quote:Uitzending vrijdag 18 september 2009
Vanavond zitten de volgende dames aan tafel bij De Tafel van 5: Katja, Fiona, Anousha, Tara en Ruth. Te gast is Hans Aarsman. Dit is tevens de laatste aflevering van De Tafel van 5.
Collectorsitem.., btw alsof iemand weet wie die Ruth isquote:
En dan doen we dat allemaal en dan schieten de cijfers omhoog en dan komt Net5 terug op het besluit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk moet ik vanaaf gewoon ff checken... voor het sfeertje
Laten we hopen dat Katja zich sexy gekleed heeft, wordt het nog een mooie laatste afleveringquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk moet ik vanaaf gewoon ff checken... voor het sfeertje
ik zou eigenlijk ff een krabbel moeten achterlaten bij Marina Bosmanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Katja zich sexy gekleed heeft, wordt het nog een mooie laatste aflevering
quote:Op donderdag 17 september 2009 03:04 schreef scanman1 het volgende:
En intussen blijven mensen wél kijken naar échte kutprogramma's . Het is onvoorstelbaar.
Nou zeg, het was honderd keer beter dan die roddelnichten op RTL 4.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef msnk het volgende:
Ik werd hier echt niet goed van, die programma's die wél leuk zijn naar een ander tijdstip verhuisde. En tijdens het zappen kwam je het ook áltijd tegen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
btw alsof iemand weet wie die Ruth is
Nee joh, dan kijkt men naar Shownieuws.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie Ruth niet? Kijken jullie nooit naar zoiets als NOVA bijvoorbeeld?
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17264quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als het waar is, heeft Paul dus gelogen..ach ja zo gaat dat in TV-land
Ik denk dat Paul zelf ook niet zo succesvol zou zijn bij de commerciëlen, zijn salaris kan wel gehalveerd worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |