oke, bedankt. mooi dat hij binnenkort zijn comeback gaat maken. Samen mooi met Thiemo in de top 100 komen.quote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef Verdasco123 het volgende:
[..]
Hij is alweer aan trainen 2 uur per dag, en wilt binnekort weer zijn comeback gaan maken en heeft een berschermende status zoals ancic vorig jaar had. Maar hij voelt zich goed maar dat heeft ie zich dus al 2 x eerder gevoelt en toen ging het dus weer mis, dus hij gaat rustig aan weer beginnen..
Lijkt me sterk, op Wimbledon verloor Hantuchova een keer toen Serena geen stap meer kon zettenquote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza 2 nu de match tussen Daniela Hantuchova (22) en Serena Williams (2)
Interessant affiche volgens de commentator
[ afbeelding ]
Hup Daniela
Dat dachten ze zelf ook tot ze Braasch tegen kwamen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Bevin het volgende:
Toch jammer dat die Wiliams sisters altijd met die brute kracht iedereen van de baan afvegen, die zouden bij de mannen niet misstaan wat dat betreft
Ach, spannend was het toch niet.quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef qonmann het volgende:
Ah Sporza stopt ermee , jammer
True ..maar ik kijk er graag naar.quote:Op zondag 6 september 2009 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, spannend was het toch niet.
3-0* alweer in de tweede, 7 games op rij.
Simon wordt gebroken, JCF serveert voor de 2e set op *5-3.
Da's nog eens wat anders dan die klaagposts van mij.quote:Op zondag 6 september 2009 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
Gisteren was overigens wel een HEERLIJKE tennisdag zeg. Heb genoten.
Ja, precies andersom zoals nu is ook niet leuk. Ergens ertussenin is leuk. Dat er af en toe een verrassing is maar wel spannende wedstrijd die niet te maken hebben met de onzekerheid waarvan alle topdames behalve de Wiliiamszussen en Kim last van lijken te hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Een aantal jaar geleden wonnen de toppers bij de dames alles met 6-0 6-2, en werd er gezegd dat er eens wat meer verrassingen moesten komen, zoals bij het herentennis waarin destijds elke Grandslamfinale weer andere mensen stonden. Nu is het precies andersom, en wordt dat wéér als iets negatiefs van het damestennis gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |