Lees: Rafa wint USO09 niet.quote:Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is de laatste makkelijke partij voor Nadal. Naar verwachting dan.
4e ronde Monfils
QF Tsonga
SF Murray
F Federer
Tja, Almagro geeft het ook wel een beetje weg.quote:Op zondag 6 september 2009 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees: Rafa wint USO09 niet.
Wel van *2-0 achter naar 2-3* voor.
www.atdhe.net en er dan een zoeken die je er niet meteen eruit gooit. usstream doet het goed bij mij(gateway to bb staat er boven)quote:
Vier euro per wat?quote:Op zondag 6 september 2009 19:28 schreef Bramaldo11 het volgende:
Of voor vier euro alles op Eurosport zien
overweeg ik serieus, ben nu alleen een beetje blutquote:Op zondag 6 september 2009 19:28 schreef Bramaldo11 het volgende:
Of voor vier euro alles op Eurosport zien
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:Simon praktisch immobiel en Ferrero ramt gewoon naar de hoek waar hij in staat.
Knap dat hij nog een tiebreak en 6-5* heeft gehaald zonder loopvermogen.quote:Op zondag 6 september 2009 19:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
InderdaadMaar ja, Ferrero nu 2-1 voor, dat gaat Simon niet meer goed maken.
Per maand, en dan kun je vijf banen tegelijk zien op de US Open. (Het is geen super kwaliteit, maar je kan het prima volgen)quote:
Maar bij Nadal lijkt het wat structureler, bij Djoko en Fed meer een eenmalige dip.quote:Op zondag 6 september 2009 19:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal oogt niet heel sterk. Zodra hij met power geconfronteerd wordt komt hij in moeilijkheden. Maar goed, Federer oogte gisteren nou ook niet perfect en Djokovic was nog erger.
Klopt, maar Nadal kan wel beter dan dit. Voornamelijk Tsonga of Del Potro zullen moeilijk worden. Murray offensief heeft me nog niet echt overtuigt.quote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar bij Nadal lijkt het wat structureler, bij Djoko en Fed meer een eenmalige dip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |