Niet iedereen heeft het budget voor een riante vrijstaande villaquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie koopt er nu een flat? Zelfs de muren zijn niet eens van jou. En het blijft een soort van duiventil.
Amsterdam Oost (transvaalbuurt)quote:Op zondag 6 september 2009 11:52 schreef Cothen het volgende:
TS: Waar is dit, zou haast zeggen dat het Rotterdam is, maar kan me vergissen.
Ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie koopt er nu een flat? Zelfs de muren zijn niet eens van jou. En het blijft een soort van duiventil.
Maarja jij wilt zeker graag in de stad wonen. Nou veel succes met je flatje
Ik dacht Noorderhavenkadequote:Op zondag 6 september 2009 11:52 schreef Cothen het volgende:
TS: Waar is dit, zou haast zeggen dat het Rotterdam is, maar kan me vergissen.
Waar zeik je over!quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Echt...quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Meh, ik doe het alleen om mooie openslaande deuren naar buiten met een frans balkon of een tof dakterrasquote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Echt...Ik zie mezelf later ook wel in een mooi appartement/penthouse wonen hoor. Heeft natuurlijk ook wel wat, dat uitzicht van boven.
Succes met klussen!
Wees blij dat niet iedereen zo denktquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef Daniel1976 het volgende:
En in Den Helder een villaquote:Op zondag 6 september 2009 12:16 schreef Renesite het volgende:
gaaf DA!!! Ik zou graag de onaardige vraag willen stellen quanta kostdanou maar dat zal wellicht een ander persoon wel stellen. Ik weet gewoon dat de appartementjes in Amsterdam superduur zijn voor 60m2, in Groningen koop je er een huis voor met een keer zoveel oppervlakte.
Toch erg gaaf
quote:
quote:
Appartement is nu helemaal leeg aangezien het voorheen huur woningen waren en deze nu gesplitst worden en verkocht worden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gefeliciteerd en succes met klussen.
Hoe wordt de boel nu eigenlijk verwarmd, met gaskachels?
Ja! We zijn druk aan het klussen.quote:
Ook klusfotos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! We zijn druk aan het klussen.
Afgelopen maandag is de CV er in gekomen en donderdag komt het laminaat. Nu alle kozijnen schilderen en de grote muren in slaapkamers etc.
Ik zal van de week foto's gaan maken
Uiteraard komen die er ook nog, maar doordat we alles snel af wilden hebben zijn we de meeste klus foto's vergeten.quote:
Komt, morgen komt de mooie houten laminaat vloer erin en gaan we nog even verder met klussen. Dus before en after wordt er sowieso gemaaktquote:
De helft van de huizen staat nog leegquote:
geen idee, waar zit je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De helft van de huizen staat nog leeg
Maar woon jij hier niet in de buurt?
A'dam Oost, ergens in de buurt van Krugerpleinquote:
neh, beetje in de buurt maar, leidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
A'dam Oost, ergens in de buurt van Krugerplein
No way!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
A'dam Oost, ergens in de buurt van Krugerplein
Iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
Hip huis! Wanneer is de housewarming
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
Hip huis! Wanneer is de housewarming
Als het af isquote:
Ik zal morgen eens proberen of ik wat nieuwe foto's kan gaan maken maar er moeten van de week nog wat dingen gebeurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef nktc het volgende:
En.... Schiet het al en beetje op?? Fotows??!!!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]................. maar er moeten van de week nog wat dingen gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |