Okay ik ben erg benieuwd!!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Grappig dat je het vraagt. Ze was op vakantie en vandaag haar te pakken gekregen.
Over 2 weken komt ze langs. Ze vind het heel goed dat we nu aan de bel trekken. Kan het meestal relatief makkelijk verholpen worden. Toevallig is ze dezelfde die vlak na de geboorte in het ziekenhuis kwam kijken.
Met flesvoeding is het zo dat als het 10 minuten in de maag heeft gezeten dan zijn de voedingsstoffen eruit. Dus hebben ze als het geod is geen extra honger. Hoe het met bortsvoeding zit weet ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
ja Miss dat is ook wat ik nu doe idd, maar ik vind het zo zielig dat gemopper![]()
ik ben een mietje hahaha
A. heeft net voor het eerst gespuugd![]()
ik denk dat ze misschien teveel gedronken heeft? Of kan het ergens anders aan liggen? Ze had wel heel goed geboerd tussen en na de voeding. T kwam echt met grote golven, toevallig toen ik haar aan het verschonen was. Verder lijkt ze niet ziekig ofzo.
Ik weet ook niet zo goed of ik haar nu wel of niet weer moet aanleggen. Ze maakt geen hap/smak/ikhebhonger geluiden ofzo, maar ze is wel wakker nu. en heeft wederom de hik
Als alles goed blijft gaan, hoeft hij niet meer geopereerd te worden. Hirschsprung heeft hij idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Ynske het volgende:
Ingrid, k was benieuwd hoe het nu met Tyler is, en of hij nog geopereerd moet worden?
gister was tijdens Afslag UMC Utrecht een heel klein kindje die geholpen werd aan de ziekte van Hirschprung, dat was toch ook wat Tyler heeft?
Zwemvleugeltjes lijkt me geen optie voor die armpjes van hemquote:Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Zweefvliegje wat een super leuke foto! Mooie meid zeg!
Vicky wat vervelend die krampjes bij Tess, ik kan me voorstellen dat je daar zelf ook moedeloos van wordt!
Estrys wat zielig dat hij zo bang was voor de stofzuiger! En want klinkt dat zwemmen heerlijk! Ik kan niet wachten totdat ik dat ook met Finn kan doen.
Doe je Seb zwemvleugeltjes om ofzo? Ik zie namelijk dat bij sommige zwembaden hier dat verplicht is voor kinderen zonder diploma.
Huup, het zou ook goed kunnen dat ze gewoon teveel heeft gehad hoor! Dat merk ik bij Finn ook wel eens namelijk.
Oscar ook al zo verkouden! Ik vind dat zo zielig!
Lianne is best flink toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wow, lekker snel gegroeid! Als dat zo doorgaat is ze over een jaar al 1.70m!
Maar dan heb je in iedergeval weer een excuus om te shoppen.
Ben je al weer wat mobieler?
Ik vind het zo knap van iedereen hier dat jullie "allemaal" na de bevalling alweer zo snel vanalles ondernamen! Na 6 weken had ik pas het gevoel "ik doe het weer"! Haha!
En de Hema heeft op het moment allemaal leuke kinderkleertjes! Ook hele mooie jasjes en mutsjes!
Over jasjes gesproken, hoe weet ik in vredesnaam welke maat ik moet kopen voor aankomende winter? Anders ben ik straks te laat en is straks alleen nog maar voorjaarsspul te koop!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef Chan het volgende:
Ehmm.. Help!
Ik heb vandaag Daktarin gekregen tegen de spruw, maar nou kom ik er niet helemaal uit. Ik moet Timo 4 keer op een dag dat spul in zn mond smeren, dat lukt wel, hij vindt het lekker. Maar ik moet zelf dus 2 keer per dag (of 4 keer? de huisarts zei 2 keer en op het doosje staat 4 keer) 5 ml op mijn tepels smeren... Moet ik dan tot in de eeuwigheid blijven wachten tot het allemaal is ingetrokken? Of is het de bedoeling dat ik het over mn complete borst uitsmeer of zo? Of heb ik zulke kleine tepels dat 5 ml gewoon veel te veel is?Ik zit hier nu dus met grote klodders van dat spul op me en het bijgeleverde maatlepeltje is nog niet eens leeg, maar meer past er echt niet bij en nu weet ik niet wat ik doen moet..
Iemand met ervaring hiermee? Als het kan zo snel mogelijk, anders zit ik misschien voor niks uren met dat spul op mn tepels
![]()
die passen hier voor geen meterquote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef bodpa09 het volgende:
Mij ook niet Oeke.
Vind je het niet doodeng fietsen met een maxicosi bovenop, Tessie?
Sorry Chan, verder geen ervaring met spruw.
Tip van de week voor ouders met luierstrijd: Ik moet het zelf nog uittesten, maar we gaan eens proberen of luierbroekjes beter gaan dan luiers. Het lijkt me wel, die kunnen tenminste staand aan. Ze zijn er vanaf acht kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |