Rompertje aan, lakentje eroverheen en verders niets. Dan als je zelf te bed gaat nog eens voelen en eventueel het dekentje eroverheen doen. Als ze het te koud krijgt meldt ze zich wel en dek je haar volgende keer iets warmer toe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee Tessie... arme Graeme
ik weet hier even niet zo goed wat ik moet doen met slapen.
Haar kamertje is ontzettend warm en benauwd geworden vandaag, terwijl alle ramen hier de hele dag open hebben gestaan tegen elkaar. Volgens de babyfoon is het nu 26 graden daar. Op onze kamer is het nog warmer dus bij ons laten slapen is geen optie.
Wat moet ik haar nu aantrekken enzo? Alleen een rompertje? En dan wel eentje met lange mouwen ofzo? En dan slapen onder een lakentje met gehaakt dekentje erover? Of is dat uiteindelijk toch te koud voor vannacht?
*in de war is*
Hier gaan we maar voor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Rompertje aan, lakentje eroverheen en verders niets. Dan als je zelf te bed gaat nog eens voelen en eventueel het dekentje eroverheen doen. Als ze het te koud krijgt meldt ze zich wel en dek je haar volgende keer iets warmer toe.
Het blijft zoeken hoor..zelf met die dikke beer van mij vraag ik me wel eens af of ze het wel lekker warm heeft, of juist niet te warm..
oei eng is dat hequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef oeke het volgende:
Warm is het inderdaad! Ko ligt in een rompertje zonder mouwen, maar met een shirtje met lange mouwen erover heen, en vooral niet onder zijn dekentje. Dat heeft hij weggetrapt.![]()
Vanochtend had ik een hartverzakking, Ko zat bij mij op schoot en ik keek naar zijn voetjes en zijn linkervoetje was helemaal blauw! Meteen in paniek! Tot aan zijn knie was het blauw! Gelukkig trok de kleur snel weg nadat lief zijn broekspijpje naar boven deed. Wel de dokter gebeld, maar hij huilde niet en bewoog zijn voetje nog helemaal normaal.
Wat het nou precies was weet ik nog steeds niet, behalve dat Ko er erg van houdt om heel hard met zijn voetjes op de grond/bodem van de box/rand van de commode/wipstoel te stampen. Dit had hij even ervoor ook gedaan. Dus ik was ervan overtuigd dat hij zijn hiel had gebroken.
Of zijn broekspijp zat te strak.![]()
Tjemig, wat was ik bang zeg!
dank voor t vragenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Grasjes het volgende:
Hier is het ook zo warm boven en dochter ligt dan in een romper met lange mouwen en een dunne slaapzak. Zelf slaap ik namelijk ook niet zonder laken/deken omdat ik het dan koud krijg 's nachts. Altijd nog even voelen als je zelf naar bed gaat en evt kan je dan nog een dekentje over haar heen leggen.
Liggen is hier ook niet leuk meer Diaan! De box is dus ook maar 5 minuten interessant omdat ze nog niet zelf kan gaan zitten. Ben erg bezig met haar te vermaken momenteel. Geen tips dus helaas. Ik wacht het wel af tot ze zelf kan gaan zitten![]()
Bodpa, hier werken verse pruimen redelijk (als ik ze 2 dagen achter elkaar geef) en idd een klein scheutje olijfolie door de fles of eten. Zielig he die keutels... Heb ergens gehoord dat het van de opvolgmelk komt, dus als ze straks minder flessen krijgen zou het beter moeten gaan.
Kleurdoos, hoe is het nu met Elin?
MissSly, wat groeit Senna goed zeg!
Dochter eet al een aantal dagen bijna geen avondetenNou is ze wel ziek geweest afgelopen weekend, dus ik hoop dat het een nasleep is.
Oja, Vicky, verkeerde topic misschien maar gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!
idd, hij zei heel kalm.. mwoah er is niets aan de hand johquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef oeke het volgende:
Tjees, wat eng, Kleurdoos! Wel fijn dat die mannen dan wat kalmer blijven zeg.
En fijn dat het weer wat beter met E. gaat. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is.
blazen helpt ook goed als ze overstuur raken of 'erin blijven'quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef oeke het volgende:
Helpt het om te blazen?
Ik pak hem ook maar niet op, het gaat heel snel over en ik ben bang dat als ik hem oppak, het door de beweging misgaat ofzo.
is ook heerlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef huuphuup het volgende:
@Chan ja ik vind het bizar hoorze is redelijk stipt. Overdag laat ze zo tussen de 4 a 4.5 uur tussen de voedingen zitten, kan er bijna de klok op gelijk zetten. En na de laatste voeding vaak iets meer tijd. Een uur of 5 en soms 6. Heerlijk vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |