Ik verwachte meer zoiets:quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Ik zit hier 3 hoog in een flat...
Komen er nog van deze dikke vette engerds binnen.
Hoe moet ik nou nog normaal gaan slapen vannacht?
Zelf mijn kat was er bang van!
Klikkerdeklik
JA DIE SPIN DUS HE!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef sinadO het volgende:
Dat wordt voorlopig mijn desktop afbeelding.
Tssssssquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Klikkerdeklik
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Noin het volgende:
Klikkerdeklik
Ik heb em al over het balkon geflikkerd...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:26 schreef SiemPie666 het volgende:
Anders maak je even een duidelijk foto van de bovenkant.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb em al over het balkon geflikkerd...
Smerig beest. Ik hoorde em in die beker allemaal tikken en lopen.
En hij was nog snel ook hij liep kei hard.
Betere foto als deze krijg ik niet voor elkaar met mijn toestelletje, in het donker met flits door een wazig bekertje heen.
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Spinnen![]()
Voordat ik drek ga slapen eerst de slaapkamer uitkammen dus
Dat is wel een fabeltjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.
Urban legendquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je weet dat je .. gebaseerd op een gemiddeld leven ongeveer een bak aan insecten en dus ook spinnen op eet tijdens je slaap? En dat is geen fabeltje.
Mensen die in fabeltjes gelovenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan lees ik inderdaad de verkeerde bladen. Had dat ooit ergens in het universiteits blad gelezen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:42 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Mensen die in fabeltjes geloven
Don't feed the troll...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan lees ik inderdaad de verkeerde bladen. Had dat ooit ergens in het universiteits blad gelezen!en op Discovery een discussie over gezien van een aantal geleerden die het niet met elkaar eens waren over deze discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |