Ja klopt, hij zuigt het beleg eraf en houdt het brood in zn mond.. tenminste het blijft plakken aan zn gehemelte of keel. We geven hem nu een half mini-bolletje (2x), daar knabbelt en zuigt hij aan en leert hij de smaak van brood. Nou ja we moeten het maar even aanzien. Vooralsnog blijft hij gewoon een grote fles met melk krijgen tussen de middag.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je zei toch dat ie alleen het beleg at Diaan?
Eventjes alleen brood geven zonder beleg (misschien wel wat boter)?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
volgens mij doet mijn kleine meisje een slaapinhaalslagje..
ze ging om 11.30 naar bed en slaapt nog steeds!
doe ik als ze na de volgende fles gaat slapen. Moest nu flesjes maken en een beetje opruimen enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]lekker!
gelijk zelf ook even een uurtje rustig aan doen dan
Ik zag het, maar het bv topic is weer meergelezen dan het kolf-topic volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het ook al in het kolftopic gevraagd, maar daar wordt minder gelezen dan hier. En ik zou het wel erg zonde vinden als de melk dadelijk niet meer goed is ofzo...
Het gekke is dus dat hij er dan minder last van heeft. Met korstjes van brood gaat hij spelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf bolletjes altijd kleffer dan gewoon brood. Het plakt voor mijn gevoel meer.
Wat doet hij als je hem het korstje van een boterham geeft? Dat is iets vaster kan hij wat op sabbelen en 'bijten' en aan de smaak wennen.
Okay, het is dus eigenlijk ook meer voor wat oudere baby'tjes of baby'tjes die wat steviger zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:07 schreef _Bar_ het volgende:
die mannier vonden we beide eigenlijk niks, hij is er eigenlijk nog niet stabiel genoeg voor.
om zo te zitten zeg maar, moet ik hem aardig ondersteunen en vasthouden.
dat in combi met drinken, was bijna niet te doen.
Het spugen is minder geworden nadat hij afgelopen zaterdag uit flesjes is gaan drinken.
alleen vandaag is het spugen weer meer geworden.
Brood geven vind ik echt een drama. Wat een pokke werk is dat zeg die kleine stukjes en alles komt er weer uitquote:Op woensdag 9 september 2009 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gekke is dus dat hij er dan minder last van heeft. Met korstjes van brood gaat hij spelen.(delen van) Bruine mini-bolletjes lijken er nog een beetje in te gaan. Eigenlijk moet hij dus minder melk drinken tussen de middag, maar die fles drinkt hij gulzig helemaal leeg, dus dat ga ik echt niet doen en het is niet bepaald dat hij te zwaar is ofzo. Even wat aansterken, is prima wat ons betreft.
Ow bij jou dus van hetzelfde laken een pak. Niet leuk voor jou, maar ik vind het wel prettig dat het niet alleen Lennon is.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Brood geven vind ik echt een drama. Wat een pokke werk is dat zeg die kleine stukjes en alles komt er weer uitHier moet hij eigenlijk een (of twee mag ook) snee brood en een halve fles. Soms gaat het wel maar meestal is het gewoon een hele fles en een halve boterham als ik geluk heb. Vooral ook omdat de zuigbehoefte nog wel heel sterk is. Op het kdv ziet hij andere kindjes met een fles en dan kan je het brood dus wel vergeten, dan wil hij echt een fles en blijft zijn mond stijf dicht voor brood.
Klopt het dat ze nog geen volkoren mogen trouwens? Ik geef tarwebrood met smeerkaas trouwens.
hier zijn ze van prenatal, maar misschien verkopen ze het bij een drogist ook welquote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ow die zien er handig uit, Bar! verkopen ze dat bij een drogist ofzo?
Ik snap wel dat ze er naartoe willen om de fles af te bouwen en dat er brood voor in de plaats komt. Maar inderdaad 2 boterhammen vind ik ook wel wat veel van het goede. Ik zou al blij zijn als hij een halve boterham normaal op zou eten.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het een beetje debiel hoor dat moeten. Het ene kind eet minder dan het ander..![]()
En niet volkoren inderdaad.
Grappig dat je het vraagt. Ze was op vakantie en vandaag haar te pakken gekregen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, ben jij hiervoor nog met Tyler naar de logopediste geweest??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |