daar had jij anders geen last van...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef Patch het volgende:
oeh met zo'n topic-titel raakt ie helemaal van slag....
wordt t toch nog leuk de 19e...quote:
Kom je naast mij zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wordt t toch nog leuk de 19e...
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben weg. op naar Friesland!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch komt dus alleen gekleed in Pattexhoedje.....
Pattex Patch and his magic hat!quote:
Alles gaat zijn gangetje hiero.quote:Op zondag 6 september 2009 13:20 schreef Oscar-Wilde het volgende:
I'm doing great, living it up. en jij? ik zie je vaak op Fok.
Geld geld geld (+/- $400,-) En verder niks 2 leesboeken voor in het vliegtuig. En ja sorry, ik kan 's avonds echt niet. Ik kan die verjaardag niet laten schieten al helemaal niet nadat hij me gister iets belangrijks toevertrouwd heeft. (by the way, ik had je er al voor gewaarschuwdquote:Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Leuke cadeau's gekregen? en stom dat je de 19e alleen 's middags kan...
quote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geld geld geld (+/- $400,-) En verder niks 2 leesboeken voor in het vliegtuig. En ja sorry, ik kan 's avonds echt niet. Ik kan die verjaardag niet laten schieten al helemaal niet nadat hij me gister iets belangrijks toevertrouwd heeft. (by the way, ik had je er al voor gewaarschuwd)
Maar als je het leuk vind, wil ik daarna best nog een keer met je afspreken en dan wel de hele dag blijven hoor
Je bent nu al leuk genoeg om mee af te spreken. Waarom denkt iedereen toch gelijk aan relatie-materiaal bij afspreken. Al ben je zo lelijk als frankenstein, je bent grappig/leuk. Waarom zou ik dan niet met je af willen spreken?quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet dat je het al gezegd had... maar wacht eerst maar eens af of je me wel leuk genoeg vindt om nog een keer mee af te spreken...
quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al ben je zo lelijk als frankenstein
ik bedoel ook meer qua karakter... ik ben in het echt ongetwijfeld minder grappig/leuk dan online... hier kan je namelijk nadenken voor je iets intikt...quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent nu al leuk genoeg om mee af te spreken. Waarom denkt iedereen toch gelijk aan relatie-materiaal bij afspreken. Al ben je zo lelijk als frankenstein, je bent grappig/leuk. Waarom zou ik dan niet met je af willen spreken?
quote:
t moet wel een grote bos bloemen worden zo he...quote:
roept u maar. (is misschien wel handig om te weten hoe laat we naar de film gaan dan...)quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Patch het volgende:
Misschien een ideetje om alvast een trefpunt en tijdstip te bedenken voor de 19e?
Hey!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendje dan....
Oh zo...quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
ik denk ik help je. het is mijn vriendje niet!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo...
Gefeliciteerd Dyon !
Hartelijk dankquote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo...
Gefeliciteerd Dyon !
Sorry had je heads up moeten geven.....quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
die wist ik wel ja... maar te laat...
quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry had je heads up moeten geven.....
spannend!quote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk krijg ik van de week te horen wanneer het tweede sollicitatiegesprek is......
Ja zeker! Heeft me denk ik inmiddels wel een vriendschap gekost.....quote:
ach, als het echt een goede vriend is dan gunt hij het jou ook toch... zij maken die keuze, jij niet...quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker! Heeft me denk ik inmiddels wel een vriendschap gekost.....
Ik wist niet eens dat ie eikel ook voor die baan was gegaan...daar kwam ik dus gistermiddag pas achter.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, als het echt een goede vriend is dan gunt hij het jou ook toch... zij maken die keuze, jij niet...
dat zat ik net ook te denken; lekker aardig...quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
nou he, als je al eikel tegen em zegt, dan is het ook niet erg als de vriendschap nou over is
Dat oliebolletje heeft een baan.... ik ben in juni ontslagen.... En dan is oliebolletje boos dat ik nu naar ronde 2 mag voor een baan waar hij ook naar gesolliciteerd heeft..... dan ben je een eikel in mijn optiek ja en die vriendschap stelt dan in mijn ogen niks voor.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
nou he, als je al eikel tegen em zegt, dan is het ook niet erg als de vriendschap nou over is
great minds think alikequote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zat ik net ook te denken; lekker aardig...
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....quote:
Daar zit je niet!quote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....
Ik woon in het gebied Rotterdam En Omstreken.....quote:
ow ja...quote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik woon in het gebied Rotterdam En Omstreken.....
en okee, dat is wel een beetje arrogant... dus waarom niet:quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow ja...![]()
toch vind ik het onaardig om te zeggen...
Dat je al een afkorting voor je regio hebt is al erg genoeg... Gelukkig wonen wij buiten "REO" dus geld bij ons wel: Great minds think a likequote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....
Ach ach wat ben je toch snel op de kast te krijgen...... Dat is niks voor een great mind.....wel iets voor een gek.quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je al een afkorting voor je regio hebt is al erg genoeg... Gelukkig wonen wij buiten "REO" dus geld bij ons wel: Great minds think a like
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ach wat ben je toch snel op de kast te krijgen...... Dat is niks voor een great mind.....wel iets voor een gek.
Tussen sociopathie en psychopathie ook zei mijn laatste psychiater voordat ik hem voor het avondmaal uitnodigde.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?
je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?
En heb je lekker gegeten?quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen sociopathie en psychopathie ook zei mijn laatste psychiater voordat ik hem voor het avondmaal uitnodigde.....
Dank je, ik hou ook van jou...quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk!
(gekken moet je nooit tegenspreken...)
niks hoor... zit je maar te plagen...quote:
ja ja...quote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niks hoor... zit je maar te plagen...
*burpquote:
En vond hij het ook lekker, of heeft ie niks geproefd?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk!
(gekken moet je nooit tegenspreken...)
Hij was al weg voor het hoofdgerecht.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En vond hij het ook lekker, of heeft ie niks geproefd?
He, vervelend voor em...quote:Op zondag 6 september 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was al weg voor het hoofdgerecht.....
Slaap lekker en tot tussen door af en toe.quote:
je bent vast al weer weg, maar hoi!quote:
Maar natuurlijk is Dyon geland. Rond 21:30 ben ik geland en nou zit ik op me kamer. (en ben dood op...)quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
zo moe dat ik 2x post...
Dyon al geland?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Good morning vietnam! O nee, nederland... VS!!!
Hoe komt het? Heb je ze de hele nacht als ze bijna lagen te slapen liggen knijpen om ze wakker te houdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
en ik moet werken maar ik wil niet! (tweeling slaapt nog even lekker, ze moeten er eigenlijk uit maar ik laat ze liggen tot ze wakker worden omdat ze vannacht bijna niet geslapen hebben... )
ik lag vannacht gewoon in mn eigen bed he... geen idee wat de ouders hebben gedaan...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe komt het? Heb je ze de hele nacht als ze bijna lagen te slapen liggen knijpen om ze wakker te houden
Nou ok, voor deze keer geloof ik jequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik lag vannacht gewoon in mn eigen bed he... geen idee wat de ouders hebben gedaan...
zeg dat wel... komt ervan als ik er niet ben...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is hier ook lekker levendig.....
Nice! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 september 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En omdat ik het zo druk heb! Maar toch leuk nieuws. De kogel is door de kerk, ik doe mee aan the 48 hour film project in Utrecht, als schrijver/producent/regisseur/editing. Misschien doe ik ook nog wel een kleine rol
Maar er komt dus iig, als het proces goed verloopt, iets in de bios van mij tijdens het Nederlands Film Festival
wat goed!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En omdat ik het zo druk heb! Maar toch leuk nieuws. De kogel is door de kerk, ik doe mee aan the 48 hour film project in Utrecht, als schrijver/producent/regisseur/editing. Misschien doe ik ook nog wel een kleine rol
Maar er komt dus iig, als het proces goed verloopt, iets in de bios van mij tijdens het Nederlands Film Festival
En om de verhalen te horen waar we nou dus niet achter komen door zijn afwezigheidquote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat goed!!!!![]()
Kunnen we dan weer meeten om m te zien!
dat dus...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En om de verhalen te horen waar we nou dus niet achter komen door zijn afwezigheid
Zeg dat dan ook, als je dat bedoeldquote:
dat staat zo nieuwsgierig... al kaartjes voor vrijdag weten te regelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook, als je dat bedoeld
jammer genoeg gaat het niet door. Ik heb in de rij gestaan, toen zeiden ze 5 minuten voordat de verkoop begon: De kaartjes gaan alleen via telefoon en internet. Toen ik terug naar het hotel wilde rijden stond ik in de file en toen ik in het hotel was, waren de kaartjes uitverkocht.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat staat zo nieuwsgierig... al kaartjes voor vrijdag weten te regelen?
Fluffy, ik vind dat je het nou moet vertellen! Je had beloofd het de 19de te vertellen en nou kom je nietquote:
Helaas. Waarvoor was het? (ik heb weer eens niet opgelet)quote:Op woensdag 9 september 2009 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jammer genoeg gaat het niet door. Ik heb in de rij gestaan, toen zeiden ze 5 minuten voordat de verkoop begon: De kaartjes gaan alleen via telefoon en internet. Toen ik terug naar het hotel wilde rijden stond ik in de file en toen ik in het hotel was, waren de kaartjes uitverkocht.
Nog geprobeerd om via een doorverkoop site kaartjes te kopen, maar ook dat is niet gelukt. Dus geen concert voor moi...
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fluffy, ik vind dat je het nou moet vertellen! Je had beloofd het de 19de te vertellen en nou kom je niet
Het was voor een benefiet concert van Jay-z in Madison square garden komende vrijdag. op 9/11. Maar ja dat gaat dus jammer genoeg niet door voor mij. Ik ga er den k ik nog wel kijken, of er nog karten te koop zijn ter plekke... maar ga er niet vanuitquote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Helaas. Waarvoor was het? (ik heb weer eens niet opgelet)
Ik heb concertkaartjes voor morgen. Alleen de vraag is... waar?? Dankzij verhuizing van alles kwijt, maar dit is wel even dringend! Vanavond het oude en nieuwe huis maar doorzoeken
Als ze niet zo bijzonder zijn, kom er maar me voor de dag danquote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het was een mooie stok achter de deur om de meet te versnellen. Is wel gelukt! Alleen jammer dat het voor mij wat ongelukkig uitkomt
![]()
Zo bijzonder zijn de verhalen nu ook weer niet
heb je ze op naam/postcode besteld? als je ze echt niet kan vinden moet je dan even bellen met de organisatie en alles uitleggen, kunnen ze vaak wel iets regelen. mn moeders portomonnee is eens gestolen en daar zaten kaartjes in, en daar kreeg ze ook nieuwe voor (en als er dus iemand op mijn stoel zit is dat de dief!) en mn zusje was eens haar kaartje kwijt voor de musical lion king en dat is ook geregeld zo... proberen kan altijd!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Helaas. Waarvoor was het? (ik heb weer eens niet opgelet)
Ik heb concertkaartjes voor morgen. Alleen de vraag is... waar?? Dankzij verhuizing van alles kwijt, maar dit is wel even dringend! Vanavond het oude en nieuwe huis maar doorzoeken
Jep, zijn gewoon per post naar ons opgestuurd (op naam van mn vriendin). Maar het is natuurlijk wel kortdag.. als we ze vanavond niet vinden dan morgenochtend vroeg maar zsm bellen. Wellicht kan er toch iets geregeld worden. Maar het zal een slapeloze nacht worden danquote:Op woensdag 9 september 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je ze op naam/postcode besteld? als je ze echt niet kan vinden moet je dan even bellen met de organisatie en alles uitleggen, kunnen ze vaak wel iets regelen. mn moeders portomonnee is eens gestolen en daar zaten kaartjes in, en daar kreeg ze ook nieuwe voor (en als er dus iemand op mijn stoel zit is dat de dief!) en mn zusje was eens haar kaartje kwijt voor de musical lion king en dat is ook geregeld zo... proberen kan altijd!
balen dyon! vandaag nog plannen? ga je uberhaupt nog naar ground zero?
Zeker balen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je ze op naam/postcode besteld? als je ze echt niet kan vinden moet je dan even bellen met de organisatie en alles uitleggen, kunnen ze vaak wel iets regelen. mn moeders portomonnee is eens gestolen en daar zaten kaartjes in, en daar kreeg ze ook nieuwe voor (en als er dus iemand op mijn stoel zit is dat de dief!) en mn zusje was eens haar kaartje kwijt voor de musical lion king en dat is ook geregeld zo... proberen kan altijd!
balen dyon! vandaag nog plannen? ga je uberhaupt nog naar ground zero?
ja, dan zou ik dus nu al bellen... gewoon zeggen dat je alles hebt afgezocht en dat je ze nergens kan vinden. misschien op te sturen per mail of post en anders op te halen daar met je id ofzo. niet nog een dag wachten joh!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jep, zijn gewoon per post naar ons opgestuurd (op naam van mn vriendin). Maar het is natuurlijk wel kortdag.. als we ze vanavond niet vinden dan morgenochtend vroeg maar zsm bellen. Wellicht kan er toch iets geregeld worden. Maar het zal een slapeloze nacht worden dan
Ik zou eerder om en e-ticket vragen als het om vrijdag gaat. Lekker makkelijk, uitprinten. En als je dan het orgineel nog vind heb je een leuk aandenkenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dan zou ik dus nu al bellen... gewoon zeggen dat je alles hebt afgezocht en dat je ze nergens kan vinden. misschien op te sturen per mail of post en anders op te halen daar met je id ofzo. niet nog een dag wachten joh!
Jepquote:Op woensdag 9 september 2009 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Fluffy, welk concert zou je eigenlijk heen gaan? Coldplay?
het is al voor morgen he... dus dan wordt het zo kort dag als je morgen pas belt. ik zou gewoon vandaag bellen. en alles wat ze aanbieden is toch mooi?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou eerder om en e-ticket vragen als het om vrijdag gaat. Lekker makkelijk, uitprinten. En als je dan het orgineel nog vind heb je een leuk aandenken
dan ben je bijna in me achtertuin en dan ben ik in new york...quote:
Stuur ze direct maar een mailtje. Telefoonnr. geven ze hiervoor niet.quote:Vraag
Mijn tickets zijn verloren/gestolen
Antwoord
Wij kunnen helaas geen originele tickets opnieuw uitgeven waarvan de ontvangst al is bevestigd. Helaas is het herprinten of elke vorm van nieuwe uitgave onmogelijk. Een evenemententicket is een uniek en overdraagbaar commercieel papier. Het ticket is beveiligd tegen namaak door het gebruik van een speciale papiersoort en een beveiligingshologram. Het verlies van een ticket is vergelijkbaar met het verlies van een bankbiljet, dat ook niet opnieuw kan worden gedrukt. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice van CTS Eventim via klantenservice@eventim.nl.
Toegang tot het evenement kan alleen worden verleend door de organisator en de locale veiligheidsdienst na het tonen van een geldig ticket.
dat is balen. maar toch maar mailen inderdaad, je weet het nooit. je moet wel ff een vraag stellen in fmt!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
LiveNation lijkt er nogal stug in te zijn:
[..]
Stuur ze direct maar een mailtje. Telefoonnr. geven ze hiervoor niet.
Leuk! Was wel een leuk moment geweest ook om elkaar even de hand te schudden. Maar dat komt er vanzelf nog wel eens vanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ik hoop voor je dat het goed komt. Heb er met me vakantie boeken helemaal geen rekening meer mee gehouden, had anders nog wel langs het park gaan zitten luisteren (vriend van me heeft een kamer net naast het goffert park
)
Volgende keer beter. Maar waar blijven die verhalen nouquote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Leuk! Was wel een leuk moment geweest ook om elkaar even de hand te schudden. Maar dat komt er vanzelf nog wel eens van
mooi, kun jij weer rustig slapen!quote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Probleem met de kaarten is opgelost! Mailtje heeft wonderen gedaan!
We krijgen ter plekke nieuwe kaarten
per genre.... misschien moviemeter?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef OldJeller het volgende:
Ah, een slowchat!
FTR-users, ik heb een vraag:
Is er een site waar ik mooi kan zien wat de nieuwste films per genre zijn?
Keek net op IMDb, maar werd niet echt wijzer daarvan en kon het ook niet sorteren.
hm, ook niet echt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
per genre.... misschien moviemeter?
Gewoon appletrailers kijken. Staan bijna alle trailers van upcoming attractions. Zie je ook direct of het een comedy is....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
hm, ook niet echt.
oké, laat ik het dan zo zeggen. Ik zoek nu specifiek naar de nieuwste komedies, want de "nieuwste" die ik ken is nog steeds The Hangover.. dus wil ik een lijstje zien met wat het nieuwste is in dat genre.
Beetje vroeg wakker weer, maar verderquote:Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef tombolafan het volgende:
zo, rustig hier...
alles goed met iedereen?
Ik ben nu officieel producer, dus ik heb het drukquote:Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef tombolafan het volgende:
zo, rustig hier...
alles goed met iedereen?
slap excuusquote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel producer, dus ik heb het druk
I know, had verkeerd gelezen dacht dat er 5 nodig waren en ik de 4de had. Net of ik vanuit hier een vraag wil gaan beantwoorden. Dan moet ik een nieuwe gaan stellen met beperkte mogelijkheden...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
hier alles goed. wel irritant dat mensen die op vakantie zijn in NY even een punt scoren in de fmt...
er staat nergens dat ik m gun hoor...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, had verkeerd gelezen dacht dat er 5 nodig waren en ik de 4de had. Net of ik vanuit hier een vraag wil gaan beantwoorden. Dan moet ik een nieuwe gaan stellen met beperkte mogelijkheden...
Maar vind het wel lief dat je me dat puntje gunt![]()
Weet ik, maar diep van binnen doe je dat wel. Jij bent wel zo lief toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er staat nergens dat ik m gun hoor...
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet ik, maar diep van binnen doe je dat wel. Jij bent wel zo lief toch?
Je was toch dat lieve, onschuldige meisje? Dan gun je het me best.quote:
ik weet niet meer zo goed wie ik ben en hoe ik doe alsof ik ben...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je was toch dat lieve, onschuldige meisje? Dan gun je het me best.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2009 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet niet meer zo goed wie ik ben en hoe ik doe alsof ik ben...![]()
nee hoor, het is je gegund... ik ga off, met de tweeling de stad in! (misschien wel even naar artis...)
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
En ben je nog naar de dierentuin geweest
gierig, gierig...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat de entree 18,50 is, maar met je collegekaart van de uva 2,50... en ik had hem niet bij me dus we gaan volgende week wel...
Nou vertel, wat ga je met die 16 euro dan doen? Mij op een drankje trakterenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
ik weet wel betere bestemmingen voor 16 euro hoor... en zij weten toch niet dat we gaan, dus als we niet gaan dan is het niet zo erg...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou vertel, wat ga je met die 16 euro dan doen? Mij op een drankje trakteren
Hey, ik ben 1 van de weinigen die wel gaan komen hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat zien we de 19e wel... eerst daar maar eens naartoe komen he...
Wat lief van jequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
Op 't moment dat ie weggaat neem ik de taak wel op me om je gezelschap te houden hoor
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
Op 't moment dat ie weggaat neem ik de taak wel op me om je gezelschap te houden hoor
pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Coldplay was onwijs!
We waren best vroeg, maar daardoor hoorden we wel bij het selecte groepje dat voor in de binnenste hekken stond, rondom het podium. We stonden zelf langs zo'n uitloop van het podium, waar ze dus overheen liepen, op zo'n 3 meter afstand van ons!
Geweldige show was het!
hoe is het in NY nu dan? vol herdenkingen???quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef dyonvbaal het volgende:
nice fuffy . Nou kan het weer rustig worden in nijmegen
De herdenkingen gaan elk moment beginnen. 8uur 's ochtends. Alleen moet ik zeggen dat het hier echt k*tweer is. Ik twijfel er nog een beetje over of ik wel het hotel uit ga. Zo slecht is het. Maar ja ergens kun je dit natuurlijk niet missen als je in NY bent op 9/11quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe is het in NY nu dan? vol herdenkingen???
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ja ergens kun je dit natuurlijk niet missen als je in NY bent op 9/11
Nou sorry, maar als er al een lichte hurrycane warning is langs de kust van New York, dan overweeg ik het wel om in me hotel te blijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!
ach... is het daar net zo "serieus" als de weeralarmen bij ons???quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als er al een lichte hurrycane warning is langs de kust van New York, dan overweeg ik het wel om in me hotel te blijven
tja, dat hou je... Maar dat heen en weer gedrentel is wel leuk inderdaad...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerllijk ook dat je nou weer al die beelden op tv te zien krijgt van de ingestortte gebouwen en de brandweerlieden en agenten op zoek naar lijken... :S
en jij wil dat ik daar ook zo ga staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, dat hou je... Maar dat heen en weer gedrentel is wel leuk inderdaad...
U vraagt, wij leveren!quote:
En als ie nou een leuk meisje tegenkomt.......quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!
Hahah, we weten gelijk waar jij aan denkt. Hoe is het met kassameisje? Praat ze nog tegen je, of jij tegen haar? En weet je al meer, doe je al meer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En als ie nou een leuk meisje tegenkomt.......
Zij zit nog steeds achter haar kassa en ik kom (hoewel iets minder vaak dan voorheen) regelmatig boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, we weten gelijk waar jij aan denkt. Hoe is het met kassameisje? Praat ze nog tegen je, of jij tegen haar? En weet je al meer, doe je al meer?
But offcourse....NOT! Das iets wat ik vaker doe. in meervoud spreken terwijl ik alleen ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wait a minute....hold it, hold it, hoooooold it.....
We? zei je nou We Dyon? Zit Tombolafan bij je?
Ah een schizofreen is nooit alleen zou je motto kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
But offcourse....NOT! Das iets wat ik vaker doe. in meervoud spreken terwijl ik alleen ben.
But offcourse...NOT. ik heb geen gesprekken met me zelf, ik vind ik alleen niet leuk. dus zeg ik wequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een schizofreen is nooit alleen zou je motto kunnen zijn?
Ach als ik gezopen heb dan is mijn motto dikke pret met La Tourette....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
But offcourse...NOT. ik heb geen gesprekken met me zelf, ik vind ik alleen niet leuk. dus zeg ik we
Misschien het mijne ook wel als ik gedronken heb. Ik drink alleen nooitquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als ik gezopen heb dan is mijn motto dikke pret met La Tourette....
Ik wel minder de laatste tijd, maar wel regelmatig.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien het mijne ook wel als ik gedronken heb. Ik drink alleen nooit
Ieder zijn hobby. (niks mis mee by the way)quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel minder de laatste tijd, maar wel regelmatig.....
Mijn hobby is niet drinken maar gezelligheid. En als het gezellig is dan smaken de pilsjes ook beter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby. (niks mis mee by the way)
Vind je? Ik vind ze altijd even vies/bitter smakenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn hobby is niet drinken maar gezelligheid. En als het gezellig is dan smaken de pilsjes ook beter.
Dat is een kwestie van smaak.... Ik ben geen fan van rode wijn.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze altijd even vies/bitter smaken.
Dat vind ik dus het jammere. Bij mij smaakt het allemaal dus vies. Enige wat ik aan alcohol lekker vind zijn die "vrouwen"drankjes. die überzoete mixdrankjes...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.... Ik ben geen fan van rode wijn.....
Passoa en Malibu?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het jammere. Bij mij smaakt het allemaal dus vies. Enige wat ik aan alcohol lekker vind zijn die "vrouwen"drankjes. die überzoete mixdrankjes...
Inderdaad, van dat soort drankjes.. Pasoa, Pisang, Safari...quote:
Wel eens een mojito op?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inderdaad, van dat soort drankjes.. Pasoa, Pisang, Safari...
Maar ik heb ook wel es White russians gedronken wat best goed te doen is. (Alleen vind ik de khalua niet zo lekker)
Nein, is dat lekker? waar smaakt het naar?quote:
Heel lekker! Mint.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, is dat lekker? waar smaakt het naar?
Misschien maar eens proberenquote:
Het is vandaag rustig in de andere topics waar ik meestal zit. Dus kan ik hier sneller reageren.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen. By the way, heb je in de gaten dat we nog meer zitten te slowchatten dan ik met tombo normaal doe? (jij reageert ook sneller dat zij doet by the way..)
Ahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is vandaag rustig in de andere topics waar ik meestal zit. Dus kan ik hier sneller reageren.....
Het is bij jou ook de herdenking van 9-11 denk ik.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aha![]()
Tis overal rustig volgens mij, ook hier...
Klopt, maar die is een beetje weggeregend. en die was vooral vanochtend. Begon om 8uur vanochtend...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is bij jou ook de herdenking van 9-11 denk ik.....
Wel apart dat het nu samenvalt met de 400ste verjaardag van de The Cityquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar die is een beetje weggeregend. en die was vooral vanochtend. Begon om 8uur vanochtend...
Hadden ze die een week eerder of later moeten houden dan? (holland on the hudson? )quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel apart dat het nu samenvalt met de 400ste verjaardag van de The City
Dat zeg ik niet... het is gewoon apart dat een feestje en een herdenking zo dicht bijelkaar liggen......quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze die een week eerder of later moeten houden dan? (holland on the hudson? )
(by the way, wel lekker poffertjes gegeten vandeweek)
heb je wel gelijk in hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... het is gewoon apart dat een feestje en een herdenking zo dicht bijelkaar liggen......
Yep, eerste keer. Dus nog niks dat ik misquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het de eerste keer dat je in The Big Apple bent? Ik ben al te lang niet geweest... mis wel Gray Papaya Hot Dogs en Cream Soda....
Je moet em fluffy noemen dat vind ie veel leukerquote:
In New York ben je nooit alleen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ben je nu helemaal alleen in New York?
yepquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ben je nu helemaal alleen in New York?
Dat is waar, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
In New York ben je nooit alleen.....
Al eens vaker alleen op reis/vakantie geweest?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
yep
Nou das wel grappig. Een stadgenoot/bekende/vriend hoe je het wil noemen is dus met een vriend van hem ook naar de VS gegaan en die sluiten hun vakantie af hier in NY. Nou liep ik vanochtend dus richting het Madison Square Garden en toen liep ik ze in een stad met 8miljoen inwoners dus gewoon tegen het lijf. Erg grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In New York ben je nooit alleen.....
Je kan inderdaad op je verjaardagsfeestje met honderd vrienden je ook alleen voelen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet wat ik bedoel.![]()
Nein nog nooit. En ik neem me voor om dat ook niet zo gauw meer te doen. Niet dat ik het niet kan, dat bewijs ik mezelf nou wel. Maar tis gezelliger met anderenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al eens vaker alleen op reis/vakantie geweest?
vrienden? wat zijn dat? Ik heb me verjaardag 2 dagen voor me vakantie gevierd met 3 personen. 2 Vrienden (meer heb ik er niet) en de vriendin van 1 van die 2 (nou ja das dan ook een vriendin natuurlijk... maar je snapt het wel)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan inderdaad op je verjaardagsfeestje met honderd vrienden je ook alleen voelen.....
Het is inderdaad niet zo leuk in je eentje in een vreemde stad in een vreemd landquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein nog nooit. En ik neem me voor om dat ook niet zo gauw meer te doen. Niet dat ik het niet kan, dat bewijs ik mezelf nou wel. Maar tis gezelliger met anderen
(de reis was dus ook min of meer om aan mezelf te bewijzen dat ik het alleen kon...)
Watje, ik loop ook de hele dag door de stad, met een rugzak op me rug, geen drinken en eten ook niet omdat ik niet aan ht tijdsschema kan wennen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Nouja, echt ben ik er niet. Ben zo zwaar kapot na gisteren. 7 uur op je benen staan zonder drinken, eten of een wc en dan ook nog meespringen en zingen doet je geen goed
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo leuk in je eentje in een vreemde stad in een vreemd land
Ik ben best een sociaal persoon maar toch miste ik vaak dat ik gewoon met iemand over mijn belevenissen kon kletsen aan het einde van de dag of met iemand hard om iets kon lachen wat je net op straat zag....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...
Dat doe ik hier...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben best een sociaal persoon maar toch miste ik vaak dat ik gewoon met iemand over mijn belevenissen kon kletsen aan het einde van de dag of met iemand hard om iets kon lachen wat je net op straat zag....
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...
Ik heb me ook wel vermaakt in New York, Londen, Los Angeles enz. maar wat ik net al zei dat je gewoon iemand mist met wie je kan lachen op sommige momenten is soms killing....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.
Als het om het sociaal zijn gaat, kun je beter gaan backpacken door Thailand en Australië.
Ik vermaak me ook. Op elke straat hoek sta ik weer versteld van alle gebouwen, alle mensen die er rond lopen, het feit dat er volgroeide bomen op daken staan. Echt alles is mooi om te zien. Maar ik spreek niemand aan. Ik vind het zelfs moeilijk om in een eetgelegenheid iemand aan te sprekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.
Als het om het sociaal zijn gaat, kun je beter gaan backpacken door Thailand en Australië.
Dat kan ik me voorstellen. Ergens om lachen in je eentje vind ik zelf ook altijd zo gek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt in New York, Londen, Los Angeles enz. maar wat ik net al zei dat je gewoon iemand mist met wie je kan lachen op sommige momenten is soms killing....
Ik heb dat ook, hoor. Vind het niks om zomaar met wildvreemden om te gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vermaak me ook. Op elke straat hoek sta ik weer versteld van alle gebouwen, alle mensen die er rond lopen, het feit dat er volgroeide bomen op daken staan. Echt alles is mooi om te zien. Maar ik spreek niemand aan. Ik vind het zelfs moeilijk om in een eetgelegenheid iemand aan te spreken(omdat ik alleen ben)
Dat back-packen is dus helemaal niks voor mij
Ik maak best makkelijk een praatje maar met mijn maats heb ik dezelfde humor dat mis ik dan wel veel....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ergens om lachen in je eentje vind ik zelf ook altijd zo gek.
Maar jij hebt dus ook best veel alleen gereisd. Heb je dan nooit iemand aangesproken in het hotel of de hostel waar je verbleef?
Ahhh...zielige Andyquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Damn nu laat iedereen mij alleen.....
Hoe is het met jou?quote:
ah, okee... je moet je gewoon niet zoveel van dat gezeur aantrekken joh... of natuurlijk stiekem alles via pm doen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou veel plezier dan vandaag en ik neem het je niet kwalijk dat je een vrouw bent. Was min of meer een kat naar Andy omdat ie van de week aan het zeuren was over dat wij zoveel spammen hier...
Is dat een hint dat ik je vaker moet PM'en?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee... je moet je gewoon niet zoveel van dat gezeur aantrekken joh... of natuurlijk stiekem alles via pm doen...
Veel plezier nog daar, hopelijk is het weer wat beter...
Hey, niet zo bij de hand hequote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef hornage het volgende:
Dat is het kenmerk van SLOWchat toch
Joepie! Dan blijf ik een jaar lang (bijna) jarigquote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef hornage het volgende:
Ach, een paar weken terug nog maar duurde een sc topic bijna een jaar voordat ie volzat
Ik vind em leuk, maar ga jij eens weg! Jij hebt het veel te druk met film maken en zoquote:Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Een topic is net als de economie. Soms gaat het eventjes heel hard, en dan gaat het weer een tijd zeer traag.
Euhm... vergeet deze vergelijking maar
Ik geloof dat het zelfs bijna twee jaar was.quote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef hornage het volgende:
Ach, een paar weken terug nog maar duurde een sc topic bijna een jaar voordat ie volzat
quote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind em leuk, maar ga jij eens weg! Jij hebt het veel te druk met film maken en zo![]()
2 jaar, dan moet ik wel erg lang op me kado'tjes wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zelfs bijna twee jaar was.
Je krijgt het genre op vrijdag 25 september te horen, evenals een object dat in de film moet worden gebruikt, een karakter en een zin. De film moet op zondag worden ingeleverd.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef wyccie het volgende:
Het is dat 48 hour gedoe, hè? Ik ken iemand die daar vorig jaar aan meedeed (of van plan was).
Het onderwerp waar je film over moet gaan maken ze toch heel laat pas bekend? Is dat al bekend?
Of was het zo dat er elke dag iets meer bij komt? Locatie etc.
Alsof ik zo arrogant word! Plan de volgende meet maar gewoon lekker snel, dan kan ik nog niet zo beroemd zijnquote:Op maandag 14 september 2009 13:19 schreef tombolafan het volgende:
goed man! Wel jammer dat je nu niet naar de meet kan komen, maar t is voor een goed doel zullen we maar zeggen...
(en bij de volgende meet ben je dan al zo beroemd en bekend dat je je echt niet verlaagd tot een meet met een stelletje filmkenners van internet...)
Mensen regelen, sponsors en locaties. Oh ja, heb ook al een bandje voor de soundtrackquote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef wyccie het volgende:
Maar je bent nu al aan het voorbereiden? Mensen regelen?
Als je toch een sponsor kan vinden in de vorm van catering of een speciaalzaak die je een camera en andere atributen kan lenen?quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
Wow, je pakt het wel groots aan, zelfs met sponsors.
Waar heb je die eigenlijk voor nodig? Het is toch een amateurwedstrijd?
Heb er tot nu toe al zelf redelijk wat geld in zitten. Sowieso het inschrijfgeld, en daarnaast heb ik al wat spullen aangeschaft en op de filmdagen komen er nog aardig wat kosten bij. Maar verschillende sponsors schrijf ik ook alleen maar aan om te vragen of ze een dienst of product ter beschikking willen stellen. Bijvoorbeeld aan een restaurant of ze ons van lunch willen voorzien, een autobedrijf of ze een auto beschikbaar willen stellen, enz.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef wyccie het volgende:
Wow, je pakt het wel groots aan, zelfs met sponsors.
Waar heb je die eigenlijk voor nodig? Het is toch een amateurwedstrijd?
Exactemundoquote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je toch een sponsor kan vinden in de vorm van catering of een speciaalzaak die je een camera en andere atributen kan lenen?
Of denk ik dan een verkeerde kant ui?
Pff halve weekend in de cel gezeten....quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pff halve weekend in de cel gezeten....
Een maat van mij zijn vriendin was vreemdgegaan en hij ging er naar toe om die gozer aan te pakken. Zij belde mij op om hem tegen te houden. Dus ik met 3 man er heen en hem tegengehouden maar toen kwam de politie en dacht dat wij met 5 man die gozer wilde pakken.....quote:
op zich snap ik wel dat de politie dat dacht...quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een maat van mij zijn vriendin was vreemdgegaan en hij ging er naar toe om die gozer aan te pakken. Zij belde mij op om hem tegen te houden. Dus ik met 3 man er heen en hem tegengehouden maar toen kwam de politie en dacht dat wij met 5 man die gozer wilde pakken.....
Hij is stom omdat ie zwaar aan de anabolen zit. Dat doet gekke dingen met je hersens.....quote:Op maandag 14 september 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich snap ik wel dat de politie dat dacht...
en die maat is ook stom; zn vriendin gaat toch vreemd, niet die gozer! (af en toe snap ik mannen niet...)
quote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij is stom omdat ie zwaar aan de anabolen zit. Dat doet gekke dingen met je hersens.....
Nee, maar ik heb wel vaker mensen met Roid Rage gezien....dat is niet prettig.... dan moet je echt met een paar man 1 iemand in bedwang houden.....quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Whehe, doet me denken aan een aflevering van Louis Theroux's weird weekends. Ken je die?
en het is nog steeds een maat van je?quote:Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is stom omdat ie zwaar aan de anabolen zit. Dat doet gekke dingen met je hersens.....
Oei die vrouwen zijn zo lelijk. Een vrouw getraind heeft is mooi maar vrouwelijke schwarzenegger.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
Je ziet een geek die idolaat is van vrouwelijke bodybuilders, daarna een man die met zo eentje getrouwd is. Die tweede man lijkt redelijk normaal, tot je zijn 'vrouw' ziet.
Minder maar wel nog een maat. Hij is gewoon ontzettend stom bezig. Hij was altijd een vriendelijke magere slungel. Maar hij wou graag breed worden omdat hij denk dat hij dan niet meer lastig gevallen wordt. Ik sport ook veel maar omdat ik me er lekker door voel. Hij sport alleen om anderen te kunnen intimideren..... door die anabolen is hij 50 kilo aangekomen (hij woog 55) Hij was gewoon een aardige jongen met een lieve vriendin. Nu is hij een opgepompte agressieve engerd zonder vriendin.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en het is nog steeds een maat van je?
Het vrouwelijke is inderdaad volkomen weg. Ik vind die bodybuildermannen ook lelijk. Ik ben redelijk gespierd maar ik wil nooit zo worden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zou dat geen vrouw willen noemen. 't Is gewoon een man met een strikje in zijn haar.![]()
Die Louis maakt fijne documentaires.
Ik had een paar weken geleden een oud colbertje aan.....toen ik mijn armen over elkaar deed scheurde mijn rug open.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is het ook nog eens ongelooflijk kut met kleren kopen. Ik heb er met mijn maatje 34 en wat gespierde armen soms al last van, bij die mannen scheurt dat allemaal uit.
Was bij een sollicitatie..... Ik ben het niet geworden....quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat je er niet nog de hele dag mee rond moest lopen.
Tot morgen!quote:
Gun mij ook es een bijna verjaardag van anderhalve week !quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Is Dyon nou nog steeds bijna jarig?Ik veto TT's die naar verjaardagen verwijzen......
Ja maar als je meer dan 1000 punten hebt in FMT krijg je Vetorecht en ik dacht laat ik er eens gebruik van maken....quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gun mij ook es een bijna verjaardag van anderhalve week !
Bier...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je nu ook al 1,5 week het bier zou betalen zou ik nog op die Veto terugkomen......
Kan me niet schelen of jij het niet lust maar als jarige moet je ook trakteren....quote:
Dyon is al 1,5 week jarig maar weigert te trakteren.....quote:
Oeh ik geloof dat ik tegen het verkeerde been heb geschopt.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
O doe maar zo! Als je zo nodig je biertje had willen hebben, dan had ik je die met de meet wel gegeven. Maar ja, iemand moet zo nodig niet op komen willen dagen!
Moet je wel lange benen hebben, wil je over de atlantische me nog tegen het been kunnen schoppen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik geloof dat ik tegen het verkeerde been heb geschopt.....
Of gewoon veel talent hebben om mensen off te pissen......quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je wel lange benen hebben, wil je over de atlantische me nog tegen het been kunnen schoppen...
Volgens mij heb je dat talent ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon veel talent hebben om mensen off te pissen......
Hij komt toch nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:43 schreef tombolafan het volgende:
Zo, gezellig hier weer!![]()
Ik zal nooit meer een tt met verjaardag doen, goed? (jammer dat jij de eerstvolgende bent waarvan ik weet dat hij jarig is mr_a!)
Dyon, ga maar lekker trakteren op de meet hoor, misschien dat je dan mr_a overhaalt om toch nog te komen!
En waarop wil je getrakteerd worden dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
tuurlijk... ik ben een gierige hollander he!
Ja, jammer genoeg wel... Straks zitten we met zijn 3'tjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Patch het volgende:
D'r zeggen wel veel mensen af de laatste dagen voor de meet...
Waarom verplaatsen? Op een andere datum kunnen andere mensen weer niet. Dit blijf je volgens mij gewoon houden... wanneer je het ook doetquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef tombolafan het volgende:
een meet met 10 man is op zich niet heel weinig toch? En ja, dat kan gebeuren. Of wilde je m verplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |