Ik verwachte meer zoiets:quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Ik zit hier 3 hoog in een flat...
Komen er nog van deze dikke vette engerds binnen.
Hoe moet ik nou nog normaal gaan slapen vannacht?
Zelf mijn kat was er bang van!
Klikkerdeklik
JA DIE SPIN DUS HE!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef sinadO het volgende:
Dat wordt voorlopig mijn desktop afbeelding.
Tssssssquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Klikkerdeklik
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Klikkerdeklik
Ik heb em al over het balkon geflikkerd...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:26 schreef SiemPie666 het volgende:
Anders maak je even een duidelijk foto van de bovenkant.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb em al over het balkon geflikkerd...
Smerig beest. Ik hoorde em in die beker allemaal tikken en lopen.
En hij was nog snel ook hij liep kei hard.
Betere foto als deze krijg ik niet voor elkaar met mijn toestelletje, in het donker met flits door een wazig bekertje heen.
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Spinnen![]()
Voordat ik drek ga slapen eerst de slaapkamer uitkammen dus
Dat is wel een fabeltjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.
Urban legendquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.
Mensen die in fabeltjes gelovenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan lees ik inderdaad de verkeerde bladen. Had dat ooit ergens in het universiteits blad gelezen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:42 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Mensen die in fabeltjes geloven
Don't feed the troll...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan lees ik inderdaad de verkeerde bladen. Had dat ooit ergens in het universiteits blad gelezen!en op Discovery een discussie over gezien van een aantal geleerden die het niet met elkaar eens waren over deze discussie.
Dus je hebt hem over het balkon heen gegooit zodat hij nu bij iemand anders de slaapkamer onveilig kan gaan maken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb em al over het balkon geflikkerd...
Smerig beest. Ik hoorde em in die beker allemaal tikken en lopen.
En hij was nog snel ook hij liep kei hard.
Betere foto als deze krijg ik niet voor elkaar met mijn toestelletje, in het donker met flits door een wazig bekertje heen.
wss was het een normale huis spin----->quote:Op zondag 6 september 2009 00:10 schreef boofer het volgende:
[..]
Dus je hebt hem over het balkon heen gegooit zodat hij nu bij iemand anders de slaapkamer onveilig kan gaan maken?
Wel grote giftanden trouwens...ben benieuwd wat voor een het was
(gemiddeld 28 per dag)quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
In Java, daar zaten pas spinnen. Toen de Jappen kwamen binnenvallen heb ik 3 jaar lang moeten leven van spinnen in de Javaanse jungle, hoor je mij soms klagen?
Die zitten toch niet in NLquote:Op zondag 6 september 2009 00:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
wss was het een normale huis spin----->[ afbeelding ]
Jawelquote:
Een spin.quote:
Hé, dat heb je van mij gejat in het vorig spinnentopicquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jawel
En ze komen altijd als 'stelletje' je huis binnen. En mocht je laminaat of zeil hebben, dan hoor je ze ook over je vloer lopen (rennen)
Ah, was jij datquote:Op zondag 6 september 2009 00:40 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Hé, dat heb je van mij gejat in het vorig spinnentopic
In Java zitten inderdaad veel bugs jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
In Java, daar zaten pas spinnen. Toen de Jappen kwamen binnenvallen heb ik 3 jaar lang moeten leven van spinnen in de Javaanse jungle, hoor je mij soms klagen?
Donateur? van watquote:Op zondag 6 september 2009 00:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah, was jij datWaarom ben jij dan nog geen donateur?
![]()
Overigens heb ik er nog bijgezegd dat ik niet zeker weet of dat zo is, je bent nu mooi een urban legend de wereld aan het inhelpenquote:Op zondag 6 september 2009 00:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah, was jij datWaarom ben jij dan nog geen donateur?
![]()
Maar eerst ga je ijlen en denk je dat je kan vliegen. Pas maar op met dat balkonquote:Op zondag 6 september 2009 00:43 schreef siekman het volgende:
Dat is een heel mooi exemplaar van de zeergiftige nagu nagu spin . ( zo noemden we die in de jungle )
Ik mag hopen dat je niet bent gebeten , want na 3 dagen lost je zenuwstelsel op door zijn gif
Iemand moet het toch doenquote:Op zondag 6 september 2009 01:00 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Overigens heb ik er nog bijgezegd dat ik niet zeker weet of dat zo is, je bent nu mooi een urban legend de wereld aan het inhelpen
Huisspinnetjesquote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef MoneyTalks het volgende:
wat een hoax![]()
in nederland heb je alleen kruisspinnen, springspinnen en ander klein spul!
Bewijs dat je niet in Nederland woont, dat soort komt hier helemaal niet voor!quote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb er net een foto van gemaakt.. Hoeveel bewijs wil je nog meer hebben?
Het is toch echt een 'gewone' huisspin hoor. Live with itquote:Op zondag 6 september 2009 01:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Bewijs dat je niet in Nederland woont, dat soort komt hier helemaal niet voor!
quote:Op zondag 6 september 2009 01:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is toch echt een 'gewone' huisspin hoor. Live with itDe spin op de foto is een Trechterspin en ja, die leeft ook in NL (in huis).
En het is een mannetje, die worden GROOT![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |