Nou vertel, wat ga je met die 16 euro dan doen? Mij op een drankje trakterenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
ik weet wel betere bestemmingen voor 16 euro hoor... en zij weten toch niet dat we gaan, dus als we niet gaan dan is het niet zo erg...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou vertel, wat ga je met die 16 euro dan doen? Mij op een drankje trakteren
Hey, ik ben 1 van de weinigen die wel gaan komen hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat zien we de 19e wel... eerst daar maar eens naartoe komen he...
Wat lief van jequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
Op 't moment dat ie weggaat neem ik de taak wel op me om je gezelschap te houden hoor
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef Patch het volgende:
Op 't moment dat ie weggaat neem ik de taak wel op me om je gezelschap te houden hoor
pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Coldplay was onwijs!
We waren best vroeg, maar daardoor hoorden we wel bij het selecte groepje dat voor in de binnenste hekken stond, rondom het podium. We stonden zelf langs zo'n uitloop van het podium, waar ze dus overheen liepen, op zo'n 3 meter afstand van ons!
Geweldige show was het!
hoe is het in NY nu dan? vol herdenkingen???quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef dyonvbaal het volgende:
nice fuffy . Nou kan het weer rustig worden in nijmegen
De herdenkingen gaan elk moment beginnen. 8uur 's ochtends. Alleen moet ik zeggen dat het hier echt k*tweer is. Ik twijfel er nog een beetje over of ik wel het hotel uit ga. Zo slecht is het. Maar ja ergens kun je dit natuurlijk niet missen als je in NY bent op 9/11quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe is het in NY nu dan? vol herdenkingen???
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ja ergens kun je dit natuurlijk niet missen als je in NY bent op 9/11
Nou sorry, maar als er al een lichte hurrycane warning is langs de kust van New York, dan overweeg ik het wel om in me hotel te blijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!
ach... is het daar net zo "serieus" als de weeralarmen bij ons???quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als er al een lichte hurrycane warning is langs de kust van New York, dan overweeg ik het wel om in me hotel te blijven
tja, dat hou je... Maar dat heen en weer gedrentel is wel leuk inderdaad...quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerllijk ook dat je nou weer al die beelden op tv te zien krijgt van de ingestortte gebouwen en de brandweerlieden en agenten op zoek naar lijken... :S
en jij wil dat ik daar ook zo ga staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, dat hou je... Maar dat heen en weer gedrentel is wel leuk inderdaad...
U vraagt, wij leveren!quote:
En als ie nou een leuk meisje tegenkomt.......quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso is het belachelijk om in je hotel te blijven als je in NY bent!!! Al regent het hagelstenen zo groot als golfballen!!!
Hahah, we weten gelijk waar jij aan denkt. Hoe is het met kassameisje? Praat ze nog tegen je, of jij tegen haar? En weet je al meer, doe je al meer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En als ie nou een leuk meisje tegenkomt.......
Zij zit nog steeds achter haar kassa en ik kom (hoewel iets minder vaak dan voorheen) regelmatig boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, we weten gelijk waar jij aan denkt. Hoe is het met kassameisje? Praat ze nog tegen je, of jij tegen haar? En weet je al meer, doe je al meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |