De switch naar 18.00 uur heeft effect gehad.quote:
quote:Nieuw dieptepunt De Tafel van 5
AMSTERDAM - Maandag werd De Tafel van 5 voor het eerst op het nieuwe tijdstip uitgezonden, maar dat blijkt de kijkcijfers van het programma geen goed te hebben gedaan.
Het kijkerspubliek lijkt het programma ook op het nieuwe tijdstip van 18.00 uur 's avonds niet te kunnen vinden, er keken 42.000 mensen naar het discussieprogramma.
Opvallend is bovendien dat er op het oude tijdstip om 19.00uur meer mensen keken naar de herhaling van de dramaserie Single, dan de afgelopen weken naar de Tafel van 5.
En om 23.30u keken 49.000 mensen. Was een HH. ik heb straks op internet gekeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De switch naar 18.00 uur heeft effect gehad.
dan zitten alleen nog maar eenzame mannen met hun lul in hun hand te zappen tussen de verschillende sexcommercials en dit...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En om 23.30u keken 49.000 mensen. Was een HH. ik heb straks op internet gekeken.
Volgens mij heeft dat programma meer herhalingen dan kijkers..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zapte vanmiddag (want ook dan wordt het herhaald)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tafel van 5 stopt per direct
Het is niet meer goed gekomen met het praatprogramma De Tafel van Vijf...
Wegens tegenvallende kijkcijfers is besloten de talkshow met onder anderen Katja Schuurman en Daphne Bunskoek per direct van de buis te halen. Gisteren bijvoorbeeld keken slechts 38.000 mensen naar 'het kippenhok'.
Het door Paul de Leeuw geproduceerde programma is welgeteld vier weken op de buis geweest. Wegens tegenvallende kijkcijfers werd het programma al verplaatst, maar ook het nieuwe uitzendtijdstip van 18.00 zorgde niet voor betere cijfers.
De Leeuw zei eerder nog over het falende programma: "Het is een programma in ontwikkeling en het is onderscheidend, daar hou ik me aan vast. Het kan nog actueler, met meer noodzaak, minder uitwisselbaar en uitgesprokener. Geef het nog twee weken en als het dán niks is..."
http://www.telegraaf.nl/p(...)pt_per_direct__.html
Kan ook zijn dat Paul het nog twee weken wilde proberen maar dat SBS de stekker eruit heeft getrokken. Maargoed, nu kan ie iets anders gaan doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als het waar is, heeft Paul dus gelogen..ach ja zo gaat dat in TV-land
Dat lijkt me ook. Aan een dood paard trekken is niet slim. Ook al wordt dat dode paard door Paul de Leeuw gemend. Het programma was ten dode opgeschreven en dan moet je daar niet langer tijd, geld en slechte publiciteit in willen steken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
Kan ook zijn dat Paul het nog twee weken wilde proberen maar dat SBS de stekker eruit heeft getrokken. Maargoed, nu kan ie iets anders gaan doen
Omdat er net iemand gepost had..toen kwam ie weer in de AT, en ik lees het nieuws ook de hele dag door ( NU/Telegraaf)quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom ben jij mij voor qonmannIk heb de digitale telegraaf voor mijn neus
quote:Uitzending vrijdag 18 september 2009
Vanavond zitten de volgende dames aan tafel bij De Tafel van 5: Katja, Fiona, Anousha, Tara en Ruth. Te gast is Hans Aarsman. Dit is tevens de laatste aflevering van De Tafel van 5.
Collectorsitem.., btw alsof iemand weet wie die Ruth isquote:
En dan doen we dat allemaal en dan schieten de cijfers omhoog en dan komt Net5 terug op het besluit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk moet ik vanaaf gewoon ff checken... voor het sfeertje
Laten we hopen dat Katja zich sexy gekleed heeft, wordt het nog een mooie laatste afleveringquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk moet ik vanaaf gewoon ff checken... voor het sfeertje
ik zou eigenlijk ff een krabbel moeten achterlaten bij Marina Bosmanquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Katja zich sexy gekleed heeft, wordt het nog een mooie laatste aflevering
quote:Op donderdag 17 september 2009 03:04 schreef scanman1 het volgende:
En intussen blijven mensen wél kijken naar échte kutprogramma's . Het is onvoorstelbaar.
Nou zeg, het was honderd keer beter dan die roddelnichten op RTL 4.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:13 schreef msnk het volgende:
Ik werd hier echt niet goed van, die programma's die wél leuk zijn naar een ander tijdstip verhuisde. En tijdens het zappen kwam je het ook áltijd tegen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
btw alsof iemand weet wie die Ruth is
Nee joh, dan kijkt men naar Shownieuws.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie Ruth niet? Kijken jullie nooit naar zoiets als NOVA bijvoorbeeld?
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17264quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als het waar is, heeft Paul dus gelogen..ach ja zo gaat dat in TV-land
Ik denk dat Paul zelf ook niet zo succesvol zou zijn bij de commerciëlen, zijn salaris kan wel gehalveerd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |