoplicht hangt. Voetgangers zouden eigenlijk een eind verderop moeten oversteken, maar maken ook veel gebruik van dit stoplicht.

Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat de automobilist door rood licht is gereden. Meteen na het ongeval zijn er extra hekken geplaatst om te voorkomen dat meer mensen op deze plek de Ringbaan West oversteken.

De wijze waarop de gemeente de verkeerssituatie ter hoogte van deze kruising tijdelijk heeft geregeld, baart veel mensen zorgen. Dat blijkt wel uit de vele reacties op het artikel over het dodelijk ongeval op de website van onder andere deze krant. 'De eerste keer dat ik daar langskwam, reed ik bijna door rood omdat die verkeerslichten totaal niet opvielen', reageert Heidi. 'Moest er van komen, ik ben ook vol door rood gereden; inderdaad die kleine stoplichten vallen niet op,' meldt John op de site.

Dit ongeval is niet te wijten aan het negeren van rood licht. Maar dat mag een wonder heten. Want een klein halfuurtje posten op het kruispunt maakt duidelijk dat automobilisten die vanaf het centrum komen, wel massaal door het rode licht rijden. Soms wel drie achter elkaar. De stoplichten boven de weg zijn uitgeschakeld en de stoplichten die tijdelijk twee meter verder aan de zijkant staan, worden te laat opgemerkt. Met name omdat veel bestuurders zich niet houden aan de 30 km-verordening die nu tijdelijk geldt.

"Alle verkeersmaatregelen die we op hebben genomen, voldoen aan alle richtlijnen", benadrukt een woordvoerder van de gemeente. "Een ongeval als dit, hoe tragisch ook, is niet te voorkomen."

Ook verderop op de Ringbaan West en elders in de stad zorgen werkzaamheden voor chaotische verkeerssituaties. Zoals op de Schouwburgring, waar gisteren tijdelijke stoplichten werden geplaatst ter hoogte van de kruising met de Zomerstraat. "Als iedereen zich aan de regels houdt, dan kun je veel voorkomen', zegt Arie Brons, die al meer dan twintig jaar stoplichten plaatst voor VTN (Verkeerstechniek Nederland).

Donderdag aan het einde van de dag of uiterlijk vrijdag moet de verkeerssituatie op kruising Ringbaan West met de Lage Witsiebaan in ieder geval weer normaal zijn.
En terecht.
ook als je van hilvarenbeek de ringbaan opdraait. Zijn ze ook aan het werken, 1 rijstrook beschikbaar (bastion hotel) al 2 keer gehad dat ze je er neit tussen laten en dat je gewoon moet stoppen eer je rechtdoor kan. Ook niet echt veilige situatie daar.

Bron: http://www.brabantsdagbla(...)e-licht.ece#reageren
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_72618720
Nee, dat is inderdaad een klote situatie bij het bastion...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_72621276
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef existenz het volgende:
Nee, dat is inderdaad een klote situatie bij het bastion...
jah stond vandaag tot aa nde snelweg vast
Ik luister NL-Talig
pi_72621484
De andere helft van mijn collectie dvd's eindelijk vanuit me ouders mee naar mij thuis genomen

En nog een lekkere handgedraaide Havana sigaar meegekregen ook
*** Nul Dertien ***
pi_72630654
Tot in de Boekanier vanavond, iedereen die er is .
pi_72632064
Ik moet morgen werken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_72632068
Eh, vandaag dus. Trusten
pi_72633407
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Lees ik nu pas
*** Nul Dertien ***
pi_72633552
quote:
en zegt ze dan niet eerder

Ik heb gee nzin meer vandaag
Ik luister NL-Talig
pi_72633681
pi_72634285
Goede morgen mevrouw Ophelia
Ik luister NL-Talig
pi_72639618
quote:
1000% kans dat je mij gespot hebt, ik alleen jou niet.. Weg anonimiteit..
pi_72640495
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

1000% kans dat je mij gespot hebt, ik alleen jou niet.. Weg anonimiteit..
Geen idee hoe je eruit ziet hoor. Stond je achter de bar, of bij jassen?
pi_72641050
Hoi. Ik heb een vraag aan de fietsfanaten hier. Waar in Tilburg kan ik het beste kijken voor een fatsoenlijke (2e hands) mountainbike? Mag oud en simpel zijn, als ie maar degelijk is. Voorvorkvering heb ik bijvoorbeeld zelfs liever niet.
full stops and exclamation marks
pi_72641861
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen mevrouw Ophelia
Goedemiddag mijnheer Crazy
pi_72641990
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef krioro het volgende:
Hoi. Ik heb een vraag aan de fietsfanaten hier. Waar in Tilburg kan ik het beste kijken voor een fatsoenlijke (2e hands) mountainbike? Mag oud en simpel zijn, als ie maar degelijk is. Voorvorkvering heb ik bijvoorbeeld zelfs liever niet.
ik ga meestal bij profile, maar zijn alleen nieuwe fietsen
Ik luister NL-Talig
pi_72641999
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Goedemiddag mijnheer Crazy
hoe maakt u het mevrouw Ophelia ?
Ik luister NL-Talig
pi_72642189
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:02 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Geen idee hoe je eruit ziet hoor. Stond je achter de bar, of bij jassen?
ik liep in het glas aan de kant van de jassen
pi_72643109
Gisteren naar coldplay geweest Was echt superveeeeeet
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_72643128
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef aardappel het volgende:
Gisteren naar coldplay geweest Was echt superveeeeeet
aah, in de file bij nijmegen ?
Ik luister NL-Talig
pi_72643218
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

aah, in de file bij nijmegen ?
Mijn vriendin zit op kamers in het centrum van Nijmegen, dus ik was er zo met het fietsje
pi_72643290
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef aardappel het volgende:

[..]

Mijn vriendin zit op kamers in het centrum van Nijmegen, dus ik was er zo met het fietsje
aah dat is dan weer beter
Ik luister NL-Talig
pi_72645751
Weekend
pi_72646171
Dat de post maar eens langs komt. Ik wil mijn pakketje
pi_72647112
quote:
Van Loon (Westermarkt) heeft af en toe wel een leuk 2e hands fietsje in de collectie, maar dan moet je geluk hebben...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_72647279
quote:
Wat is je budget? Als je voor een hele degelijke wilt gaan zou ik naar Ventoux (Berkdijksestraat) of Rings (Goirle) gaan. Daar hebben ze echt (2e hands) kwaliteits mountainbikes. Bij 'Blade' aan de Bredaseweg verkopen ze geloof ik ook wel leuke mountainbikes. Maar als je een goedkoper model zoekt kun je ook terecht bij een doorsnee fietsenwinkel die 2e hands fietsen verkopen.

En als je gaat mountainbiken dan is voorvering echt een must. Mountainbikes zonder voorvering worden volgens mij niet eens meer gemaakt.

Waar je ook zou kunnen kijken is bij Matra-bikes in Drunen. Daar heb je voor erg weinig geld een leuk fietsje. Maar zei verkopen alleen nieuwe en bieden volgens mij geen service.
pi_72648042
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik ga meestal bij profile, maar zijn alleen nieuwe fietsen
Nieuw wordt me te duur.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Van Loon (Westermarkt) heeft af en toe wel een leuk 2e hands fietsje in de collectie, maar dan moet je geluk hebben...
Ah, daar heb ik mijn huidige fiets wel eens laten maken toen ie onderweg daar in de buurt uit elkaar viel . Toen niet echt naar de fietsen daar gekeken, zal ik eens doen als ik er langs kom.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:28 schreef toma het volgende:

[..]

Wat is je budget? Als je voor een hele degelijke wilt gaan zou ik naar Ventoux (Berkdijksestraat) of Rings (Goirle) gaan. Daar hebben ze echt (2e hands) kwaliteits mountainbikes. Bij 'Blade' aan de Bredaseweg verkopen ze geloof ik ook wel leuke mountainbikes. Maar als je een goedkoper model zoekt kun je ook terecht bij een doorsnee fietsenwinkel die 2e hands fietsen verkopen.

En als je gaat mountainbiken dan is voorvering echt een must. Mountainbikes zonder voorvering worden volgens mij niet eens meer gemaakt.

Waar je ook zou kunnen kijken is bij Matra-bikes in Drunen. Daar heb je voor erg weinig geld een leuk fietsje. Maar zei verkopen alleen nieuwe en bieden volgens mij geen service.
Budget is zo weinig mogelijk . Maar ik heb eigenlijk niet echt een idee wat zoiets moet kosten, paar honderd euro? Die winkel in de Berkdijksestraat ken ik ja, maar ben er nog nooit binnen geweest. Die andere 2 ken ik niet geloof ik. Hoeveel zou een simpele mountainbike daar ongeveer kosten? Drunen is me al weer te ver, teveel moeite.

Vroeger had niemand vering . Maar ik ga ook niet hardcore mountainbiken hoor, het zal vooral voor in de stad zijn.
pi_72648372
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef krioro het volgende:

[..]

Nieuw wordt me te duur.
[..]

Ah, daar heb ik mijn huidige fiets wel eens laten maken toen ie onderweg daar in de buurt uit elkaar viel . Toen niet echt naar de fietsen daar gekeken, zal ik eens doen als ik er langs kom.
[..]

Budget is zo weinig mogelijk . Maar ik heb eigenlijk niet echt een idee wat zoiets moet kosten, paar honderd euro? Die winkel in de Berkdijksestraat ken ik ja, maar ben er nog nooit binnen geweest. Die andere 2 ken ik niet geloof ik. Hoeveel zou een simpele mountainbike daar ongeveer kosten? Drunen is me al weer te ver, teveel moeite.

Vroeger had niemand vering . Maar ik ga ook niet hardcore mountainbiken hoor, het zal vooral voor in de stad zijn.
Tja. Het beste kun je gewoon even langs gaan bij een fietsen zaak en zeggen wat eisen zijn en je budget is. Bij Ventoux hebben ze hele leuke twee de hands mtb's vanaf 200 euro tot 3000 euro. En het ligt er maar net aan wat ze in huis hebben qua 2e hands fietsen.
pi_72648769
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef toma het volgende:

[..]

Tja. Het beste kun je gewoon even langs gaan bij een fietsen zaak en zeggen wat eisen zijn en je budget is. Bij Ventoux hebben ze hele leuke twee de hands mtb's vanaf 200 euro tot 3000 euro. En het ligt er maar net aan wat ze in huis hebben qua 2e hands fietsen.
Oh, ik dacht aan zo'n 200 euro als bovengrens van mijn budget . Maar ik zal eens gaan kijken ja.

Dank je voor de tips allemaal .

Ik wil er misschien ook een bmx bij.
pi_72648914
Ze hebben gloednieuwe omafietsen voor 150,- bij de Karwei... Spuit hem een felle kleur, klaar. Inc. tien jaar garantie op fabrieksfouten en twee jaar garantie op onderdelen.
pi_72649189
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Tegan het volgende:
Ze hebben gloednieuwe omafietsen voor 150,- bij de Karwei... Spuit hem een felle kleur, klaar. Inc. tien jaar garantie op fabrieksfouten en twee jaar garantie op onderdelen.
En uit eigen ervaring weet ik dat je met een omafiets ook "goed" over een mountainbike-parcours kunt
*** Nul Dertien ***
pi_72649200
Ej Tegan, heb jij toevallig vandaag het 3e en 4e uur Basiswiskunde gehad?
pi_72649255
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Tegan het volgende:
Omafietsen horen niet nieuw te zijn, en niet duurder dan een tientje . Maar goed, daar ben ik niet naar op zoek. De mijne werden steeds gejat.
pi_72649338
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef toma het volgende:
Ej Tegan, heb jij toevallig vandaag het 3e en 4e uur Basiswiskunde gehad?
Nope, ik heb geen vak dat zo heet .

edit: Dacht je me dat je me spotte?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tegan op 11-09-2009 17:55:51 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:49:47 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72652075
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:44 schreef toma het volgende:
Weekend
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_72652617
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:27 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nope, ik heb geen vak dat zo heet .

edit: Dacht je me dat je me spotte?
Nou ik wist dat je bij me op school zit en aangezien ik met een hoop mensen van ook andere opleidingen college's volg had dat best gekund.

Maar ik denk dat ik ga stoppen met m'n opleiding. Vind het schakeljaar nu al erg zwaar en ik heb geen zin om dit nog zo'n 4 jaar vol te houden.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:14:06 #240
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72652999
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:04 schreef toma het volgende:

[..]
Maar ik denk dat ik ga stoppen met m'n opleiding. Vind het schakeljaar nu al erg zwaar en ik heb geen zin om dit nog zo'n 4 jaar vol te houden.
Naja, aan de ene kant kut, maar aan de andere kant wel fijn dat je er nu al achter komt
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_72653135
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Naja, aan de ene kant kut, maar aan de andere kant wel fijn dat je er nu al achter komt
Ik heb heel lang getwijfeld wat ik nu moest gaan doen. Een andere HBO-studie, werken of naar de Uni. Toch maar naar de Uni gegaan maar ik had voor de zekerheid nog geen OV en studiefinanciering aangevraagd. Van alle vakken die ik nu heb vind ik één vak eigenlijk echt interessant. De andere vakken zijn vaak te theoretisch en abstract zonder enige kijk op de praktische kant van de theorie. En daar kan ik totaal niet tegen ben ik achter gekomen. Ook is het zo dat ik voor twee vakken veel voorkennis is vereist die ik niet heb. Als ik in die colleges zit is alles wat ik hoor totale abracadabra.
pi_72653177
Hm, dat is wel jammer toma. Ga je nu werken of toch iets anders proberen?
pi_72653199
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Tegan het volgende:
Hm, dat is wel jammer toma. Ga je nu werken of toch iets anders proberen?
Weet het nog niet. Maar ik denk dat ik maandag ga solliciteren.
pi_72655337
Ik had de allerleukste sportschoenen gezien maar ze waren niet meer in m'n maat en kan ze verder wss ook nergens meer krijgen . Wat kan ik daarvan balen.
pi_72656659
Zo maar eens even richting centrum, vieren dat het weer weekend is
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_72659141
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Guard het volgende:
Zo maar eens even richting centrum, vieren dat het weer weekend is
Check Ik ga ook zo
pi_72665513
quote:
Misschien ook maar eens langs van Oirschot in Riel, die heeft geen verkeerde 2e hands collectie. Ik heb mijn mountainbike daar ook gehaald
pi_72666212
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had de allerleukste sportschoenen gezien maar ze waren niet meer in m'n maat en kan ze verder wss ook nergens meer krijgen . Wat kan ik daarvan balen.
Pics?
*** Nul Dertien ***
pi_72666651
ochten
Ik luister NL-Talig
pi_72666696
idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')