abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72563709
ja dat gehaakte dekentje is niet echt een dekentje... hoe leg ik het uit ehm, zoals mn kraamzorg eigk zei, het is meer gewicht dan warmte wat het geeft. We hebben er de afgelopen paar dagen toen het snachts zoveel afkoelde een echte deken (zo een van de Hema) overheen gelegd voor we gingen slapen. Maar dat is voor vannacht echt veel te warm.

FTA Finn slaapt dus zonder romper dan? Dus 1 laag kleertjes zeg maar? Bluh, dit is muf
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72563932
Huup, ik neem aan dat ze nog wel voor een nachtvoeding komt? Dan kan je dan toch even voelen of ze erg koud of warm is? In haar nekje kan je dat het beste voelen, handjes en voetjes mogen best koel voelen. Desnoods temperatuur je haar dan even, dan merk je het snel genoeg

Oh, en baby'tjes kunnen best wel wat warmte hebben hoor, da's helemaal niet slecht voor ze. Als je ademende materialen gebruikt en ze gaat niet zweten dan zal ze het niet zo snel te warm hebben.
In sommige landen is het de normaalste zaak van de wereld dat baby's altijd een mutsje op hebben en in/onder wol liggen. Het is echt iets Nederlands om al snel de mutsjes en rompers met lange mouwen weg te doen
pi_72564101
mja owlet in principe komt ze wel voor de nachtvoeding nog. Maar het is vandaag een beetje rommelig gegaan met voeden geloof ik. Of nouja, met het voeden was niets mis maar ze ligt nu op mn lief zn borst te slapen op de bank nadat ze sinds 7 uur is opgeweest. En het lijkt er niet echt op dat ze echt slaapt. En als ik haar om 11 uur ofzo voed weer dan komt ze pas rond een uur of zes weer voor een voeding. Ze laat er snachts behoorlijk wat tijd tussen.

Hmm nouja dan maar gewoon in haar korte romper + tshirt + broekje onder het lakentje/gehaakte geval zoals gisteravond ook. Dan voelt ze prima qua temperatuur, gister althans.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72564117
ja 1 laag kleertjes inderdaad met deze warmte dan he, hier in de slaapkamer is het nog steeds 27 graden. Als ik merk dat het vannacht wat kouder wordt dan leg ik zijn dekentje ook over hem heen.
pi_72564188
Hier zei de kraamverzorgster juist elke keer dat het niet goed was om je baby te warm aan te kleden....
Maar als het zo warm is, dan ligt Graeme hier meestal gewoon in een rompertje (zonder mouwen of korte mouwen) en een dun pyamatje en dan in de puckababy. En als het echt heel warm is, laten we de pyama ook weg. De puckababy is trouwens ongeveer net zo warm/dik als een lakentje denk ik.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72564858
Het is zo lastig wat je aan moet doen. Het ene kind is snel erg koud en de ander zweet in een tshirtje in de winter
pi_72565449
Vicky: Gefeliciteerd met je huwelijk!!!! En nog heel veel gelukkige jaren gewenst!

Hoe is de foto gegaan Estrys? Hielp de slab?

Wat zei de dokter Kleurdoos? En hoe gaat het met Danique?

Ruben een boventand !!!! Whoehoe

Wat groeit Senna goed Miss!

Shit van je baan Tessie!

(ik vergeet vast de helft, bedoel ik verder niks mee)

Dank voor de harde ontlastingtips. Olijfolie doet niet veel, vandaag met een beetje verdund sinaasappelsap begonnen. Hij heeft vandaag niet gepoept, afwachten maar. Gisteravond had hij een peer als toetje, doet dus ook niet echt veel. We gaan donderdag naar het CB, daar ook maar eens vragen. Het is echt soooo sielug!
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:08:15 #158
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72565623
Hier is het ook zo warm boven en dochter ligt dan in een romper met lange mouwen en een dunne slaapzak. Zelf slaap ik namelijk ook niet zonder laken/deken omdat ik het dan koud krijg 's nachts. Altijd nog even voelen als je zelf naar bed gaat en evt kan je dan nog een dekentje over haar heen leggen.

Liggen is hier ook niet leuk meer Diaan! De box is dus ook maar 5 minuten interessant omdat ze nog niet zelf kan gaan zitten. Ben erg bezig met haar te vermaken momenteel. Geen tips dus helaas. Ik wacht het wel af tot ze zelf kan gaan zitten

Bodpa, hier werken verse pruimen redelijk (als ik ze 2 dagen achter elkaar geef) en idd een klein scheutje olijfolie door de fles of eten. Zielig he die keutels... Heb ergens gehoord dat het van de opvolgmelk komt, dus als ze straks minder flessen krijgen zou het beter moeten gaan.

Kleurdoos, hoe is het nu met Elin?

MissSly, wat groeit Senna goed zeg!

Dochter eet al een aantal dagen bijna geen avondeten Nou is ze wel ziek geweest afgelopen weekend, dus ik hoop dat het een nasleep is.

Oja, Vicky, verkeerde topic misschien maar gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!
pi_72566368
Tessie dat zei de kraam hier dus ook, dat je kindje het beter ietsjes te koud kon hebben dan ietsjes te warm.

Nouja goed, ik heb haar nu op haar bedje gelegd met haar kleertjes aan en haar lakentje/gehaakte dingetje eroverheen. Als ze vannacht koel voelt dan kan mn lief haar altijd nog toedekken met het dekentje inderdaad.
Thnx voor de tips
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:42:18 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72567109

Ik kwam ook al kijken wat jullie doen met warmte.
Bij mij en bij Oscar brak het zweet net uit op schoot dus heb ik zijn broekje uit gedaa.
Hij ligt nu in de box te slapen met een rompertje zonder mouwen en een shirtje met met lange mouwen en een hydrofiel-luier als lakentje.
Straks in bed doe ik denk ik gewoon zijn broekje weer aan en dan alleen onder een lakentje slapen maar.

Lastig zeg. Oscar voelt nl. snel warm aan. Al heel snel als hij bij mij ligt voelt zijn koppie wat vochtig aan op mijn kin ze maar...

Ik bedenk me nu dat Sasha het wrsch te warm heeft, met een romper zonder mouwen, een shirtje met lange mouwen en een half-dikke slaapzak aan.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:02:14 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72568107
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee Tessie... arme Graeme

ik weet hier even niet zo goed wat ik moet doen met slapen.
Haar kamertje is ontzettend warm en benauwd geworden vandaag, terwijl alle ramen hier de hele dag open hebben gestaan tegen elkaar. Volgens de babyfoon is het nu 26 graden daar. Op onze kamer is het nog warmer dus bij ons laten slapen is geen optie.
Wat moet ik haar nu aantrekken enzo? Alleen een rompertje? En dan wel eentje met lange mouwen ofzo? En dan slapen onder een lakentje met gehaakt dekentje erover? Of is dat uiteindelijk toch te koud voor vannacht?

*in de war is*
Rompertje aan, lakentje eroverheen en verders niets. Dan als je zelf te bed gaat nog eens voelen en eventueel het dekentje eroverheen doen. Als ze het te koud krijgt meldt ze zich wel en dek je haar volgende keer iets warmer toe.
Het blijft zoeken hoor..zelf met die dikke beer van mij vraag ik me wel eens af of ze het wel lekker warm heeft, of juist niet te warm..
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:03:08 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72568138
hier ligt Roy alleen in een rompertje zonder mouwen en onder een hydrofiele luier, dat is in de box.

als hij zo mee naar boven gaat, dan in dat rompertje in zijn slaapzak.

we hadden een shirtje met broekje geprobeerd, maar toen gelijk zweten en klam zijn.
nu voelt hij gewoon normaal warm aan.

moet er wel bij zeggen dat het bij ons boven op de slaapkamer nu zo'n 30 graden is.
alle ramen staan open, maar zonder wind koelt het ook niet bepaald.

[ Bericht 20% gewijzigd door _Bar_ op 08-09-2009 23:09:06 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72568211
Graeme voelt ook heel snel warm aan, en idd ook zo´n zweetplek van zn hoofd onder mijn kin Hij vind het ook nooit prettig om met zijn hoofd tegen mijn blote decolleté te liggen, want dan gaat het zo plakken, en dan blijft hij z´n hoofdje maar omhoog doen. Moet er dan altijd een spuugdoekje ofzo tussen doen.
Ben ook niet zo bang dat hij het te koud krijgt eigenlijk, zeker niet met dit weer hoor. En als hij het echt koud heeft, dan denk ik ook dat hij daar wel wakker van zou worden, en dat zouden we dan wel horen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:11:49 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72568480
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Rompertje aan, lakentje eroverheen en verders niets. Dan als je zelf te bed gaat nog eens voelen en eventueel het dekentje eroverheen doen. Als ze het te koud krijgt meldt ze zich wel en dek je haar volgende keer iets warmer toe.
Het blijft zoeken hoor..zelf met die dikke beer van mij vraag ik me wel eens af of ze het wel lekker warm heeft, of juist niet te warm..
Hier gaan we maar voor.
Romper met lange mouwen en een lakentje en dan maar zien.
Idd, als hij het te koud heeft merken we dat vanzelf wel.
pi_72568830
Warm is het inderdaad! Ko ligt in een rompertje zonder mouwen, maar met een shirtje met lange mouwen erover heen, en vooral niet onder zijn dekentje. Dat heeft hij weggetrapt.

Vanochtend had ik een hartverzakking, Ko zat bij mij op schoot en ik keek naar zijn voetjes en zijn linkervoetje was helemaal blauw! Meteen in paniek! Tot aan zijn knie was het blauw! Gelukkig trok de kleur snel weg nadat lief zijn broekspijpje naar boven deed. Wel de dokter gebeld, maar hij huilde niet en bewoog zijn voetje nog helemaal normaal.

Wat het nou precies was weet ik nog steeds niet, behalve dat Ko er erg van houdt om heel hard met zijn voetjes op de grond/bodem van de box/rand van de commode/wipstoel te stampen. Dit had hij even ervoor ook gedaan. Dus ik was ervan overtuigd dat hij zijn hiel had gebroken.

Of zijn broekspijp zat te strak.

Tjemig, wat was ik bang zeg!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:22:17 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72568920
Oh oeke, wat een schrik! Mijn 2 jongsten trokken ook nog wel eens blauw weg, maar dat was vooral als ze uit bed/bad werden gehaald en dan op de commode..was blijkbaar koud!
voor de schrik
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:30:59 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72569256
He getsie, wat eng Oeke!
pi_72569511
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef oeke het volgende:
Warm is het inderdaad! Ko ligt in een rompertje zonder mouwen, maar met een shirtje met lange mouwen erover heen, en vooral niet onder zijn dekentje. Dat heeft hij weggetrapt.

Vanochtend had ik een hartverzakking, Ko zat bij mij op schoot en ik keek naar zijn voetjes en zijn linkervoetje was helemaal blauw! Meteen in paniek! Tot aan zijn knie was het blauw! Gelukkig trok de kleur snel weg nadat lief zijn broekspijpje naar boven deed. Wel de dokter gebeld, maar hij huilde niet en bewoog zijn voetje nog helemaal normaal.

Wat het nou precies was weet ik nog steeds niet, behalve dat Ko er erg van houdt om heel hard met zijn voetjes op de grond/bodem van de box/rand van de commode/wipstoel te stampen. Dit had hij even ervoor ook gedaan. Dus ik was ervan overtuigd dat hij zijn hiel had gebroken.

Of zijn broekspijp zat te strak.

Tjemig, wat was ik bang zeg!
oei eng is dat he

ik had het bij E. toen ze 3 dagen oud was.. kind liep opeens helemaal blauwig aan en werd helemaal slap
dus ik gillen dat M 112 moest bellen Na een paar seconden toch de vk maar ipv 112.. en op dat moment deed E. helemaal niets meer.

Bleek ze zo uitgeput te zijn dat ze in slaap was gevallen en dat blauwige was door erg veel BV die ze niet goed weg kon krijgen, bleek heel normaal te zijn

maar ik zat daar ondertussen met een hartverzakking
pi_72569588
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef Grasjes het volgende:
Hier is het ook zo warm boven en dochter ligt dan in een romper met lange mouwen en een dunne slaapzak. Zelf slaap ik namelijk ook niet zonder laken/deken omdat ik het dan koud krijg 's nachts. Altijd nog even voelen als je zelf naar bed gaat en evt kan je dan nog een dekentje over haar heen leggen.

Liggen is hier ook niet leuk meer Diaan! De box is dus ook maar 5 minuten interessant omdat ze nog niet zelf kan gaan zitten. Ben erg bezig met haar te vermaken momenteel. Geen tips dus helaas. Ik wacht het wel af tot ze zelf kan gaan zitten

Bodpa, hier werken verse pruimen redelijk (als ik ze 2 dagen achter elkaar geef) en idd een klein scheutje olijfolie door de fles of eten. Zielig he die keutels... Heb ergens gehoord dat het van de opvolgmelk komt, dus als ze straks minder flessen krijgen zou het beter moeten gaan.

Kleurdoos, hoe is het nu met Elin?

MissSly, wat groeit Senna goed zeg!

Dochter eet al een aantal dagen bijna geen avondeten Nou is ze wel ziek geweest afgelopen weekend, dus ik hoop dat het een nasleep is.

Oja, Vicky, verkeerde topic misschien maar gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!
dank voor t vragen

gaat aardig de goede kant op
dokter kan verder weinig doen, heeft alleen ventolin als optie gegeven. Maar eigenlijk lijkt me dat niet echt nodig omdat ze niet meer zo benauwd is en goed kan ademen.
pi_72569593
Gelukkig was hij al snel weer aan het lachen en mijn vriend deed ook heel relaxed anders was ik echt doorgeflipt denk ik. Ik zag hem al zonder been door het leven moeten enzo.

Meestal ben ik vrij kalm maar nu moest ik mezelf echt beheersen.

Ko verslikt zich soms in zijn eigen speeksel en dan maakt hij van die gezellige stikgeluiden, nou de eerste keer was 's nachts, ik schoot tegen het plafond! Mijn kind!
pi_72569679
Tjees, wat eng, Kleurdoos! Wel fijn dat die mannen dan wat kalmer blijven zeg.

En fijn dat het weer wat beter met E. gaat. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is.
pi_72569723
ik heb trouwens elin in een goodmoodkidpakje zonder romper en gewoon een deken erover. het is hier binnen nogal koel, ook overdag (gelukkig) ik kijk gewoon wat ik zelf aantrek eigenlijk..en bij elin doe ik het dan net ietsie warmer
pi_72569817
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:42 schreef oeke het volgende:
Tjees, wat eng, Kleurdoos! Wel fijn dat die mannen dan wat kalmer blijven zeg.

En fijn dat het weer wat beter met E. gaat. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is.
idd, hij zei heel kalm.. mwoah er is niets aan de hand joh

GIL* JAWEL BEL 112 GIL*
kijk kijk kijk ze doet niets meer

mja als je een baby nog maar 2/3 dagen hebt dan heb je ook werkelijk geen flauw idee
zelfde als met die geluidjes idd
ik check haar nu nog stees om t halfuur (ze slaapt toch maar een meter of 5 hiernaast)
niet als ik zelf naar bed ga uiteraard want dan ligt ze naast me
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:49:12 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72569920
Ik lig bloot onder een laken, dus Oscar met een romper onder een laken is dan mooi een laagje meer.

Was het nou eig. Kinkhoest KD? Dat heb ik even gemist...

Oscar verslikt zich ook wel eens in mondjes melk die terug komen en soms lijkt hij er echt even in te blijven hangen. Doodeng vind ik dat.
Ik blaas dan altijd maar vrij snel even in zijn gezichtje en dan gaat het weer goed. Afwachten durf ik niet. F. staat er rustig bij te kijken als hij bijv. in de box ligt maar ik pak hem meteen op dan.
pi_72569995
Helpt het om te blazen?
Ik pak hem ook maar niet op, het gaat heel snel over en ik ben bang dat als ik hem oppak, het door de beweging misgaat ofzo.
pi_72570028
mwoah de dokter wist t niet zeker, hij vond het wel raar dat ze zo moest kokhalzen van het hoesten maar dat is al bijna over.
hij zei dat het of kinkhoest kon zijn. of een verwarring bij elin zelf..dat ze de link tussen hoesten en kokhalzen logisch vindt omdat er slijm in r keel komt bij het ophoesten
pi_72570063
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef oeke het volgende:
Helpt het om te blazen?
Ik pak hem ook maar niet op, het gaat heel snel over en ik ben bang dat als ik hem oppak, het door de beweging misgaat ofzo.
blazen helpt ook goed als ze overstuur raken of 'erin blijven'
dan schrikken ze..blaas voor de lol maar eens zachtjes in zijn gezichtje dan krijg je grote oogjes en waarschijnlijk een tongetje uit zijn mond
pi_72570121
als je je kindje rechtop houdt dan werkt het kokhalsreflex ook beter dus als je het eng vindt als hij zich heel erg verslikt, kan je m rechtop houden dan doet zijn lichaampje de rest wel
pi_72570130
oja slapen, moe
pi_72573201
Ja de foto De fotograaf was er gelukkig best vroeg. Waarschijnlijk heeft hij wel de kleren aan die ik had uitgezocht voor de foto Hij had namelijk kleren van het kdv aan toen ik hem op kwam halen. Al zijn kleren ondergepoept. Nou kan ik wel raar zijn maar ik zie echt niks op zijn spijkerbroekje. Volgens de leidster staat hij er erg leuk op. Maar afwachten dus. Het was wel voor het eerst dat ze een groepsfoto hadden zonder huilende kinderen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72573827
Wat een enge verhalen Oeke en Kleurdoos! Ik zou me ook wezenloos schikken!

Finn is behoorlijk verkouden af en toe zit zijn neus echt helemaal dicht, ik denk dat ik vandaag maar eens ga kijken voor iets van neusdruppels ofzo. (hebben ze dat voor die kleintjes?)

Blazen in zijn gezicht doe ik ook wel eens inderdaad, soms kan hij als hij even moet wachten zo hysterisch krijsen dat hij bijna paars wordt, even blazen en dan is hij meestal wat rustiger.
  woensdag 9 september 2009 @ 09:13:20 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72574086
FTA, baby neusspray mag gewoon, het is een soort van zoutoplossing.

Lennon is gisterenavond gewoon in pyjama met lange mouwen/broek in de slaapzak onder een deken gegaan. Het was maar 22 graden op zn kamer... ik vind het vooral 's avonds best fris nog.

Kleurdoos, fijn dat het wat beter met Elin gaat.
Make love, not war ☮
pi_72574364
Spannend, de foto, Estrys
Gelukkig dat Elin weer opknapt, KD!

En wat een enge verhalen joh, KD en oeke. Kan me voorstellen dat je je echt wezenloos schrikt

Senna maakt eigenlijk geen kokhalsgeluiden meer, dat deed ze in het prille begin wel eens, maar een aantal keer per dag haalt ze wel heel raar adem. Ze slikt nog best veel (toch wat oprispingen volgens mij die ze dan wegslikt) en vaak ademt ze erna net alsof ze kopje onder is geweest en net op tijd boven komt om weer adem te halen. Ook erg eng, vind ik, hoewel ik het nu zo vaak gehoord heb, dat ik eraan gewend ben en niet meer zo vreelijk schrik. Dat blazen ga ik iig onthouden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72575539
Tess wwas vannacht helemaal van slag. Huilen huilen en nog eens huilen. Gister toch een te drukke dag geweeest met veel indrukken. "normaal" heeft ze een fles om 6.00 uur en nu al om 3.30 uur. Het de 2e weten te rekken tot 9.50 en ga proberen eer in het "normale" ritme te komen.

Ze gilde het gistermiddag ook uit van de buikpijn. Kon maar niet poepen. Thermometer heeft iig wel wat verlichting gegeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72575794
hier kan roy gaan kokhalzen als hij de tepel in zijn mond neemt, wat hij dan precies fout doet geen idee, vanmorgen moest ik er om lachen, m'n kleine gulzigaard

Oeke wat een schrik
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72577524
Pffff, het valt niet mee om bij te blijven, het is hier druk!!!
Baby voeden en (proberen te) troosten is waar ik me voornamelijk mee bezig houd, naast al het geregel en gedoe omdat we een huis aan het kopen zijn waar we over 'n krappe 2 maanden naar toe gaan verhuizen
En dan is Devin er natuurlijk ook nog! Kraamvisite, het huishouden...
Gelukkig is manlief deze week ook nog thuis, dat scheelt een hoop

Met Toby gaat het goed! Hij is een goede klant van het melkbuffet, woog 2 dagen terug 4180 gram, en heeft wisselend last van krampjes. Dan weer een dag vrijwel niet, de dag erop ineens weer zoveel pijn dat je hart breekt
Hij had gister en vannacht een mouwloze romper aan met een jumpsuitje erboven en sliep onder een lakentje met deken. Het was helemaal niet zo heet hier in huis, ging prima. Toen we gistermiddag naar het park waren had hij het wel warm, rode wangetjes enzo Toen heb ik zijn jumpsuit open gemjaakt zodat het wat kon doorluchten. In het park had hij trouwens voor het eerst gepicknickt
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 9 september 2009 @ 11:56:02 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72577759
Och wat een schrik voor Oeke en Kleurdoos, blij dat het allemaal goed afgelopen is!

Onze jongens slapen eigenlijk altijd in een romper + puckababy onder een dekentje. Als het niet zo heel warm is krijgen ze een t-shirtje aan onder de pucka en als het erg koud is een kruikje, soms ook sokjes aan.

Max heeft gisteravond de hele avond geslapen! En dat terwijl we bij oma en opa waren (want oma was jarig) Om 23u een flesje gegeven en daarna heeft hij ook heerlijk verder geslapen tot 7u vanmorgen! Het wordt echt beter Jippieieie! Tygo is wel de hele avond huilerig geweest, hij had krampjes, dus hij heeft lekker in de draagdoek gelegen de halve avond. Maar 's nachts heeft hij ook heerlijk geslapen!

Seilram, hoe gaat het daar met afbouwen? Ik hoop dat wij dat binnenkort ook te horen krijgen, wij mogen de 21e weer voor de keuring .
pi_72577893
Wat goed van Max!!

Wij moeten de 30e weer naar de ka en gaan dan kijken of we gaan afbouwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72578160
Ohw wat een schrik zeg Oeke! Ik heb dat hier ook gehad met Timo, was nog in de kraamweek. Manlief zei tegen me terwijl ik Timo vasthield dat ik hem misschien even neer moest leggen omdat zijn hele been blauw was. Ik meteen in complete paniek "en wat nu??" gillen en hem neergelegd, maar gelukkig zat de kraamhulp er naast en zei niks, dus manlief zei nou de kraamhulp zegt niks dus het zal wel niet zo erg zijn he..

Timo heeft waarschijnlijk spruw, morgen naar de huisarts.. En hij spuugt heel erg veel weer de laatste dagen, gisteren heb ik hem een keer of 5 om moeten kleden Vandaag pakt hij het anders aan, zorgt ie dat alles onder de melk zit behalve hij zelf.
pi_72578333
he Vicky wat jammer dat Tess zo overstuur was. Zo zielig. Hopelijk voelt ze zich vanavond beter en uitgeruster.

Max wat goed! en fijn dat Tygo ook in ieder geval 's nachts wel goed geslapen heeft.

Oeke! ik zou me ook kapot schrikken!

Hier heeft mn meisje om 1 uur ongeveer nog een voeding gehad, daarna was ze wat hangerig en mopperig, maar rond 2 uur ging ze slapen tot half 8. ook goed, ik vind alles best, als er maar ergens langs die rit die 6 uur aaneengesloten slaap voor ons inzit
We zijn net naar het dorp wezen lopen hier met zn drietjes, op ons gemak, half uurtje heen, half uur terug. Even over de markt en boodschapjes doen enzo. Ging prima, ze leek de frisse lucht en de koelte erg lekker te vinden. En ik vond het zo leuk dat ze haar mooie jasje weer aan kon

Dit weekend als het weer het toelaat gaan we door het bos hobbelen

oh Chan, arme Timo
en arme jij, heb je last van de spruw? Hopelijk is hij (of zijn jullie) er snel vanaf, en ook van het spugen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72578734
Sommige mensen zeggen toch dat als je kind het eten van je lepel kijkt ze toen zijn aan vast voedsel
Leander werd gisteravond helemaal driftig toen het hem niet lukte om mijn lepel te pakken We waren vla aan het eten toen ik hem even op schoot had. Hij probeerde steeds weer de lepel te pakken maar kon er steeds net niet bij. Op een gegeven had ie hem te pakken maar haalde ik de lepel weer weg. Boos dat ie werd
Maf kind, nog geen 2 maand en nu al driftig
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72578793
Huup wat slaapt ze al lang achter elkaar! Hier zit er bij hoge uitzondering 5 uur tussen twee voedingen 's avonds (nooit 's nachts om een of andere reden) En dan heeft hij vrij snel na het eten eerst nog een uur kramp dus dan slaapt hij ook lang niet die 5 uur.. Gisteren in de draagdoek viel hij wel heel snel in slaap gelukkig ondanks de kramp

Ik heb er wel last van ja, het brandt als een idioot Timo lijkt er qua pijn geen last van te hebben gelukkig.. Althans, hij klaagt niet.. Ik hoop ook dat het snel over is..

Veel plezier in het bos dit weekend, als het lukt!
pi_72579317
Hier wederom een doorslaper vannacht. Wel twee of drie keer speen kwijt en/of in een onmogelijke positie waardoor hij niet kan draaien en dus begint te huilen. Zou het dan toch dat hij vanaf nu door gaat slapen? Ik reken maar op niks valt het altijd mee. Hij slaapt dus door sinds mijn schoonmoeder op heeft gepast.. toeval? Zij denkt dat het aan het dekbedje ligt. Ik heb gezegd dat ze dat niet meer mag doen, maar geloof dat ze het niet snapte

Seb slaapt in een romper en een pyama shirt met lange mouwen (de broek normaal ook maat gister was het te warm) en dan in een slaapzak (een dunne). Verder geen deken (of dekbed ) want daar draait hij echt teveel voor. En hij heeft het echt niet te koud, ik voel altijd even in zijn nekje en meestal voelt het gewoon lekker warm aan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72579476
Tess slaapt in een romper en dan ingebakerd in een hydrofiel en een lakentje en dan een laken eroverheen.

Ik heb vanmorgen een pak Bambix gehaald voor als mevrouw weer haar fles weigert leeg te drinken... op advies van eht cb trouwens.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 9 september 2009 @ 13:09:47 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72579883
Oscar is gisteren uiteindelijk in een romper met lange mouwen en sokjes aan gaan slapen. Ingepakt in zijn lakentje en met het dekentje eroverheen. Het was boven helemaal niet zo benauwd als beneden...

Hier nog geen doorslapertje, 4 uur is het langste tot nu toe, van half 12 tot half 4 ongeveer en dan om half 7-half 8 weer. Nou ja goed, het hoort erbij en we slapen vrij snel daarna weer verder.

Vanochtend de gehoortest gehad. Rechts was prima, links niet. Ze heeft het 3 keer geprobeerd, maar steeds mislukt. Wrsch omdat hij verkouden is dus we mogen as. dinsdag nog een keertje proberen. Als het dan nog niet lukt komt er iemand thuis met een andere meet-methode waarbij het er iet toe doet of hij verkouden is of niet. Ik ben benieuwd. Hopelijk gaat het gewoon goed as dinsdag.
pi_72579919
Hoop dat het idd de verkoudheid is en dattie dinsdag met vlag en wimpel slaagt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72580423
Idd BE, dinsdag vast beter en beterschap voor t kleine manneke

Oh over dat aangekleed slapen enzo, ik heb haar uiteindelijk op bed gedaan in haar rompertje met tshirt eroverheen (beide waren al korte mouwen) en dan het lakentje met dat gehaakte geval. Zo is ze de hele nacht blijven liggen. Ik heb rond een uur of 6 nog met een scheef oog naar de temperatuur gekeken maar toen was het nog steeds 26 graden op haar kamertje. Warm zat aangekleed dus volgens mij.
Gelukkig waait het vandaag wat meer dus boven staat alles tegen elkaar op lekker door te luchten, dan kan ze vannacht wel gewoon onder het dekentje slapen

@Chan ja ik vind het bizar hoor ze is redelijk stipt. Overdag laat ze zo tussen de 4 a 4.5 uur tussen de voedingen zitten, kan er bijna de klok op gelijk zetten. En na de laatste voeding vaak iets meer tijd. Een uur of 5 en soms 6. Heerlijk vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 september 2009 @ 13:31:58 #198
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72580515
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef huuphuup het volgende:

@Chan ja ik vind het bizar hoor ze is redelijk stipt. Overdag laat ze zo tussen de 4 a 4.5 uur tussen de voedingen zitten, kan er bijna de klok op gelijk zetten. En na de laatste voeding vaak iets meer tijd. Een uur of 5 en soms 6. Heerlijk vind ik
is ook heerlijk Lennon deed dat ook heel snel al. En nu is hij af en toe een keertje 's nachts wakker, hebben we soms wel "last" van, we zijn het helemaal niet gewend.

Iemand nog tips om je kind brood te laten eten?
Make love, not war ☮
pi_72580592
Je zei toch dat ie alleen het beleg at Diaan?
Eventjes alleen brood geven zonder beleg (misschien wel wat boter)?
pi_72580607
Wij hebben een pacco kunnen lenen van iemand en Iris slaapt er prima in. Gisteravond 21.00u late voeding (later wakker maken heeft geen zin, dus ik ga zelf ook op stok na de voeding) en geslapen tot half 4 (en ik heb een uur liggen wachten want ik was al om half 3 wakker ). En daarna was het half 7.

En ze lacht , soms zelfs met een soort geluidje. En ze doet het alleen tegen mij
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')