quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al ben je zo lelijk als frankenstein
ik bedoel ook meer qua karakter... ik ben in het echt ongetwijfeld minder grappig/leuk dan online... hier kan je namelijk nadenken voor je iets intikt...quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent nu al leuk genoeg om mee af te spreken. Waarom denkt iedereen toch gelijk aan relatie-materiaal bij afspreken. Al ben je zo lelijk als frankenstein, je bent grappig/leuk. Waarom zou ik dan niet met je af willen spreken?
quote:
t moet wel een grote bos bloemen worden zo he...quote:
roept u maar. (is misschien wel handig om te weten hoe laat we naar de film gaan dan...)quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Patch het volgende:
Misschien een ideetje om alvast een trefpunt en tijdstip te bedenken voor de 19e?
Hey!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gefeliciteerd met je vriendje dan....
Oh zo...quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
ik denk ik help je. het is mijn vriendje niet!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo...
Gefeliciteerd Dyon !
Hartelijk dankquote:Op zondag 6 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo...
Gefeliciteerd Dyon !
Sorry had je heads up moeten geven.....quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
die wist ik wel ja... maar te laat...
quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry had je heads up moeten geven.....
spannend!quote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk krijg ik van de week te horen wanneer het tweede sollicitatiegesprek is......
Ja zeker! Heeft me denk ik inmiddels wel een vriendschap gekost.....quote:
ach, als het echt een goede vriend is dan gunt hij het jou ook toch... zij maken die keuze, jij niet...quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeker! Heeft me denk ik inmiddels wel een vriendschap gekost.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |